Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe....ja altså...noen døde jo...av ren dumskap...derfor er det ekstremsport... og siden Norge følger med i trendene ute i verden så blir det vel egne planke-parker snart...

Da er jo fotball , gå over overgangsfelt og kontorjobbing også ekstremsport??? Er vel noen som har dødd av dette også. Makan. Ekstremsport for meg er snowboard, twintip, skateboard, wakeboard og lignende. Ordentlig sport, ikke bare å legge seg flat som enhver hval kunne fått til. Det blir for dumt, men hva vet vel jeg. :?

Skrevet

Smalt som faen på et telehiv tidligere i våres, da synes jeg også at rattet ble smått skeivt.. men orka ikke å bry meg, tenkte at det var noe jeg ikke hadde lagt merke til tidligere.

Tror dere faen ikke at dempertårnet på høyre side har en gedigen flenge? :shock:

Skrevet

Fler som har prøvd bathmate?? :) FY fean, beste invisteringen i hele mitt liv :P! bare 2 mnd ut i "treninga" nå og flere cm både ut og rundt er vokst :D

erfaringer på det over lengere tid? :S

Skrevet

Skulle kjøre ut på hovedveien fra byggefeltet her i stad og i det kysset der får man vikepliktfra venstre. Jeg kjører ut og fra venstre kommer en gammal polsk Opel omega blinkende med Langlysa og tuter som en gal. Jeg blir forbanna og stopper på tvers i veien og ruller ned ruta og kjefter "Vikeplikt!!! du har vikeplikt for meg! Lær deg norske trafikkregler!!"

Dagens lille utblåsning :wink:

Skrevet

Blir vel bra det !

Forresten, er det dekk-krise i Norge???? For lenge siden, bestilte jeg dekk av en kompis som driver egen sjappe. Han fikk inn 205.40.16, men måtte vente litt på 215.40. Spurte han nå, og de to siste har enda ikke kommet, og han nevner at det er dekk-krise i Norge. Kan dette stemme?????? På en dimensjon som ikke mange kjører med?? :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...