Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det kalles ekstem rikdom! Såvidt jeg vet stammer nok de fleste av disse pengene fra olje og da er det slik at noen omtrent stikker av med hele kaka og resten av befolkningen sitter igjen med ingenting. Man kunne jo tenke seg om det var like tilstander i Norge. Knut og Siv Jensebakk fra Drammen hovet inn milliarder i året på oljen som ble pumpet på norsk sokkel. Klart man ville sett samme tendenser her til lands også da.

Jeg er faktisk sjeleglad for at jeg er en av verdens mest velstående mennesker. Jeg har god helse, jeg kan studere det jeg vil, jeg sulter aldri, jeg er så utrolig priviligert at jeg kan sove under en varm dyne hver eneste dag og har kjøpefrihet nok til å kunne være lykkelig :) Jeg kan til og med unne meg en reise fra tid til annen også. Vi har det nesten for godt.

Drømmer om en E39 M5 og det er godt å kunne drømme om slike ting uten å bare "skaffe seg det" for da ønsker jo man seg etterhvert ingenting og ingenting blir en drøm.

:applause::applause::applause::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt, hvitt og blått! Liker å få slike biler ved siden av meg, da vet jeg at jeg ikke finner igjen bilen med 10000 bulker... Verre med han båtmotortyven i den hvite kassa ved siden av! :twisted:

1sv6byn9gsghvt8ie0gb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles ekstem rikdom! Såvidt jeg vet stammer nok de fleste av disse pengene fra olje og da er det slik at noen omtrent stikker av med hele kaka og resten av befolkningen sitter igjen med ingenting. Man kunne jo tenke seg om det var like tilstander i Norge. Knut og Siv Jensebakk fra Drammen hovet inn milliarder i året på oljen som ble pumpet på norsk sokkel. Klart man ville sett samme tendenser her til lands også da.

Jeg er faktisk sjeleglad for at jeg er en av verdens mest velstående mennesker. Jeg har god helse, jeg kan studere det jeg vil, jeg sulter aldri, jeg er så utrolig priviligert at jeg kan sove under en varm dyne hver eneste dag og har kjøpefrihet nok til å kunne være lykkelig :) Jeg kan til og med unne meg en reise fra tid til annen også. Vi har det nesten for godt.

Drømmer om en E39 M5 og det er godt å kunne drømme om slike ting uten å bare "skaffe seg det" for da ønsker jo man seg etterhvert ingenting og ingenting blir en drøm.

Veldig enig i det du seier der :) Vi har det fort for å klage å syte over ting og tang, ja bilene og mat kunne vært billigere men så blir det ikke så galt likevel når vi begynner å sammenlikne med resten av Europa :) Jeg som vanlig arbeider her i Norge kunne aldri hatt det så fint som jeg synes jeg har det her hvis jeg bodde i f eks Italia eller Frankrike. Her sitter man nyetablert som 23 åring med nytt hus og to biler, og likevel har ett fornuftig gjeldsnivå som ikke overgår det som er normalt :)

Glad jeg er Nordmann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg ville holdt meg unna alenemammaen i rød Passat og :wink:

Hadde den vært rosa, falmet, møkkete og 1,9 TDI uten utstyr så kanskje! :lol:

Hvordan går egentlig 1.9 TDI (i forhold til 316)?

Dreiemomentet er vel en del bedre, men ingen racere noen av de akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreiemomentet er vel en del bedre, men ingen racere noen av de akkurat...

Har sitti på med noen kompiser med TDI, f.eks. Skoda Octavia (105hk) og VW Caddy. Virker jo som det er greit drag i de da.

Blir nok kanskje litt lurt av måten de drar på og alt momentet. Prøv å se på spedometeret så går det ikke så fort, selvom det føles slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jevnt bra skyv pga dreiemomentet, men det øker ikke akkurat drastisk i fart :P! Så er de jo sterke i lave hastigheter og trenger ikke turtall. 316 må du piske.

Ser på Borettslaget nå, 3 år siden sist jeg pløyde gjennom alle sesongene. Herregud, så bra den serien er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statoil fikk laget en egen serie med episoder der flere av karakterene får jobb i Statoil og litt slikt i forbindelse med et HMS-opplegg. Mener på det er åtte episoder eller noe av varierende lengde.

Tror nok ikke jeg våger å selge den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...