Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoho, nå blir jeg vill. Jeg MÅ ha med klokke neste lønning.. Nå er det værre å finne en ja..

Diesel ser jeg har en fin en og. Diesel FZ4207.. Men jeg vet Police har fine klokker og..... Æsj..

Har den i Diesel DZ4209, kan få den billig.. Skal bytte den ut. Lite hakk i glasset bare da Diesel ikke har safir glass.

Skrevet
Hoho, nå blir jeg vill. Jeg MÅ ha med klokke neste lønning.. Nå er det værre å finne en ja..

Diesel ser jeg har en fin en og. Diesel FZ4207.. Men jeg vet Police har fine klokker og..... Æsj..

Diesel DZ4207:

[ Bilde ]

EDIT: Fy deg Nytern. Nå fant jeg et par fine fra Vostok og... :(

Denna sto jeg å holdt i handa i Polen. Men visste at dama hadde kjøpt, så tok til vett :D

Skrevet

Woho.. The training pays off.. Økt til 65x5x3i benk, 80x10x3 i markløft, 50x5x3 i skrå benk, 60x10x3 i knebøy og 40x5x3 militærpress.. ernte så gæli det. :)

Bare trent en mnd. :) Var jo helt død for enn mnd siden..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

Kjørte akkurat mot 5-6 vetter i Loddefjord forbi Vestkanten storsenter.

Meget spesielt syn. Alle var blank, tror alle var røde, og det så ut som alle kjørte på prøveskilt eller verkstedskilt. Hehehe. Så var det noen billigere japser bakerst i rekken.

Skrevet

Nå skal ikke jeg dra opp diskusjonen med forskjell på kabler, men det er forskjell. Bare til å komme på besøk så skal du få høre..

Kjexx; du minner meg om gamle dager..

Apropos.. Traff igjen en jeg konkurrerte mot da jeg drev med styrkeløft. Nå nærmet han seg 140kg kroppsvekt og benket 250kg raw. Jeg fikk grei beskjed av hu jeg dealer med at hvis jeg begynte seriøst igjen så droppet hun meg.. 8)

Skrevet

Fyfaen, jeg blir sliten av 16 år gamle jenter som skal krangle og diskutere på facebook..

Prøver å fortelle ei lita jente som syter over at politiet tok typen hennes i fartskontroll, at det er bare for han å ligge i grensa, så er ikke det noe problem. Men hu kommer jo da med det at man MÅ JO gasse på for å komme opp i fart etter man har kjørt i en rundkjøring. Og gjerne opp til 60, for å holde 50 rett etter. Det hele er latterlig, og jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor jeg gidder å la meg irritere meg over det. Jeg kjeder meg vel nok. Det er bare de små tinga som gjør meg fryktelig irritert. Haha.

Det starta lett med at hu spurte hvorfor folk var så sure (andre hadde og kommentert at man bare trenger å holde grensa, så får man ikke fartsbøter). Men si tilbake til hu en ting, får henne til å fyre seg opp, og skal diskutere hvorfor og hvordan. Så blir det personangrep.

Jeg fikk vite i ettertid at hu er et problembarn. Så nå føler jeg meg irritert over ha diskutert med en kropp full av luft..

Skrevet

Mercedesen ble solgt og hentet igår kveld. Litt trist, men jeg har allerede kjøpt meg ny bil idag.

Fikk nøklene idag og skal hente den i morgen etter selger har fått på skilt.

2007 Citroen C1 1,1L 3Syl 68hk 8)

Samme motor som står i Toyota Aygo og Peugeot 107. Bilene er vel i "basic" lik.

Blir spennende...

Skrevet
Mercedesen ble solgt og hentet igår kveld. Litt trist, men jeg har allerede kjøpt meg ny bil idag.

Blir spennende...

Tja, å kjøre en slik bil er vel ca like underholdende som å prompe i badekaret. En blir fort lei når det begynner å lukte fransk søppel.

Skrevet

Tja, å kjøre en slik bil er vel ca like underholdende som å prompe i badekaret. En blir fort lei når det begynner å lukte fransk søppel.

Billig bil for å komme meg fra A-B innad i byen. Billig forsikring og alt i god stand.

Mercedesen var uten tvil mer komfortabel og kvaliteten på interiøret var mer forseggjort, selv om Merca er 10 år eldre. Motoren på Citroen er fra Toyota, den har også registerKJEDE, noe som er viktig i mine øyne. Citroenen var morsom å kjøre og kvikk for å være en slik bil. Den er ingen langdistansebil, men mitt behov har etterhvert begrenset seg til bykjøring og Mercedesen var dyr nok i forsikring og ikke akkurat bensingjerrig. Jeg kommer til å savne bakhjulstrekk og den generelle kjøreopplevelse, men likevel tror jeg Citroenen vil gi meg det jeg trenger nå: Billig, liten bybil for å komme meg A-B. Har nettopp investert i kjøp av leilighet, så man sparer der man kan :)

Skrevet

Blir spennende...

Tja, å kjøre en slik bil er vel ca like underholdende som å prompe i badekaret.

926.gif

Skrevet

Billig bil for å komme meg fra A-B innad i byen. Billig forsikring og alt i god stand.

Mercedesen var uten tvil mer komfortabel og kvaliteten på interiøret var mer forseggjort, selv om Merca er 10 år eldre. Motoren på Citroen er fra Toyota, den har også registerKJEDE, noe som er viktig i mine øyne. Citroenen var morsom å kjøre og kvikk for å være en slik bil. Den er ingen langdistansebil, men mitt behov har etterhvert begrenset seg til bykjøring og Mercedesen var dyr nok i forsikring og ikke akkurat bensingjerrig. Jeg kommer til å savne bakhjulstrekk og den generelle kjøreopplevelse, men likevel tror jeg Citroenen vil gi meg det jeg trenger nå: Billig, liten bybil for å komme meg A-B. Har nettopp investert i kjøp av leilighet, så man sparer der man kan :)

Måtte bare erte deg litt ;-) Regner med du forsto det :-) Er helt sikkert en fornuftig bil som gir mye for pengene. Av og til må man ta slike valg i livet :-) Akkurat kjøpt leilighet jeg også så forstår tankegangen. Tok dog kun 4 mnd etter innflytting før jeg hadde kjøpt bil igjen så plutselig har du kanskje nye nytt igjen :-)

Skrevet

Måtte bare erte deg litt ;-) Regner med du forsto det :-) Er helt sikkert en fornuftig bil som gir mye for pengene. Av og til må man ta slike valg i livet :-) Akkurat kjøpt leilighet jeg også så forstår tankegangen. Tok dog kun 4 mnd etter innflytting før jeg hadde kjøpt bil igjen så plutselig har du kanskje nye nytt igjen :-)

Slekta er nordnorsk, så jeg tåler det meste og jeg forstår en tull :)

Dessuten synes jeg det er litt moro å "banne i kirka".

Men ja, fikk bilen ganske billig og jeg kunne ikke si nei. Ja man vet aldri og alt kan skje, men jeg satser ihvertfall inntil videre å ha denne en stund.

Skrevet

hva ga du for den? ga du langt under tilsvarende biler på finn for eksempel? veldig fint interiør da, burde løfte prisen litt.. =)

hva var forsikringen på? siden du skriver at den ble så dyr? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...