Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis jeg blir upopulær hos dere fordi jeg er den eneste som gidder å si ifra så får det bare være, dere oppfører dere dessverre som suttrende jenter og ikke voksene mannfolk som dere er #-o

Legg igjen merke til at jeg tråkker ikke på noens tær uprovosert, det er såfall ikke med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult: Ja, og jeg er oppriktig lei meg for at jeg ikke takla det bedre. :oops::kose:

Jeg har innrømmet alt til alle som har spurt om saken i ettertid og tar fortsatt fullt ansvar for alle mine handlinger og ord (og tro meg, jeg har fått høre mye stygt i mange år).

I det store og hele har jeg kommet styrket ut av det med sterk selvinnsikt, så, no worries :)

[beklager at dette ble litt internt nå]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg blir upopulær hos dere fordi jeg er den eneste som gidder å si ifra så får det bare være, dere oppfører dere dessverre som suttrende jenter og ikke voksene mannfolk som dere er #-o

Legg igjen merke til at jeg tråkker ikke på noens tær uprovosert, det er såfall ikke med vilje.

Jeg leser mye her inne men kommenterer svært sjelden. Nå fikk jeg brått lyst:

Det er helt utrolig at du ikke ser det selv: når det gjelder den diskusjonen her i kveld ang kollisjonssikkerhet, så er det du som er ei "suttrende jente" Fredrik 90. Nytern kommenterte at det tvilsomt ville hjulpet å sitte i en nyere 3 serie når det gjaldt den bilen som ble delt i to. Hvilket jeg og antagelig de aller fleste andre ville si seg enig i. Men nei, det var jaggu alt som skulle til for at du fyrer deg opp og kommmer med en sleivete og frekk kommentar.

Smil og vær glad, peace out :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Slike annonser gjør at jeg får alvorlig lyst å selge 3-serien :-k

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42764239

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42773430

Eneste grunnen til at jeg ikke allerede eier en er fordi jeg er redd jeg mister kjøreegenskapene, driftsikkerheten og det billige bilholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke dum den alfaen nei :)

___________________________

Sitter her i heimen på morraskvisten og titter gjennom vinduet og hører fuglene kvitre, samt nyter jeg en nespresso fra min kaffemaskin, herlig morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Slike annonser gjør at jeg får alvorlig lyst å selge 3-serien :-k

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42764239

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42773430

Eneste grunnen til at jeg ikke allerede eier en er fordi jeg er redd jeg mister kjøreegenskapene, driftsikkerheten og det billige bilholdet...

den svarte der var ikke feil, men hva er det med fronten på de alfaene.

synes det er noe med lyktene på de :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Forstår også at en slik bil blir valgt når man har kjøreområde som du virker til og ha..

Skal bli moro å høre tilbakemeldinger :) Tipper det blir uvant og sitte i en bil uten motorlyd ;)

Med en batteripakke med rekkevidde på 480km så er det faktisk ikke så vanskelig å bruke bilen som en vanlig bensinbil... Er lader på jobb og i garasjen hjemme, så utfordringen blir ikke så stor...samt man får gratis parkering i byen etc...

Var rart å ikke høre noe motorlyd ja... man hører dekk og vindstøy mye mer...men er vel en vanesak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bruker 10k i mnd på diesel og bompenger så... er det ikke så vanskelig å velge el-bil... spesielt siden det er bussfelt hele veien til og fra jobb...

Ja det er jo forståelig, også er jo dette en gørr lekker bil også så da er nok ikke valget så vanskelig nei :) Synd du må vente så lenge på den da :?

Bilen er faktisk finere i virkeligheten! Så nei valget var ikke vanskelig :P Jeg kan få den levert i 3uka i desember...men velger å vente tl mars...Vil ikke få en splitter ny bil levert på vinterhjul i salt og møkk-vær... Redd for steinsprut og greier...så venter heller til mars når veien blir ren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er bagasjerommet i denne mtp barnevogn? Ser ikke veldig romslig ut.

var det spørsmålet til meg?

Bagasjeplassen er enorm.. Vogna vår som ikke passet i noen sedaner smatt rett inn i teslaen, og da hadde man fremdeles masse plass igjen både bak og foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en slik en :D

[ Bilde ]

I helvete, her kommer du og slår på stortromma :) Dritbra, glad på dine vegne :)

Har lest på div. andre forum om folk som har kjøpt disse bilene, de fleste er kjempefornøyde, spes mtp ytelsene!

Skjønner at el. bil fristet, selv om jeg harde kjernen i meg sier at jeg må kjøre bensin ved hver mulighet (fordi jeg har litt 'noia for at de skal banne bensinmotorer før jeg statistisk sett skal daue), så hadde el. bil vært superpraktisk om bare for å kunne kjøre i kollektivfelt i rushen! (lang setning, jeg vet).

Håper du og bahbi blir knallfornøyde :)

Takk takk :) Ja gleder oss hardt til å endelig få en splitter ny bil :P De fleste jeg har snakket med på nett er meget fornøyde ja, både på ytelser og kvalitet... Vi kommer jo til å beholde en av dieselbilene ved siden av...bare for å ha en fossil-bil...Men Teslaen blir nok bilnr1 ja...

Tror nok din bhabi er ganske happy for tiden ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...