Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Som noen av dere kanskje visste så sier arabere aldri P-lyden og sier B istedenfor... Så de kaller Porsche for Båsj. :D

Borsche er i likhet med Porsche et etternavn i Østerrike/Tyskland... :)

Skrevet
Så tyrkia ga deg herpes i trynet fordi tyrkia er urenslig?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Tja jeg har nok bare vært uheldig, men tok meg et døgn der nede før øyet mitt var hovent og jævlig. ^^

Skrevet
En ukes ferietur til Tyrkia kort oppsummert:

1 døgn - fikk herpes i trynet - tyrkisk sykehus - sitti på do - sitti på do - svetta - dyr sprit - sitti på do - aircondition - sitte mer på do.

Fyfaen jeg skal aldri tilbake til Tyrkia.

EDIT: Jo forresten, fått herpes i ØYET også.. renslig sted ass.

Haha! Jævla bonde.....

Jøss, bonde faktisk. A sense of humor much? Spis en bolle.

Skrevet
En ukes ferietur til Tyrkia kort oppsummert:

1 døgn - fikk herpes i trynet - tyrkisk sykehus - sitti på do - sitti på do - svetta - dyr sprit - sitti på do - aircondition - sitte mer på do.

Fyfaen jeg skal aldri tilbake til Tyrkia.

EDIT: Jo forresten, fått herpes i ØYET også.. renslig sted ass.

Haha! Jævla bonde.....

Jøss, bonde faktisk. A sense of humor much? Spis en bolle.

:lol:

Skrevet
Så tyrkia ga deg herpes i trynet fordi tyrkia er urenslig?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Tja jeg har nok bare vært uheldig, men tok meg et døgn der nede før øyet mitt var hovent og jævlig. ^^

Så et hovent øye vil si herpes?

Frisk gjetting, det må jeg si - er spent på hvordan definisjonen av "herpes" er i forbindelse med disse påstandene :P

Herpes kan ligge latent i kroppen din i årevis, for så å gi utbrudd.

"The family name is derived from the Greek word herpein ("to creep"), referring to the latent, recurring infections typical of this group of viruses."

Hvilken type herpes er det du har fått da?

1. Herpes simplex - type 1 eller 2 - også kalt munnsår, munnsherpes og kjønnsherpes

2. Varicella zoster-virus - også kalt vannkopper eller helvetesild

3. Epstein-barr/Cytomegalovirus - også kalt mononukleose

4. Roseolavirus

5. Kaposis sarkom

Vær obs på at herpesviruset ligger latent i kroppen din i årevis, for så å plutselig gjøre utbrudd i de affiserte områdene. Dette oppstår gjerne i forbindelse med perioder hvor immunforsvaret er nedsatt.

Typisk for dette er å få munnsår på vinteren (oh yeah, det er herpes når leppa di sprekker i munnviken) samt helvetesild når man blir eldre (dette er vannkoppene som ligger latent i kroppen din i 50 år, for så å gi deg noen grusomme uker).

Såeh.. hva hadde du sa du? :P

Skrevet

Oh yeah... Går så tregt at jeg nå drikker kaffe for å ha noe å gjøre på.. Frykter det blir dotur snarest også, grunnet mye kaffe i systemet.. :lol:

EDIT: Ellers kan jeg informere om at jeg nå mest sannsynlig blir en Audi-fører.. :shock:

Skrevet
Som noen av dere kanskje visste så sier arabere aldri P-lyden og sier B istedenfor... Så de kaller Porsche for Båsj. :D

Har aldri sett så mange AMG Mercedes som her! Så en matt grå S65 AMG i går utenfor kjøpesenter (Dubai Festival Center). Helt rått. Satt også ved en brygge på baksiden som banker Aker brygge på moderne arkitektur.... Helt utrolig at jeg egentlig sitter midt i ørkenen, pga all vannet og alle båtene!

Også ganske villt å gå rundt på kjøpesenter kl 1 om natta og luksusshoppe...

Nei de kødder ikke de som sier at Dubai vil gjøre deg betatt...

Og har du 100-200.000 kr kan du kjøpe deg C63 AMG, 996 Turbo, M5 E60, M3 E92, Jaguar XKR '07, Bentley Continental GT, siste Mercedes CL500 og mye annet! Bensin koster 2,50 kr for de som lurer... Hundrings for en full tank LOL. Og 6-felts motorveier hvor alle grisekjører i heftig tempo, forfriskende!

Tror jeg skal booke Audi R8 V10 banekjøring til neste søndag! :D

Så du noen mistenkelige overgripere?

:lol::lol::lol::lol:

Skrevet
Syns det er dårlig at verksted har så lite folk på jobb i sommerferien :P

Leverte bilen min inn på takst får nesten 2 uker siden(2 uker i morgen) og dem har fortsatt knapt sett på den, var innom i dag(vært borte på jobb i ei uke nå) og han sa dem kun hadde 1 på jobb for tiden men sannsynligvis var oppe i vanlig drift om 2 uker. Så gøy er det ikke å kjøre en 116D uten M-sport på 16" felger og båtfjæring, smule flau bil å trille egentlig :P

Har 0 aning om bilen er å redde eller om den kommer til å bli kondemnert.

Er forresten Bavaria stavanger det her, rimelig svært verksted :P

Skjønner at du klager over treig behandlingstid...Men ikke klag på bilen...Du får en helt ny bil å dure rundt i som er gratis, med unntak av drivstoff... Bilen din står trygt parkert... Ja det er leit at din bil er skadet (vet ikke hva som har skjedd) og du ikke får fikla med den...Men slapp av, nyt leiebilen, dra noen priuetter med den! Mange får ofte citroen eller Peugeot som leiebil...

Skrevet
audifører? hva slags audi er det snakk om da? :)

A4 B6 1.8T Quattro.. Får den veldig billig! Alt er nytt omtrent (alt i understell, motor skiftet så gått kun 50k, oppjustert til 200-ish hk).. Blir vel å oppjustere den litt til (K04turbo og større dyser..) så ender vel på rett under 250hk. Står også grom-eksos på den og dump med finfin lyd.. :P Ellers så er jo Airlift billig til disse! 12k + frakt.. Hmmm.. :P

Skrevet

Bare ikke snakk om "dump" til TS-racing, da blir han dritsur. Det er en resirk-ventil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (for å si det som han sier)

Ellers er det vel bare å ønske lykke til, og husk at bilen du kjøper har 70% av vekta si foran siden motoren sitter foran forstillinga. Jeg har nettopp gått fra A4 TSQ til E91, og jeg går aldri tilbake ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...