Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg spør bare om Flobben´s spørsmål om dobbeltmoral er legetimt. Jeg gir deg en sjanse til å rette opp evt. misforståelser vedr. dine innlegg her inne og den aktuelle tråden i MB forumet. Mer er det ikke i denne saken fra min side. Kremgutt kjenner jeg ikke, men jeg er enig med deg i at ordlyden i innleggene hans virker kjent.

Legg imidlertid merke til at Wicky aldri svarte på mitt spørsmål om dobbeltmoral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør bare om Flobben´s spørsmål om dobbeltmoral er legetimt. Jeg gir deg en sjanse til å rette opp evt. misforståelser vedr. dine innlegg her inne og den aktuelle tråden i MB forumet. Mer er det ikke i denne saken fra min side. Kremgutt kjenner jeg ikke, men jeg er enig med deg i at ordlyden i innleggene hans virker kjent.

Virker kjent?

Da skjønner jeg litt mer :P

Dette er min første og eneste bruker på dette forumet, og jeg har ikke vært i tidligere krangler med noen brukere på bimmers. Bare så det er avklart.

Om det ikke er tilstrekkelig, så kan sikkert ealoken bekrefte at jeg ikke er en tidligere bruker som har slengt med leppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, om du er over gjennomsnittlig mørk bør du være forsiktig med å bli avbildet med vannmelon og fritert kylling ja :P

Carlos Mencia har et par ord å si om slikt.

(Jeg vil presisere at jeg spøker rundt stereotyper, noe Carlos Mencia har gjort til en livsstil gjennom standup. Før jeg beskyldes for rasisme :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær i tromsø for en gangs skyld, men det triste er at man skal bruke det fine været på å sitte i bil hele dagen, og ikke en fin bi.

ikke en 7 serie, ikke en 5 eller 3 serie heller, ikke en gang en liten 1 serie.

NEi, sitter å kjører 40mil i en 2-liters dieseldrevet MB vito med tung last. må trøkke gassen i bunn for å holde 90 opp bakker.

HÆLVETTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og nyter noen kalde redbull på jobb. Etter 3 timer på bt med krangling, over noen j**** hjulstillingspapirer som manglet ett stempel. Fikk fakset det over men det var f*** ikke godt nok for dem heller siden kopien ble utydelig og de kunne selfølgelig ikke bruke originalpapiret som referanse på at de er akkurat likens.

Phuh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg sitter på et kontor uten A/C i klam luft på østlandet, og har gjort det hele uka i strålende sol.

Det kunne vært verre - har du A/C, så vær fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah. Solgte MX-turboen i vår, og nå må jeg innrømme at jeg angrer litt. Er liksom ikke like fort gjort å stikke ut en tur med båten som det er med en cab. :/

Når vi er ferdig med barnevogn så blir det E93, det er det liten tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...