Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blir uggen hver gang jeg ser bilder av ormer og slanger.. noe av det aller verste jeg vet å komme over..

Jeg klarer heller ikke slanger, grøsser bare jeg ser dem på TV :? Har heldigvis gått klar av de værste slangekonfrontasjonene, men jeg er ikke særlig komfortabel med å gå i skauen om sommeren. Familien til ho jeg var sammen med før hadde hytte med vannet og der måtte man gå ett stykke igjennom skogen, der så jeg en huggom som lå og dro seg midt på stien. Fikk fart på meg da ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! 5. treningsøkta gjenomført for uka og jeg kan slappe av velfortjent :D

Morro dette her! Når en ser resultater og begynner å bygge kropp.

Skal ned å ta nr 4 for uka selv, full utlanding av biceps før ibiza i morgen 8)

Derimot så kom jeg ned på treningsstudioet i går, så går jeg inn i garderoben hvor det står en håndfull utlendinger og dealer vinstrol(eller hva det nå enn heter) og annet sprøyte i rævva bol som om det var like vanlig som melk å brød, ikke snakk om å være diskreet nei, blir så oppgitt... kom ikke akkuratt som ett sjokk da 70% av folka som trener der ser ut som de ble født av arnold swartznegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir uggen hver gang jeg ser bilder av ormer og slanger.. noe av det aller verste jeg vet å komme over..

Jeg klarer heller ikke slanger, grøsser bare jeg ser dem på TV :? Har heldigvis gått klar av de værste slangekonfrontasjonene, men jeg er ikke særlig komfortabel med å gå i skauen om sommeren. Familien til ho jeg var sammen med før hadde hytte med vannet og der måtte man gå ett stykke igjennom skogen, der så jeg en huggom som lå og dro seg midt på stien. Fikk fart på meg da ja :lol:

Jeg kjenner meg igjen... :P

Apropos katt og ormer... de er de mest overmodige dyr jeg har sett når det kommer til ormer og slanger... en liten max 3 mnd gammel kattunge vi hadde gyvde løs på en skikkelig stor huggorm, ikke fullt så stor som den på bilde, men ikke langt unna. Kattungen kasta ormen veggimellom i 10-15 minutter, ormen fresa og prøvde å komme seg unna, kattungen bare fortsatte å banzai-angripe ormen og rev den rundt med kjeften som en skyllebøtte. Modig..!

Hadde jeg hatt kamera den gangen så skulle dere fått sett en av de mest hysteriske kattefilmer på YouTube...ganske sikkert!! Katten og ormen så ut som de hadde sett et spøkelse begge to..

Hadde ormen fått inn et bitt skulle jeg likt å sett hva som hadde skjedd.. katten hadde vel sjangla rundt som den var servert hembrent-duppa sukkerbiter :weirdwalkingthing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! 5. treningsøkta gjenomført for uka og jeg kan slappe av velfortjent :D

Morro dette her! Når en ser resultater og begynner å bygge kropp.

Skal ned å ta nr 4 for uka selv, full utlanding av biceps før ibiza i morgen 8)

Derimot så kom jeg ned på treningsstudioet i går, så går jeg inn i garderoben hvor det står en håndfull utlendinger og dealer vinstrol(eller hva det nå enn heter) og annet sprøyte i rævva bol som om det var like vanlig som melk å brød, ikke snakk om å være diskreet nei, blir så oppgitt... kom ikke akkuratt som ett sjokk da 70% av folka som trener der ser ut som de ble født av arnold swartznegger.

Hehe ja anabole steroider er utrolig utbredt og kanskje et langt større problem enn hva folk flest er klar over. Kjenner selv en de folk som driver med dette her. Skal også sies at det finnes utrolig mange myter rundt AS. Mange tror at det bare er å stikke en sprøyte i ræva så får man muskler som en okse. Det stemmer nok ikke. Det krever fremdeles beinhard trening og et bra kosthold er alfa og omega her også. Nå er det mange som har ræva kosthold og som pøter i seg AS som om det skulle vært godteri og de kunne vel egentlig bare droppa AS og kjørt på meg skikkelig kosthold for å oppnå de samme resultatene.

Frister ikke med steroider i det hele tatt. Bare problemene med akne får meg til å avstå med glans - oppå dette kommer aggresitivitet, psykiske nedturer osv. Nei det er noe svineri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! 5. treningsøkta gjenomført for uka og jeg kan slappe av velfortjent :D

Morro dette her! Når en ser resultater og begynner å bygge kropp.

Skal ned å ta nr 4 for uka selv, full utlanding av biceps før ibiza i morgen 8)

Derimot så kom jeg ned på treningsstudioet i går, så går jeg inn i garderoben hvor det står en håndfull utlendinger og dealer vinstrol(eller hva det nå enn heter) og annet sprøyte i rævva bol som om det var like vanlig som melk å brød, ikke snakk om å være diskreet nei, blir så oppgitt... kom ikke akkuratt som ett sjokk da 70% av folka som trener der ser ut som de ble født av arnold swartznegger.

Hahaha, hvor trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg

Dummeste jeg har hørt hittil i denne måneden vertfall! :P

Hva angår Senna' date=' Fangio, Prost etc æraen i formel 1 vil jeg tro at det var mye "verre" å være F1-sjåfør på den tiden.

Tenk på at de kjørte biler som veide rundt 700kg og hadde lite downforce, med manuelt gir og et turboladet monster på over 1000hk.

Bilene i dag har jo tractioncontrol og launchcontroll for å nevne noe av det. De kjører seg nesten selv snart.

Misforstå meg rett, dagens formel 1 sjåfører er ikke dårlige til å kjøre, men jeg tror de hadde vært liten match mot 80-tallets sjåfører når de var hadde sin storhetstid.[/quote']

Jeg er helt enig og jeg tør påstå at de største sjåførkunnskapene og de mest grandiose ballene hadde de på 50-tallet (ref: Juan Manuel Fangio). Donaldbilene de hadde på den tiden kan kanskje se gammeldagse ut idag, men f.eks Mercedes-Benz W196 Monoposto hadde rundt 300 HK fordelt på kun 650 Kg. Topphastigheten var 280-290 Km/t... og det praktisk talt uten bremser i forhold til dagens standard (trommelbremser). Hjulopphenget var simpelt og veigrepet bare litt bedre enn en motorsykkel. Uten enormt store baller og fantastiske sjåførkunnskaper kom man ikke langt i sporten på den tiden... det er helt sikkert.

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

180 millioner kroner koster en Mercedes-Benz W196 idag... :shock:

http://e24.no/bil/motorsportlegendens-b ... d/21100459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir uggen hver gang jeg ser bilder av ormer og slanger.. noe av det aller verste jeg vet å komme over..

Jeg klarer heller ikke slanger, grøsser bare jeg ser dem på TV :? Har heldigvis gått klar av de værste slangekonfrontasjonene, men jeg er ikke særlig komfortabel med å gå i skauen om sommeren. Familien til ho jeg var sammen med før hadde hytte med vannet og der måtte man gå ett stykke igjennom skogen, der så jeg en huggom som lå og dro seg midt på stien. Fikk fart på meg da ja :lol:

Jeg kjenner meg igjen... :P

Apropos katt og ormer... de er de mest overmodige dyr jeg har sett når det kommer til ormer og slanger... en liten max 3 mnd gammel kattunge vi hadde gyvde løs på en skikkelig stor huggorm, ikke fullt så stor som den på bilde, men ikke langt unna. Kattungen kasta ormen veggimellom i 10-15 minutter, ormen fresa og prøvde å komme seg unna, kattungen bare fortsatte å banzai-angripe ormen og rev den rundt med kjeften som en skyllebøtte. Modig..!

Hadde jeg hatt kamera den gangen så skulle dere fått sett en av de mest hysteriske kattefilmer på YouTube...ganske sikkert!! Katten og ormen så ut som de hadde sett et spøkelse begge to..

Hadde ormen fått inn et bitt skulle jeg likt å sett hva som hadde skjedd.. katten hadde vel sjangla rundt som den var servert hembrent-duppa sukkerbiter :weirdwalkingthing:

Hvorfor så redde? De er da ikke farlige i det heletatt :) Særdeles sjeldent at en Huggorm biter også (eneste giftige i landet) De forsøker først og fremt å stikke av eller spille døde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister ikke med steroider i det hele tatt. Bare problemene med akne får meg til å avstå med glans - oppå dette kommer aggresitivitet, psykiske nedturer osv. Nei det er noe svineri.

Nettopp, det å omgås folk på sterioder er ikke stabilt, spesielt ikke om de er av typen som må ha selvbekreftelse på at de ser ok ut, og som det veldig ofte ligger noe psykisk problem i grunnen for. Det er en livsfarlig cocktail. Har sett altfor mange små til medium karer som vil bli "større og sterkere" ende opp med utagerende og aggressiv oppførsel og i noen tilfeller selvmord etter å ha slått ihjel familiemedlemmer eller invadilisert noen på byen. Dette er en gjentagende ting, men det snakkes lavt om. I dette landet er vi livredde for å kalle en spade en spade. Og som en fyr som meg selv som alltid har vært svær siden ung alder har man sett kompleksene hos andre. Har ikke ord på hvor mange ganger "små" folk med rambokjede og noen timer på gymmen vil yppe til bråk ut fra ingenting. Må bare avvæpne slike situasjoner før du selv havner i selvforsvarsproblemer juridisk. Det er åpenbart et problem mellom ørene. For en eventuell "kamp" hadde de tapt med høye smerter. Da er det noe galt i toppetasjen, det er min konklusjon. Man skyver ikke lastebiler med lillefingern... omtrent der ligger latterlighetgraden.

Og ikke få meg til å starte på traumatiserte utlendinger på steroider... LØP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så redde? De er da ikke farlige i det heletatt :) Særdeles sjeldent at en Huggorm biter også (eneste giftige i landet) De forsøker først og fremt å stikke av eller spille døde :P

Huggormbitt er farlig.. og de biter rett som det er. Prøv å bli bitt og siter dette innlegget etterpå. Så skal jeg sende deg nr mitt så kan du ringe etter 6-7 timer å fortelle meg med overbevisende stemme at det ikke var noe farlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så redde? De er da ikke farlige i det heletatt :) Særdeles sjeldent at en Huggorm biter også (eneste giftige i landet) De forsøker først og fremt å stikke av eller spille døde :P

Huggormbitt er farlig.. og de biter rett som det er. Prøv å bli bitt og siter dette innlegget etterpå. Så skal jeg sende deg nr mitt så kan du ringe etter 6-7 timer å fortelle meg med overbevisende stemme at det ikke var noe farlig :P

Ja, huggormbitt kan være farlig! Men stort sett ikke.

Sier ikke at noen skal leke med en huggorm, eller forsøke å erte den opp! Men det skal mye til for å bli bitt av en tilfeldig :P Ser til stadighet huggorm, buorm og øglen stålorm rundt herm artige skapninger :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til BMW Welt og BMW Museumet i München. Vet noen om det er praktisk å parkere inne på området (altså Europaplatz) og evt. la bilen stå der mens man tar en tur inn til sentrum av byen etter å ha besøkt BMW attraksjonene. Kanskje litt dyrt, men er det praktisk mhp. å kunne "glemme" bilen mens man er i byen?... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi parkerte i kjelleren på BMW Welt når vi var der, veldig greit men litt dyrt :) Når vi var elles i byen på dagtid så brukte vi parkeringshuset til Karstadt som ligger midt i München sentrum, veldig greit :) Kan også anbefale parkeringshuset ved Hauptbahnhof, her sto vi mye om kveldene når vi var ute i byen. Her hadde de bilheis, en artig opplevelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...