Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes jeg har sett den før, ja....

Jeg tror faktisk at Ampera ble "lansert" først.

Uansett, jeg synes faktisk Ampera ser litt tøff ut..

Skrevet

Lukter tvangssalg lang vei :)

Oi! At Opelen og BMWen hadde SÅ mange likheter har jeg faktisk ikke tenkt på før. Synes BMW har gjort det hakket bedre :)

Skrevet
":1u6jw9k7]Lukter tvangssalg lang vei :)

Oi! At Opelen og BMWen hadde SÅ mange likheter har jeg faktisk ikke tenkt på før. Synes BMW har gjort det hakket bedre :)

Tidlig oppe på en lørdag morgen eller bare sent i seng?.... :)

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28496518

Ikke verst... Lurer på hva han hadde fått for den om han hadde kommet med den i innbytte. 5 000 kanskje?

Er det riktig pris? Har lyst på gammel BMW og denne prisklassen har jeg råd til.

Ingen? :)

Hvis du har lyst på en tilsynelatende temmelig fin E28 som også selges med forhandlergaranti er prisen uten tvil meget hyggelig. Det er sjelden at bilforhandlere tar inn såpass gamle biler med mindre de ikke er spesialister på gamle biler. Jeg oppfatter derfor dette salget som et uttrykk for goodwill til en gammel kunde og at bilen er for fin til bare å hugges opp.

Skrevet
Hvis du har lyst på en tilsynelatende temmelig fin E28 som også selges med forhandlergaranti er prisen uten tvil meget hyggelig. Det er sjelden at bilforhandlere tar inn såpass gamle biler med mindre de ikke er spesialister på gamle biler. Jeg oppfatter derfor dette salget som et uttrykk for goodwill til en gammel kunde og at bilen er for fin til bare å hugges opp.

Fornuftig!! Kjøpte min gamle Mk1 Golf med 120.000 på tellern på samme vis. En VW forhandler i Skien plukket den opp og ville bare ha vanlig pris for den.

Helt grei pris noekult. Ser jo utrolig flott ut.

Sjekka litt, de går for alt fra 5000 til 50.000+ :P Men jeg vil ha noe "strøkent". Poenget med E30en min var at jeg skulle pusse den opp over tid, men så fort at det ikke ville lønne seg... Så det hadde vært greit å betalt ekstra for en som ikke er i hjelkjørt.

Har ringt rundt til kompiser og spurt om de vil være med til Fredrikstad i dag, men alle jobber. Forhandlern stenger kl. 14. Jeg er veldig frista til å stikke innom og se bilen IRL og gi IRL inntrykk for at jeg er interessert.

Noen Bimmers-folk fra Fredrikstad her? ;p

Skrevet

Prøv å få med deg noen. Er ganske sikker på at dersom du har penger, og drar for å se på den klarer du ikke å dra hjem uten. Du kan også prøve deg ved å by for eks 35.

Skrevet
":29ltumhr]Lukter tvangssalg lang vei :)

Tidlig oppe på en lørdag morgen eller bare sent i seng?.... :)

Sover man noensinne hvis man har små tvillinger da? :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...