Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det her er en fantastisk god italiensk rødvin til små penger (ca. 60 kroner her i DK eller rundt det dobbelte i Norge)... :)

m7sdymket3x7trpq9s88.jpg

Skrevet
C1E ville jeg tatt. Da kan du kjøre diger SUV med henger.

Lurer på det ja, ta det etter jeg selger e36'n ;)

Hyggelig å møtes Tzunami! :) 320'n din ser ikke så ikke ut da :P

Hyggelig det ja! For beklage en noe stressa og klam meg :P får satse på bedre omstendigheter nestegang :P e36'n er ikke så ille nei, men nå er den på 15' vinterhjul også! :P

Skrevet
Det her er en fantastisk god italiensk rødvin til små penger (ca. 60 kroner her i DK eller rundt det dobbelte i Norge)... :)

[ Bilde ]

Takk for tipset. I kveld blir det Australsk rødvin. Lett og fin, anbefales :) 100,90kr på polet, så er vel kanskje rimeligere hos deg.

Rosemount Classic Dry Red 2011

ROSEM30611-bottle.png

Skrevet
Neeh, tror jeg heller bare kjører ducktape på hele bilen.

(Jeg ser bare fler og fler VW biler med "angel eyes" om dagen). Helt ubeskrivelig rått. Like rått som LED striper ala Audi på Volvo etc.

Angel Eyes?

Jeg så en Passat på Stovner med "M POWER" i bakruta.

Slå den.

Lanker-stil det der...haha :P

Skrevet

Sett med øynene til en Mercedes entusiast så hadde jeg dradd meg litt i håret over A 55 AMG, for det første så har vi ett AMG produkt som er basert på en Hatchback! For det andre så har den en summende firer som uansett hvordan de trimmer lyden med puff og knall i eksosen fortsatt høres kjedelig ut og for det tredje så har den firehjulstrekk (framhulstrekk i vanlig A-Klasse)

De to siste gangene jeg har vært nedom Ringen og tittet på kjøringen på dagtid (ikke turist-kjøring), så har en slik A55 AMG kjørt rundt. Og som du sier er det hele veldig dramatisk - mye puff og knall mens automatkassa girer like smidig som en kjøttøks.

På samme måte som at M550d/X5/X6 får M-emblem, så blir det litt tåpelig å sette AMG-emblem på en hatchback med firer og fwd. Skal jeg ha en GTI kjøper jeg heller Golf.

Jeg foretrekker faktisk de eldre MBene som f.eks. W124 og W201. Det er ærlige biler som ikke prøver å være både og - de står på tryggere grunn og trenger ikke å (over)bevise noe.

Men så er ikke du i målgruppen til Mercedes heller da... De har allerede solgt tonnevis av A45 Amg...så noe rett gjør dem jo...

Skrevet
Absolutt... noen skal jo spise de høye biffene, men jeg foretrekker litt mer raffinert mat og biler... :)

E46 mer raffinert enn en bentley? jaja...

Jeg tenker faktisk litt bredere enn det, men ja jeg vil heller ha en E46 og evt. bruke resten av pengene på noe annet. Når dette er sagt... hver sin smak. Det ville være litt kjedelig hvis alle skulle kjøre E46 også... :)

ehm..nå tror jeg du tråkker på deg selv...Den som kjøper en fabrikksny bentley behøver ikke tenke på om han har penger til å bruke på noe annet... Den som har en bentley har nok penger til å "bruke resten av penga på noe annet"... :)

Skrevet

Her går det i øl og øl og øl og enda mere øl. Siden kjærringa ikke drikker vin blir det til at det kjøper det sjeldenet. Liker vin, men surrer meg aldri til polet for å kjøpe det.

Skrevet

Så ja... Vært på bane for første gang og det i en bil med midtmotor på 500+ hk...

Kjennern: Du hadde helt rett. Den føles som en stor A6... Komfortabel hverdagsbil... Gikk derifra med blandede følelser. Den aksellererte heftig (touchet 200 km/t på rettstrekken), men det hele var så udramatisk at det kunne godt ha vært en S6 uten at jeg ville kunne antydet forskjell... :?

Entré

9jv0ofejc8eoxbuc9zip.jpg

"Briefing"

temxlsttfb9mk35irvux.jpg

csvxlb1o3ecrxfoxassl.jpg

Pit

fn65ev7vryy38mmnqb3r.jpg

Dubai Autodrome

qv9nmlyxecftgfg5zqv3.jpg

zz5cxir03mpwjkqvr59b.jpg

Audi TT (3.2? DSG..)

3q769y22saeamvx8f8fu.jpg

R8 V10 som jeg kjørte

ubq2dq7nadrreopy6wjv.jpg

Vet ikke hvorfor filmsnuttene forsvant fra minnekortet, er så dritlei all elektronikk i dag, mobiltelefon, kamera etc spiller ingen rolle- masse feil på drittproduktene hele tiden :x

Skrevet

Hyggelig det ja! For beklage en noe stressa og klam meg :P får satse på bedre omstendigheter nestegang :P e36'n er ikke så ille nei, men nå er den på 15' vinterhjul også! :P

Hehe får satser på det :P var jo litt stress med de felga :mrgreen:

Var det slik at du skulle ha noen andre felger? :D

Skrevet
Så ja... Vært på bane for første gang og det i en bil med midtmotor på 500+ hk...

Så ut som en finfin dag da.

Sliter med å holde misunnelsen tilbake her jeg sitter, midt uti nordsjøen, stuck i et kontrollrom.. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...