Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
audifører? hva slags audi er det snakk om da? :)

A4 B6 1.8T Quattro.. Får den veldig billig! Alt er nytt omtrent (alt i understell, motor skiftet så gått kun 50k, oppjustert til 200-ish hk).. Blir vel å oppjustere den litt til (K04turbo og større dyser..) så ender vel på rett under 250hk. Står også grom-eksos på den og dump med finfin lyd.. :P Ellers så er jo Airlift billig til disse! 12k + frakt.. Hmmm.. :P

Flotte biler det! Avant da eller? Siden du delvis hadde fått deg kid? :P

Kan anbefale Milltek-eksos på det sterkeste! En kamerat hadde det på sin A4 1.8TQ og det var helt sinnsykt pen og dyp lyd! Han hadde rundt 220hk i motor ifølge TSRacing, etter at han byttet eksos, på org motor + chip. Han kjørte bilen ca 100 000km på 3 år, og motoren malte like fint som når han kjøpte den. Eneste som er viktig med slike biler er å huske å varme den før man "herjer" og kjøle den før man slår den av ;) men det kan du sikkert ;)

Skrevet
Bare ikke snakk om "dump" til TS-racing, da blir han dritsur. Det er en resirk-ventil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (for å si det som han sier)

Ellers er det vel bare å ønske lykke til, og husk at bilen du kjøper har 70% av vekta si foran siden motoren sitter foran forstillinga. Jeg har nettopp gått fra A4 TSQ til E91, og jeg går aldri tilbake ;)

Er vel forskjell på dumpventil og resirk da men? :P men det er helt klart at de bilene har godt av en resirk, og ikke dump ;)

Skrevet

Fullt klar over vektproblemet.. ;) Men kommer til å ha BMW lekebil på siden.. :cool:

Dette er en Avant ja, trenger litt plass med to barn.. Artige vogner å kjøre faktisk! Man må bare vite hvordan man kjører en Quattro med mye vekt foran.. Aldri slipp gassen midt i en sving.. :lol:

Da griper den plutselig med snuten og du får ufrivillig luftetur i skogen.. :P

EDIT: Milltek eksos er magisk.. Blir nok det, også gjerne et ørlite Airlift-system på den.. ;)

Koster jo ikke mer en et godt coiloversett til BMW! 12k+frakt for manuell og 14k for auto..

Skrevet
Så tyrkia ga deg herpes i trynet fordi tyrkia er urenslig?

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Tja jeg har nok bare vært uheldig, men tok meg et døgn der nede før øyet mitt var hovent og jævlig. ^^

Så et hovent øye vil si herpes?

Frisk gjetting, det må jeg si - er spent på hvordan definisjonen av "herpes" er i forbindelse med disse påstandene :P

Herpes kan ligge latent i kroppen din i årevis, for så å gi utbrudd.

"The family name is derived from the Greek word herpein ("to creep"), referring to the latent, recurring infections typical of this group of viruses."

Hvilken type herpes er det du har fått da?

1. Herpes simplex - type 1 eller 2 - også kalt munnsår, munnsherpes og kjønnsherpes

2. Varicella zoster-virus - også kalt vannkopper eller helvetesild

3. Epstein-barr/Cytomegalovirus - også kalt mononukleose

4. Roseolavirus

5. Kaposis sarkom

Vær obs på at herpesviruset ligger latent i kroppen din i årevis, for så å plutselig gjøre utbrudd i de affiserte områdene. Dette oppstår gjerne i forbindelse med perioder hvor immunforsvaret er nedsatt.

Typisk for dette er å få munnsår på vinteren (oh yeah, det er herpes når leppa di sprekker i munnviken) samt helvetesild når man blir eldre (dette er vannkoppene som ligger latent i kroppen din i 50 år, for så å gi deg noen grusomme uker).

Såeh.. hva hadde du sa du? :P

Jeg har herpes? Bekreftet av flere leger, har det rundt øyet og fått infeksjon under øyelokket som følger av dette. Derhav ble det hovent.

Slapp av, jeg veit godt at jeg kan ha hatt herpes liggende i kroppen leeenge - og at jeg fikk utbruddet på ferie i Tyrkia er jo ren og skjær uflaks! :)

Skrevet

Sendte avgårde en pakke i dag, kom på 666kr med postoppkrav :twisted:

Stod i posten og regna ut hvor mye det blei totalt, artig med et slikt tall ^^,

Skrevet
Sendte avgårde en pakke i dag, kom på 666kr med postoppkrav :twisted:

Stod i posten og regna ut hvor mye det blei totalt, artig med et slikt tall ^^,

Begynner å bli småkoselige kostnader å sende innenlands her...

Skrevet

Man må ha lappen på 125 ccm eller høyere :)

Det er vel minste du får før mopedlappen. Men du tar jo såklart lappen på noe større enn 125 ccm når du først tar den. Med mindre du er 16 år da :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...