Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 pils, 1 garasjeport og en fanger senere... faen :pjaja. tenkte på m tech 2, noen som har link til nettbutikk'er? Ca samme pris over alt? :s

Skrevet
8 pils, 1 garasjeport og en fanger senere... faen :pjaja. tenkte på m tech 2, noen som har link til nettbutikk'er? Ca samme pris over alt? :s

:stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid:

Skrevet

:stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid:

bah, har tittet på ny frontfanger lenge uansett :P.. men var idiotisk, nå må jeg jo ha en..

sitter på titter på gsbildeler, men vansklig og bestemme seg egentlig. Men vil jo gjerne ha noe som ser orginalt og BRA ut.. forslag?:s

tenkte bestemme meg iløpetav morgendagen slik at jeg rekker få med ny fanger til lakkering :-) ..

Skrevet

Så du skulle altså til å kjøre igjennom garasjeporten etter du har drukket 8 pils? Høres ut som en dårlig idè.... :)

Skrevet

blir bilen noe særlig lavere med mtech 2 forran, enn orginal frontfanger på kupe?

hell i uhell, skal uansett ha litt deler inn til lakkering (forsikringssak) etter å ha blitt truffet av litt singel (grus) fra et dårlig sikret

lastebil lass ;).

Kjexx: bleh nei skulle bare flytte den litt.. :P

Skrevet
Så du skulle altså til å kjøre igjennom garasjeporten etter du har drukket 8 pils? Høres ut som en dårlig idè.... :)

Bra garasjeporten viste ansvar og stoppet han ihvertfall! 8)

Skrevet

Gratulerer med dagen fra Danmark også. Her er det 12 grader og regn. Vi skal selvfølgelig allikevel feire dagen med å spise boller og kake samt grille senere idag... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...