Haukefer Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Noen som ser på NRK sommåpent nå?? Der de har presentert Norges råeste gatebil??? Styggeste jeg har sett i år i all fall Neifaen,slo sikkert akuratt av da Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mattae Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Da putter du ikke 4-5 personer i en 1 serie. Noen ting er rimelig åpenbart. Man hadde heller ikke fått inn like mange + all bagasje i en e90. Det tviler jeg på. var helste poenget mitt og da.... og jo går fint 4 stk i e90, om du ikke har prøvd. 1eren er nok fin på langtur den, om det er max 2 voksne. evnt om man er beskjeden i høyden.
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Noen som ser på NRK sommåpent nå?? Der de har presentert Norges råeste gatebil??? Styggeste jeg har sett i år i all fall Neifaen,slo sikkert akuratt av da Sent from my iPad using Tapatalk HD Denne: Styggeste fjortiss-stylet bilen jeg har sett. "Norges råeste gatebil" in my fat ass
Fredrik Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Jeg og en kompis vurderer en impuls-tur til Tyskland, evt. andre steder i Europa. Bortsett fra DTM, MotoGP og F1, er det andre store begivenheter, treff eller løp noen steder som kan være verdt å få med seg nå august eller september? Hvorfor ikke Oktober-festival? Ingen ølelsker? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Er det ikke trøblete med overnatting der så tett på festivalen? Trikset er å bo litt utenfor München... f.eks i retning av Wasserburg. Vi bodde på et gjestegiveri i landsbyen Hohenlinden nå i sommer og det var enkelt, men helt ok (rent og pent). Jeg mener at vi betalte rett under 600 kroner for et stort værelse med tre senger inkl. bad og frokost (en natt). Hohenlinden ligger ca. 40 minutter fra sentrum av München med bil...
Jordfræsar Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Noen som ser på NRK sommåpent nå?? Der de har presentert Norges råeste gatebil??? Styggeste jeg har sett i år i all fall Neifaen,slo sikkert akuratt av da Sent from my iPad using Tapatalk HD Denne: [ Bilde ] Styggeste fjortiss-stylet bilen jeg har sett. "Norges råeste gatebil" in my fat ass Ble posta i "du gjør det galt tråden" De har tydeligvis talent for styling! (But I don't get it!)
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Sykt at det går an.. Bruke så mye tid og penger på et slikt forferdelig resultat :lol:
Dirty Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midto ... d=10105602
powerfulglenn Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Kanskje det er derfor ikke de har kjerringer! Pga de bruker så mye tid og penger på og få et sånt resultat! HAHA! Neida
Haukefer Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Noen som ser på NRK sommåpent nå?? Der de har presentert Norges råeste gatebil??? Styggeste jeg har sett i år i all fall Neifaen,slo sikkert akuratt av da Sent from my iPad using Tapatalk HD Denne: [ Bilde ] Styggeste fjortiss-stylet bilen jeg har sett. "Norges råeste gatebil" in my fat ass Grusomt Sikkert ikke helt billig å bygge den heller... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Julianv Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Måtte Canal digital brenne i helvete.. Stengte abbonement i starten av juni, og fikk bekreftelse.. Får fremdeles faktura og de har gjenåpnet mitt abbonement uten grunn. Ingen vet hvorfor! Og når jeg kverulerer så stenger han jeg snakker med chatten?! Og en sidenote: Måtte tollen i Norge brenne i helvete også.. Hvorfor har de så tungvindt system? Har bestilt noen fjærer til en bil, blitt stoppet i tollen for 1.5mnd siden og får igår brev i posten om at jeg må gi de fullmakt til å åpne pakken? Tar det virkelig 1.5mnd å sende et brev til meg? Og ikke får jeg lov å sende de alt på mail, neida må sendes i brev..
hermanoo90 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Har hatt en liten runde med Canal Digital selv, men alt gikk bra Tollen har jeg heldigvis ingen erfaring med Straks turer man til legevakta .. tror jeg har urinveisinfeksjon - igjen..! 2 gang på 30 dager, nei dette må vi finne ut av hvorfor skjer..
Stenbakken Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Golåta si Jeg høyner! Jeg tar av Ikke samme sjanger, men dæven, må elske dette her
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Hmm..ser ut som Teslaen min blir utsatt av meg... Lest mye på forum etc og er en del barnesykdommer på bilen...Høy vindstøy fra panoramataket når det er lukket, knirking fra interiør, dogg på lykter, el-vinduer som stopper. dårlig demping av armlenet etc... Dette er ikke de største feilene, men nok til at det blir litt teit å betale 600k for en bil med sånne feil...Det er en oppdatering/facelift på vei iløpet av desember som ifølge tesla skal eliminere disse feilene... Alle som har kjøpt bilen før dette får også fikset opp i feilene gratis...men dette gjør at jeg har utsatt produksjon av min til til mars2014 og levering juni 2014.. Dette blir ett jævla langt år... Ps....funker bra på vintern
Anbefalte innlegg