Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

2: Nixon 51-30 Matte Black chrono (matt sort med hvite tall og chronograf)

Foto0132.jpg

Jeg har knapt hørt om Nixon klokker, men klokke nr. 2 ser skikkelig kul ut. Jeg har forøvrig en Rolex Oyster Perpetual DateJust som fyller 26 år en av de nærmeste dagene. Denne klokken kjøpte jeg allerede i 1985 og den har jeg hatt på armen i nesten 10000 dager uten at den har sviktet meg en eneste dag. Snakk om kvalitet og den viser stadig tiden nogenlunde korrekt. Min neste klokke blir enten en klokke fra Porsche Design eller en variant av Omega Speedmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Video som viser klokken Fredrik! (legg merke til at den på videoen har svarte tall, min har hvite...en fordel i mørket!)

Rolex er som kjent kvalitet uten sidestykke så at den har holdt i 26 år er intet mysterium. Omega kan jeg ikke uttale meg om, men jeg synes designet er noe traust...jeg anbefaler deg å se på Invicta, det er ur som er rimelige og av VELDIG god stamtavle / design !

http://www.google.no/images?hl=no&q=inv ... 59&bih=875

Invicta ur skaffes på klokker.no til en VELDIG redusert penge (fjorårets kolleksjon). OBS: RUSSIAN DIVER ER STOR, VELDIG STOR. Faktisk støre enn 51-30 (som veier 250 gram og er 5,1 cm bred UTENOM kronen(e))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, men er student for tiden så ny klokke blir det ikke med det første ;-)

Fikk forresten ei DC klokke til jul av søsteren min. Den var kul. Det var ikke ekte vare, men var litt kul fordi. Det er Nixon klokken som er tøffest, så DCen blir til pynt.

Når det er sagt skal jeg spare opp til et fremkomstmiddel til høsten, for å ha i Trondheim. Mest for å ha på regnværsdager når det ikke går an å skate fra A-Å. Tenker på moped, typen SFX eller FZ. Men samtidig er 50ccm ATV også under vurdering siden jeg ofte er i Trikkestallen om vinteren og da blir det lettere å komme seg dit. Noen som har formeninger?

(Skulle gjerne hatt bil, men det blir for dyrt. Grunnen til at BMWen ble solgt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff! Hvor forbaska dum går det ann å bli??? :shock:

Her har jeg bestemt meg for å kvitte meg med mitt bensinsluk av en Audi V6er og kjøpe meg en fornuftig og miljøvennlig bil som E60 525d 3,0l eller E90 325d! Men hva gjør jeg? Joda! jeg drar og prøver en E90 330I og blir hekta på bilen, og enden på visa hadde jo vært grei om den blei for dyr men neida! Den lot seg lett finansiere så her sitter jeg med, for mitt vedkommende VERDENS største dillema! :(

Gøyal entusiast vogn med skikkelig sprut under panseret, og dertil høyere driftsutgifter enn det jeg allerede har? ELLER en fornuftig 525d eller 325d med med halvparten av forbruket?

Du lever bare en gang. Har du råd til BMW slik BMW skal være (rekkesekser, 200+ hk, grom lyd) så gå for 330en!! Du vil neppe angre. Har du bare en bil, kan du legge igjen dieselen hos forhandleren. Hadde du hatt kosebil i tillegg, så er det diesel som virker mest fornuftig :D Kjøp en 330I, så lover jeg å dø av misunnelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, Dicky, neste gang jeg er i Mandal så er det bare å still med hest, så stiller jeg med kusk og pisk! hehe :)

På en annen side, hvorfor ikke kjøpe en "Nyere" bil ? til en pris av rundt 200 000,- får du vel en ganske fin 325 E46 coupè ?

har en e46 320 mtech også holder det! vil ha en e30 denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invicta ur skaffes på klokker.no til en VELDIG redusert penge (fjorårets kolleksjon). OBS: RUSSIAN DIVER ER STOR, VELDIG STOR. Faktisk støre enn 51-30 (som veier 250 gram og er 5,1 cm bred UTENOM kronen(e))

Hehehe... stort større og mer offensiv en min brors Hublot "Big Bang" er den neppe... "Big Bang" er enorm og koster mer enn jeg liker... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever bare en gang. Har du råd til BMW slik BMW skal være (rekkesekser, 200+ hk, grom lyd) så gå for 330en!! Du vil neppe angre. Har du bare en bil, kan du legge igjen dieselen hos forhandleren. Hadde du hatt kosebil i tillegg, så er det diesel som virker mest fornuftig :D Kjøp en 330I, så lover jeg å dø av misunnelse ;)

Enig... E46 330i med manuelt gear er helt klart en av mine favorittbiler. Motoren er uten tvil en av de aller beste BMW har konstruert på den billige siden av S54.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...