Tzunami Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Var det deg jeg møtte på vei inn på Ryen i går? så kjent ut den merca som rullet ut derifra
wicky124 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Ja var nok meg...så treern din med vinterhjul humpa bortover...stod du på esso og råna i mange timer? du må roe ned denne ungdommelige grisekjøringa di Men ja...meg og felger går ikke sammen lenger....haha... over til originale 16toms fremover as...
flonoen Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Grunnen er så enkel at dekningen de har på de produktene i de lavere prisklassene er kjempe dårlig. Lyd og bilde markedet fungerer såpass enkelt- at Elkjøp og de andre "lavpris aktørene" kan dumpe prisene på produktene sine pga de har så gode innkjøpspriser og likevel ha fortjeneste. Hifiklubben selger omtrent ut i null, og håper på mersalg når kunden først er i butikken. Greit nok at det er på dyre produkter de henter inntekten sin, men de må jo være bedre å selge billige produkter enn å ikke selge noe i det hele tatt? Selv om de ikke tjener en krone på det, kanskje tilogmed går i minus, så får de seg jo en fornøyd kunde som sikkert kommer tilbake 2-3 år senere når han har råd til systemet han har drømt men ikke hadde finanser til tidligere. Mersalg kan jo komme ved et senere besøk. Fredrik: Finst det ok backroads i danmark det kan være kjekt å kjøre sykkel på? Det er jo ikke så mye høydeforskjeller nedi der, så alt er kanskje strake veien? F.eks kjøre langs vestkysten nedover mot tyskland, kan det være noe? Går det an å komme seg til UK med sykkel fra Norge en plass?
Hansh Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Tenker jeg kjøper en sånn RG6 TRIAX som er ferdig terminert i begge ender, så tror jeg det går bra. Den er jo skjermet som faen. Har tidligere, for mange år siden, brukt coax med selvloddede termineringer for analogt videosignal mellom kameraer og mixer, og da var det strekk på minst 30-40 meter uten håpløst mye tap av kvalitet. 10 meter burde ikke være noe problem i ditt tilfelle.
hermanoo90 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Da tenkte man seg en tur til svinesund ha en fin dag folkens!
316 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Tenkte å dra til Charlottenberg i dag jeg, men Marita gadd ikke fordi vi drar til syden i morgen natt og da trengte vi plutselig ikke mat! Logisk!
LoKi Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Siden jeg virker til å være den eneste i verden som bryr seg om biler OG fotball, så velger jeg å gå i bresjen for å påvirke andre også. Dette er en god start.
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Woow. Dette fotballgreiene vil jeg se mer av!
Fredrik Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Fredrik: Finst det ok backroads i danmark det kan være kjekt å kjøre sykkel på? Det er jo ikke så mye høydeforskjeller nedi der, så alt er kanskje strake veien? F.eks kjøre langs vestkysten nedover mot tyskland, kan det være noe? Går det an å komme seg til UK med sykkel fra Norge en plass? Joda... Danmark er jo sykkelland nr. to i Europa etter Nederland og hele landet er forbundet i et utall av forskjellige sykkelstier. Man kan også velge å sykle på den såkalte Margueritruten som går igjennom noen av de mest naturfine og historiske områdene av landet. Ellers finnes det jo småveier som tar deg ut til de fjerneste avkroker av landet (minner litt om England). Jylland er nok mest spennende for syklister iom. at naturen er litt mer utfordrende her enn på Sjælland og Fyn. http://www.visitdenmark.dk/da/danmark/a ... ueritruten http://www.naturstyrelsen.dk/Naturoplev ... eritruten/
Julianv Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Lurer meg på om flonoen ikke mener motorisert sykkel?
Anbefalte innlegg