Marius2002 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 hehe....ja altså...noen døde jo...av ren dumskap...derfor er det ekstremsport... og siden Norge følger med i trendene ute i verden så blir det vel egne planke-parker snart... Da er jo fotball , gå over overgangsfelt og kontorjobbing også ekstremsport??? Er vel noen som har dødd av dette også. Makan. Ekstremsport for meg er snowboard, twintip, skateboard, wakeboard og lignende. Ordentlig sport, ikke bare å legge seg flat som enhver hval kunne fått til. Det blir for dumt, men hva vet vel jeg.
AndersT Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Mer som en liten tabbe av denne magikeren!!! Oh damn!
Jordfræsar Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Frk. skavlan ligner jo på ei 40 år gammal dame... vet ikke om det er negativt eller positivt! Her skal man kreve tilbake penger som man gir i gave pga. idioti? Blir mer som USA dette... heia! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 123203.ece
Robkill Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Smalt som faen på et telehiv tidligere i våres, da synes jeg også at rattet ble smått skeivt.. men orka ikke å bry meg, tenkte at det var noe jeg ikke hadde lagt merke til tidligere. Tror dere faen ikke at dempertårnet på høyre side har en gedigen flenge?
Mexos Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Skrev under kontrakt til ny jobb idag Så da begynner jeg som bilselger 1. Juli
Jørgen Lie Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Gratulerer! Hvilke(t) merke® snakker vi om her da Mexos?
Jan Tore Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Skrev under kontrakt til ny jobb idag Så da begynner jeg som bilselger 1. Juli Gratulerer!
AndersT Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Fler som har prøvd bathmate?? FY fean, beste invisteringen i hele mitt liv ! bare 2 mnd ut i "treninga" nå og flere cm både ut og rundt er vokst erfaringer på det over lengere tid? :S
Fredrik Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Fler som har prøvd bathmate?? FY fean, beste invisteringen i hele mitt liv ! bare 2 mnd ut i "treninga" nå og flere cm både ut og rundt er vokst erfaringer på det over lengere tid? :S Å få en blodsprengt laban ved hjelp av en simpel vakumpumpe... nei takk... http://www.lommelegen.no/800625/vakumpumpe
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Skulle kjøre ut på hovedveien fra byggefeltet her i stad og i det kysset der får man vikepliktfra venstre. Jeg kjører ut og fra venstre kommer en gammal polsk Opel omega blinkende med Langlysa og tuter som en gal. Jeg blir forbanna og stopper på tvers i veien og ruller ned ruta og kjefter "Vikeplikt!!! du har vikeplikt for meg! Lær deg norske trafikkregler!!" Dagens lille utblåsning
Mexos Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Gratulerer! Hvilke(t) merke® snakker vi om her da Mexos? Takk Subaru
Jørgen Lie Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Blir vel bra det ! Forresten, er det dekk-krise i Norge???? For lenge siden, bestilte jeg dekk av en kompis som driver egen sjappe. Han fikk inn 205.40.16, men måtte vente litt på 215.40. Spurte han nå, og de to siste har enda ikke kommet, og han nevner at det er dekk-krise i Norge. Kan dette stemme?????? På en dimensjon som ikke mange kjører med??
ehrnst Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Endelig harbjeg fått opp baderomsinnredninga mi. Godt å få ut den gamle vannskadede driten.
Anbefalte innlegg