Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du lever bare en gang. Har du råd til BMW slik BMW skal være (rekkesekser, 200+ hk, grom lyd) så gå for 330en!! Du vil neppe angre. Har du bare en bil, kan du legge igjen dieselen hos forhandleren. Hadde du hatt kosebil i tillegg, så er det diesel som virker mest fornuftig :D Kjøp en 330I, så lover jeg å dø av misunnelse ;)

Enig... E46 330i med manuelt gear er helt klart en av mine favorittbiler. Motoren er uten tvil en av de aller beste BMW har konstruert på den billige siden av S54.

Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin :D

Yes... E46 330i og Eisenmann eksos er uslåelig... 8)

E90 330i fikk ikke skikkelig power før i 2008 og den modellen er dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin :D

Så sant så sant! Jeg har aldri tvilt på egenskapene til en 330I men at det var så hinsides hadde jeg ikke trodd, bilen ber jo bokstavligtalt om å få kjørt seg på svingete strekkninger!

Frister noe sykt i allfall så vi får se :) Kjøper jeg en sånn så SKAL jeg melde meg inn i BMWccn og bli aktiv på treff ol i allfall, for detta er entusiastbil på høyt nivå! Man kjører ikke 330i uten å vite hva man kjører :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant! Jeg har aldri tvilt på egenskapene til en 330I men at det var så hinsides hadde jeg ikke trodd, bilen ber jo bokstavligtalt om å få kjørt seg på svingete strekkninger!

Frister noe sykt i allfall så vi får se :) Kjøper jeg en sånn så SKAL jeg melde meg inn i BMWccn og bli aktiv på treff ol i allfall, for detta er entusiastbil på høyt nivå! Man kjører ikke 330i uten å vite hva man kjører :wink:

Hehehe... snakker om å se lyset når det gjelder BMW... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin :D

Yes... E46 330i og Eisenmann eksos er uslåelig... 8)

E90 330i fikk ikke skikkelig power før i 2008 og den modellen er dyr.

Holder det med Eisenmann bakpotte? Blir nok det på min etterhvert, om jeg ikke velger ny eksos hele veien fra Schmiedmann med Eisenmann bakpotte da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, du har sjelden skrivefeil men er virkelig imidlertid ett ord? har aldri hørt den "varianten"..kun imdlertidig...?!

Hmmm... det sniker seg nok inn noen danske vendinger både her og der. Jeg har jo bodd noen år i Danmark nå og dette setter ganske sikkert sitt preg på måten jeg skriver på. Jeg er i tillegg født og oppvokst på Vinderen i Oslo og dette er vel kanskje det stedet i Norge der man snakker mest konservativt (les: riksmål). Med et godt påfyll av dansk i tillegg blir selvfølgelig språket noe helt annet enn hvordan man normalt snakker i Norge idag. Skriftlig går dette ganske bra, men jeg har faktisk litt problemer med å følge med i vendingene når jeg av og til ser på norsk TV. Jeg mangler ganske enkelt praktisk trening i å snakke norsk... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...