Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Congestion Charge fra london må betales? Har fått regning i posten her nå.. :lol:

1275kr fordi vi ikke betalte de 8 pundene det kostet. Ingen som visste om dette fenomenet av en miljøavgift de hadde der borte..

Jeg hadde leiebil i england for par år siden via AVIS...da fikk jeg sånn bot tilsendt til norge... men vi betalte aldri, og fikk aldri no purring på boten....

Lurer dog på om jeg får fotoboks boten hjem... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt mye i år thewiz? Nærmer seg 5000 for min del. Hadde en fin tur til Geiranger/Trollstigen her om dagen (bortsett fra at det regna som faen fra Stryn til Voss på heimoverturen)

Har kjørt altfor lite i år dessverre. Har kjørt sånn ca 2500 hittil. Håper å få til 5000 før sesongen er slutt !

Tror jeg må legge ut på langtur for å få flere km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare bud på 15.000 kr. for E28en. Hva sier dere? Fjerne fra finn.no, EU-godkjenne og kjøre til den blir avskilta en dag?

Vil heller ha den stående utafor enn 15.000 kr. i lomma! Stoler 100% på den, aldri vært noe tull med den driftsikkerhetsmessig (nå som jeg har sagt det, kommer jeg til å få motorstopp om få dager, bare vent, slik er nå min uflaks!).

Den begynner å bli litt rusten har jeg sett... Så jeg er ikke sikker... Stadig er det også "bare" en 518. Hadde jeg fått 20, hadde jeg nok solgt.

At den "bare er en 518i" har alltid vært det sterkeste salgsargumentet, men jeg har hatt den lengre enn noen annen bil jeg har eid før, som har gjort at jeg har fått et sterkt forhold til den...

20.000 kr. var minstekravet mitt også :)

Håper jeg har råd til å eie den til den blir veteran en dag. Da skal den hvertfall aldri selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har råd til å eie den til den blir veteran en dag. Da skal den hvertfall aldri selges.

Dette med å ha en bil "til den blir veteran" er egentlig litt oppskrytt, siden det egentlig kun innebærer noe tusen kroner mindre pr. år i forsikring og årsavgift. Vedlikehold, rustreparasjoner o.l. er like mye penger/arbeid uansett. ;)

Bruker du en 87-modell med begynnende rustangrep jevnlig på saltede vinterveier uten å salte ned (pun intended) betydelig summer på forebyggende vedlikehold, er jeg i tvil om bilen lever til norske myndigheter klassifiserer den som veteran. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg på jobb, så hiver nå ut et spørsmål så det skjer noe.. :P

Skal selge 330ci'en og tenker å kjøpe meg stasjonsvogn.. Har tenkt mye på 330d, men er ofte mye penger for en bil som er gått langt.. Noe annet til rundt 100-120k med ca 200hk diesel og bakhjulstrekk/firhjulstrekk som kan anbefales? Altfor mye å velge i, så litt meninger hadde gjort saken lettere.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg på jobb, så hiver nå ut et spørsmål så det skjer noe.. :P

Skal selge 330ci'en og tenker å kjøpe meg stasjonsvogn.. Har tenkt mye på 330d, men er ofte mye penger for en bil som er gått langt.. Noe annet til rundt 100-120k med ca 200hk diesel og bakhjulstrekk/firhjulstrekk som kan anbefales? Altfor mye å velge i, så litt meninger hadde gjort saken lettere.. :cool:

320D såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...