Marius2002 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 marius2002, er du villig til å selge den ? Det er jeg dessverre ikke Det er en gave jeg fikk til jul fra min søster i fjor. Sammen med noen Andy Warhol t-skjorter. Så er nok ikke til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 hahahahaha! konge! marius: ok, gi meg en pip når du finner at du trenger noen kroner på konto i stedet for klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Du lever bare en gang. Har du råd til BMW slik BMW skal være (rekkesekser, 200+ hk, grom lyd) så gå for 330en!! Du vil neppe angre. Har du bare en bil, kan du legge igjen dieselen hos forhandleren. Hadde du hatt kosebil i tillegg, så er det diesel som virker mest fornuftig Kjøp en 330I, så lover jeg å dø av misunnelse Enig... E46 330i med manuelt gear er helt klart en av mine favorittbiler. Motoren er uten tvil en av de aller beste BMW har konstruert på den billige siden av S54. Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 marius: ok, gi meg en pip når du finner at du trenger noen kroner på konto i stedet for klokke Som sagt er det en gave, og gaver selger jeg ikke Men jeg kan gi et hint om jeg finner ut hvor du kan få tak i maken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ja, det hadde vært super hyggelig Jeg hadde forøvrig en E36 med tv i midtkonsoll...kjæresten min kjøpte Xbox for å ha i bilen og bilen ble solgt med den montert...det fallt IKKE i god jord for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin Yes... E46 330i og Eisenmann eksos er uslåelig... E90 330i fikk ikke skikkelig power før i 2008 og den modellen er dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin Så sant så sant! Jeg har aldri tvilt på egenskapene til en 330I men at det var så hinsides hadde jeg ikke trodd, bilen ber jo bokstavligtalt om å få kjørt seg på svingete strekkninger! Frister noe sykt i allfall så vi får se Kjøper jeg en sånn så SKAL jeg melde meg inn i BMWccn og bli aktiv på treff ol i allfall, for detta er entusiastbil på høyt nivå! Man kjører ikke 330i uten å vite hva man kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Så sant så sant! Jeg har aldri tvilt på egenskapene til en 330I men at det var så hinsides hadde jeg ikke trodd, bilen ber jo bokstavligtalt om å få kjørt seg på svingete strekkninger! Frister noe sykt i allfall så vi får se Kjøper jeg en sånn så SKAL jeg melde meg inn i BMWccn og bli aktiv på treff ol i allfall, for detta er entusiastbil på høyt nivå! Man kjører ikke 330i uten å vite hva man kjører Hehehe... snakker om å se lyset når det gjelder BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hehehe... snakker om å se lyset når det gjelder BMW... Hehehe! Ja kanskje det, endelig vil mange si Har alltid sagt til meg selv at skal jeg melde meg inn i BMWccn så skal det være med en skikkelig BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ja, for all del, biltreff er 10x bedre når man har noe muskler å vise fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 En artig sammenligning mellom Porsche 911 Carrera og GT2 RS. Dette er som å sammenligne E90 325i mot E92 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jupp. Sett på ordentlig eksosanlegg så glemmer du dieselkjerrene i lang stund fremover. Og med litt forsiktig bruk i hverdagen tror jeg E90 modellene ikke er så værst på drivstofføkonomi heller. Så får man heller få tung fot når humøret byr på... da er det gjerne lov å sløse bittelitt ekstra bensin Yes... E46 330i og Eisenmann eksos er uslåelig... E90 330i fikk ikke skikkelig power før i 2008 og den modellen er dyr. Holder det med Eisenmann bakpotte? Blir nok det på min etterhvert, om jeg ikke velger ny eksos hele veien fra Schmiedmann med Eisenmann bakpotte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Vet du, nå ble jeg vanvittig usikker her. Fredrik, du har sjelden skrivefeil men er virkelig imidlertid ett ord? har aldri hørt den "varianten"..kun imdlertidig...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Fredrik, du har sjelden skrivefeil men er virkelig imidlertid ett ord? har aldri hørt den "varianten"..kun imdlertidig...?! Hmmm... det sniker seg nok inn noen danske vendinger både her og der. Jeg har jo bodd noen år i Danmark nå og dette setter ganske sikkert sitt preg på måten jeg skriver på. Jeg er i tillegg født og oppvokst på Vinderen i Oslo og dette er vel kanskje det stedet i Norge der man snakker mest konservativt (les: riksmål). Med et godt påfyll av dansk i tillegg blir selvfølgelig språket noe helt annet enn hvordan man normalt snakker i Norge idag. Skriftlig går dette ganske bra, men jeg har faktisk litt problemer med å følge med i vendingene når jeg av og til ser på norsk TV. Jeg mangler ganske enkelt praktisk trening i å snakke norsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 ISS monolog "sidens" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg