Fredrik Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 [ Bilde ]Dieselkrigeren på tur Både bilen og eieren trenger åpenbart edel væske (les: lampen for skifte av bremsevæske lyser)...
Nytern Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hehe, bare håndbrekksvarsel heldigvis Måtte innom polet og kjøpe vin til svigerbestemor (ja, jeg er kjedelig)
Fredrik Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hmmm... bedre med for lite enn for mye drikkbar edel væske. Slik jeg kjenner deg her inne er du langt fra kjedelig. Snarere tvert imot egentlig når du først har tiltak og lyst (og slik er det jo for flere av oss)...
Haukefer Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Gangvakt i Esbjerg.. Har lyst på øl :( Sent from my iPad using Tapatalk HD
Fredrik Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Er det noe vi har nok av her i Danmark er det øl... plenty av Carlsberg & Tuborg på boks, flaske og fat...
Kvasi Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Kompiser av meg på tur i skogen, de tre hiluxene. Måå ha meg offroader igjen..
Haukefer Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Er det noe vi har nok av her i Danmark er det øl... plenty av Carlsberg & Tuborg på boks, flaske og fat... Hehehe, skal gå klokken 6 imorgen tidlig så blir vell ikke så aktuelt ikveld.. Stser på vi får oss ett par dager til kais her neste uke Sent from my iPad using Tapatalk HD
fish Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hahaha... Beste "dyrevideoen" ever.. Og det verste av alt, jeg kjenner meg igjen...
knoskar Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hahaha... Beste "dyrevideoen" ever.. Og det verste av alt, jeg kjenner meg igjen... Hahaha! Flirte godt til tider!
Fredrik 90 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 En bekjent av meg at nettopp vært å hentet hjem denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43148901 Er dette som er skikkelig Pickup
RS-Heggem Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Er det noe vi har nok av her i Danmark er det øl... plenty av Carlsberg & Tuborg på boks, flaske og fat... Jepp. Å ingen av dem er drikkendes.. øl nytes nå ofte på samme måte som vin. Da faller carlsberg og spesielt tuborg heeelt bakerst i køen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
hylle Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Noen som dykker eller kjenner noen som gjør?? Oslo? Klarte etter en overenstemmelse med en p-vakt å kaste kameraet med bildebevisene hans på sjøen, og det bør vel kanskje hentes opp igjen når jeg tenker meg om... En kasse dansk tuborg og litt håndpenger for jobben? er ikke spesielt dypt..
fish Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hahaha.. Er det dypt der? Kan det ordnes med snorkeldykking, eller er det med fullt utstyr? Edit.. Jeg ser du skriver, sitat "-etter en overenstemmelse med en p-vakt", det betyr vel at dere var enige om å la bildene ta seg en liten flygetur? overenstemmelse eller uoverenstemmelse? Hva er riktig ordsetting her?
hylle Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hahaha.. Er det dypt der? Kan det ordnes med snorkeldykking, eller er det med fullt utstyr? Usikker.., tror ikke det er så spesielt dypt der. Sånn ca som dette.
fish Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Da må jeg spørre.. Er en kasse Tubor og litt "håndpenger" billigere enn ei parkeringsbot? Hvis parkeringsbot er konsekvensen?
Anbefalte innlegg