Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Top gear <3

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Sett siste biten av sesongens siste episode eller? ;) For den var bra!

Så hoovervan episoden. Og episoden før.. ler så jeg griner. Masters of good entertainment! E03 og 04... Jævlig bra.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

En nyere Mustang GT350 vet jeg hvertfall, og en eldre amcar, grønnaktig tror jeg

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10119062 :)

"- Jeg er veldig svak for V8-ere (en spesielt kraftig motortype, som blant annet er obligatorisk i formel 1) så det var hovedgrunnen til at jeg lot meg friste til å bli med. "

Det var da en spesiell måte å beskrive en V8'er på :P

Spesielt med tanke på at nesten alle amcar har V8'ere, mens F1 bruker motorer som er 1.6 liter. Skal man beskrive det til en "layman", så ville jeg heller valgt å bruke amcar som eksempel.

Skrevet
Tipper det er journalisten som har googlet litt, og ikke Jespersen som har sagt det.

Det er korrekt, ettersom det står i parantes, er dette for å informere lesere. Jeg synes igrunn det å dra formel-1 inn ikke er hovedgrunnen til at mange synes V8 er gromt.

Skrevet
Tipper det er journalisten som har googlet litt, og ikke Jespersen som har sagt det.

Det er korrekt, ettersom det står i parantes, er dette for å informere lesere. Jeg synes igrunn det å dra formel-1 inn ikke er hovedgrunnen til at mange synes V8 er gromt.

Ja, det er selvfølgelig ikke Jespersen som har sagt det. Derfor jeg valgte å ikke ta med den delen av avsnittet.

V8 er gromme greier av helt andre grunner enn F1 ja. Det er ikke det hvermannsen forbinder med V8, og kan ikke sammenlignes med noe.

Skrevet
Til høyttalerguruer:

Finnkode: 43172593

Har mer eller mindre kjøpt dette. Er det ok lyd i de?

Jeg har aldri hørt om det merket der før :S Men ifølge folk så er det England største høytalere produsent :)

Link til et forum: http://avforum.no/forum/hoyttalere/2792 ... edale.html

Men de skriver ingen ting om hva slags høytallere det er snakk om sånnsett..

Men det ser utsom de har produsert en stund og produserer de enda så OK lyd er det helt sikkert i massevis :) Men har aldri hørt om merket eller hørt på lyden :P

Skrevet

Wharfedale er skikkelig fæle greier, har hørt "top of the line" anlegget deres med 15" aktiv sub, det spilte skikkelig trist.

Da får du myyye mer glede og WAF i noe smått fra bose etc :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...