noekult Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Prøv å få med deg noen. Er ganske sikker på at dersom du har penger, og drar for å se på den klarer du ikke å dra hjem uten. Du kan også prøve deg ved å by for eks 35. Der har du meg i et nøtteskall Husker da du skulle gå for å se 2002en, jeg gav deg det samme rådet Hmm ja, får vente til mandag/til noen har tid. Redd for at den skal bli revet vekk pga. historikken. Men den står som avregistrert (sjekka EU-kontroll), så det er en sjanse for at den har stått uten skilter over lengre tid og da kan det være lurt å sjekke tilstanden litt nøye (har hatt min andel med "lav km" biler som har hatt diverse problemer) Edit: 2 liter med rekkesekser, nesten litt søtt ^^ Hadde rådigget å cruiset med denne på fine sommerdager ^^
[space] Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 ":iw6hfieg]Lukter tvangssalg lang vei Oi! At Opelen og BMWen hadde SÅ mange likheter har jeg faktisk ikke tenkt på før. Synes BMW har gjort det hakket bedre Tidlig oppe på en lørdag morgen eller bare sent i seng?.... Tidlig oppe og fikset melk til gutta. Morgenøkta er min. La meg igjen etter dette og har akkurat stått opp igjen nå. Filip tok litt tid i dag! Etter å ha gitt melk er det fast bleieskift. Først tisset han på stellebordet, og sokkene sine, så under min jakt etter rene sokker klarte han å gulpe utover seg selv, meg og gulvet, så da ble det fullt skift og gulvtørking i tillegg, før jeg kunne legge ham og meg igjen...
[space] Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Arnesen og Sjøbuse bor jo i Sarp. Ikke lange veien unna bilen.
knut_olestad Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Prøv å få med deg noen. Er ganske sikker på at dersom du har penger, og drar for å se på den klarer du ikke å dra hjem uten. Du kan også prøve deg ved å by for eks 35. Der har du meg i et nøtteskall Husker da du skulle gå for å se 2002en, jeg gav deg det samme rådet Hmm ja, får vente til mandag/til noen har tid. Redd for at den skal bli revet vekk pga. historikken. Men den står som avregistrert (sjekka EU-kontroll), så det er en sjanse for at den har stått uten skilter over lengre tid og da kan det være lurt å sjekke tilstanden litt nøye (har hatt min andel med "lav km" biler som har hatt diverse problemer) Edit: 2 liter med rekkesekser, nesten litt søtt ^^ Hadde rådigget å cruiset med denne på fine sommerdager ^^ Fin motor, noe slapp på en så stor bil, men er jo en cruiser da
fish Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 fish... Hvor mye for den tvbenken? Den? Er flere modeller. Det jeg kan gjøre, er at jeg er på jobb på lørdag, og får jeg tid kan jeg scanne bilder av div benker i på pc'n. De kan jeg sende til deg. Ok? Skal vel greie å hoste opp noen priser også. Ja, det kan du gjøre! Snakket nettopp med agenten for Zijlstra. De skal ha produktkatalogen hos Bohus Elverum. Da kan du sjekke i katalogen ang utvalg og modeller. Hvis du har en Møbelringen butikk tilgjengelig så har Jahnke-moebel utrolig tøffe benker. Nå er de fleste møbelhandlere litt "trauste", så skal du han noe kult så må du nesten spørre etter produktkatalog fra de forskjellige produsentene. Vet om flere modeller med elektrisk dreiing av TV ved fjærnkontroll, men de blir aldri tatt inn i sortimentet, kun på bestilling.
Marius2002 Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Tja, fikk en telefon igårkveld fra noen som hadde parkert ved siden av meg. De opplyste over at sideruta på bilen bak vak knust, så da måtte jeg jo avlyse festen jeg var på å dra rett hjem. Joda ruta var knust og selvfølgelig den ene dagen da jeg hadde et kamera liggende i bilen var også dette stjelt. Så var det å skaffe skyss (kunne jo ikke kjøre i den tilstanden jeg var i) ned til politistasjonen for å anmelde. Skikkelig surt... Fredag den 13. var det jo. Det verste av alt var at det skjedde på dagtid mellom 14:00 og 20:00!
janerik171187 Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 noen som får koed til å funke her? får bare opp masse tull så kommer det "riktige" i bånn, men mange knapper funker ikke (deriblandt login som jeg skulle inn på)
Mering90 Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 noen som får koed til å funke her? får bare opp masse tull så kommer det "riktige" i bånn, men mange knapper funker ikke (deriblandt login som jeg skulle inn på) Får ikke til her heller... Nå som jeg skulle bestille nye bremser å alt :/
316 Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 noekult: Tror ikke den blir revet vekk i løpet av dagen. Du kan jo ringe og melde din interesse! Står en lignende bil i Moss med omtrent samme kilometerstand osv. Den har ligget ut til salgs i et år, dog for en bittelitt høyere sum.
wicky124 Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 kanskje du kunne ringt meg så hadde jeg blitt med til fredrikstad
noekult Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 noekult: Tror ikke den blir revet vekk i løpet av dagen. Du kan jo ringe og melde din interesse! Står en lignende bil i Moss med omtrent samme kilometerstand osv. Den har ligget ut til salgs i et år, dog for en bittelitt høyere sum. Okey. Betryggende å høre. Sendte e-post i sted Ser denne 525en... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23012875 Syns prisen var stiv, fordi den er uten avgifter... Lurer på forskjell i effekt mellom 2,0 litern og 2,5 litern? Denne ser ut til å ha potensiale med litt småfiks, men ofte kan "småfiks" biler bli dyre å få i stand også... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27968827 På andre siden av landet og Og den i Moss (http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28439471) gir hvertfall håp om at det finnes flere av disse med lav km stand og full historikk, da slipper jeg å være desperat Har lyst på E21 og. De som ligger ute koster en god del... Opp mot 100.000 kr... Men finner jeg en til rundt 50.000 kr. i bra stand så tar jeg gjerne en titt!
316 Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 E er jo sånn økonomimodell. Vet i hvertfall at en 325 E ikke går noe bedre enn en 320 i... I tillegg er den uten norske avgifter som du nevner, og denne bilen har i hvertfall stått rolig i lang tid. Hadde utvilsomt gått for den bilen som Bertel selger! Hvis du skal begynne å se etter biler som kan bli "bra med litt småfiks" så er det plutselig maaange potensielle biler, men det er ikke like gromt...
noekult Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Nei, kommer vel tilbake til "har funnet så mye småfiks at jeg ikke gidder noe fiks!" tankegangen igjen, som med E30en og E34en. Okey, visste ikke om E-modellene. Kom sikkert ut ved siste økonomi-fail på 80-tallet Får ta en tur til Fredrikstad i kommende uke, da! Skal ta bilder av bilen. kanskje du kunne ringt meg så hadde jeg blitt med til fredrikstad Tør ikke
Yngvejos Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 E er jo sånn økonomimodell. Vet i hvertfall at en 325 E ikke går noe bedre enn en 320 i... I tillegg er den uten norske avgifter som du nevner, og denne bilen har i hvertfall stått rolig i lang tid. Hadde utvilsomt gått for den bilen som Bertel selger! Hvis du skal begynne å se etter biler som kan bli "bra med litt småfiks" så er det plutselig maaange potensielle biler, men det er ikke like gromt... Jeg har hardt for å tro at en 2.7 med samme effekt og mer moment skal gå dårligere enn en 320i. Blokka i min e30 kommer fra en 525e.
Anbefalte innlegg