Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herlighet, jeg er forelsket.

http://www.amazon.com/Vostok-Europe-OS2 ... tok+europe

Litt sent til klokkepraten, men noen som vet noe om disse klokkene? Ser at den ikke har safirglass, men klokken er ikke særlig dyr heller. Tåler de litt uten dette glasset?

[ Bilde ]

=P~=P~

Hei!

Jeg har 2 Vostok-klokker og kan gå god for at glasset tåler mye. Var litt skeptisk selv, men mine har tålt hard bruk.

Kan forøvrig anbefale deg å handle klokke fra denne sjappa: http://www.russia2all.com/vostok-europe ... h-watches/

De selger ekte vare og prisene er jevnt over lavere enn andre steder. Utrolig hyggelige de som driver butikken og :)

Dette minner meg på at jeg har en pm jeg må besvare!

Skrevet

Har lest litt nå og funnet ut at Vostok-Europe og Vostok er to forskjellige selskap, men V-E bruker mekanismene fra Vostok. Skal visst være solide saker, iallefall i forhold til prisen. Er ikke akkurat en klokke til 10.000+.

Syns også denne var veldig flott. Tøft at man kan se mekanismen fra baksiden.

2426-5602059-600-6.jpg

144840_STANDARD__DET_20090223.jpg

Litt redd for at de blir litt store, men jeg har ikke de smaleste håndleddene, så det går vel kanskje greit :)

Skrevet

Den der har samme urverk som jeg har i mine 2. 32 jewels, automatisk mekanisk. Kult at de er nummererte og, den der er nr 194 av 3000 ser jeg :)

"What's the difference between Vostok and Vostok-Europe?

Vostok and Vostok-Europe are two different companies. Vostok is a Russian company that has been manufacturing mechanical watches in Russian for decades. Vostok-Europe is a newer company formed as a joint venture between Vostok and a Lithuanian company. Vostok-Europe watches are assembled in Lithuania using movements supplied by Vostok's Russian factory. Because Vostok-Europe watches are assembled outside Russia, there is some debate as to whether they should be called a Russian watch or an Eastern European watch. "

Skrevet

Er det noe vedlikehold med de urverkene? Eller er det bare å bruke til den slutter å virke? Ser også at de fleste klokkene i den serien har Quartz urverk fra japan. Positivt eller negativt i forhold til det russiske? Du får ikke se urverket på baksiden av de iallefall.

Skrevet

Vostok hadde noen kule klokker! Falt litt for disse tre:

Vostok-Europe GAZ Limo Watch

NH25A-5651138-Limousine-SMALL.jpg

Vostok-Europe N1 Rocket Russian Watch

JS06-2259154b-N1-Bracelet-SMALL.jpg

Vostok-Europe Expedition North Pole

NH35A-5955195-Expedition-with-Bracelet-Small.jpg

Skrevet
Vostok-Europe Expedition North Pole

[ Bilde ]

Den var -jævli- kul. Er den til salgs noe sted?

Speaking of speakers - jeg gikk for en budsjettløsning, og angrer ikke på det.

Dynavoice leverer mye bra lyd for nesten ikkeno penger, og jeg handlet inn disse:

WEB_Image%20Dynavoice%20Challenger%20M-65%20EX%20Black%20Oak%20V1201314416.Jpeg

De spiller både høyt og lavt, og pent nok til at mine ører er fornøyde. Fått mye skryt også i diverse blader, og de vet nok mye bedre enn mine subjektive ører :)

Skrevet
Verden var mer fargerik før i tiden...

[ Bilde ]

Oppdal?... og er det ikke en blå E12 vi ser midt på plassen der. Fargene på/i bildet er typisk 70-tallet... :)

Skrevet
Verden var mer fargerik før i tiden...

[ Bilde ]

Oppdal?... og er det ikke en blå E12 vi ser midt på plassen der. Fargene på/i bildet er typisk 70-tallet... :)

Ja er fra oppdal og er en e12 ja... Og fargeklattene er penere enn alle sølvesorthvite biler i trafikkbildet idag...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...