Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ligger "mye" på sofan når en ser på TV, da er det veldig behagelig at TV'n henger litt høyt på veggen. :-) På soverommet har jeg hengt TV'n nesten oppunder taket, da slipper jeg sitte å se på TV. :-)

Skrevet

Jeg kan ikke ha TV på soverommet uten at døgnrytmen blir helt håpløs. Jeg har TV´er i stuen, kvisten og på kontoret. Den på kontoret blir brukt når jeg av og til tar en "morfar" (ettermiddagslur) hvis huset er tomt... :)

Skrevet

På soverommet er det en litt annen sak, der hadde jeg den også på veggen når vi hadde det, men da hadde jeg ikke noe under. I stuen synes jeg det er greit den ikke sitter så veldig høyt. I tillegg er jo TV-en lengre bak enn nødvendig om man har den på veggen.

Jeg kan til nøds gå med på at det er greit om man har lydplanke, men det er kun om den har lav fot. :D

Skrevet
Har samme benk selv nede i kjellerstuen, er ganske grei igrunn.

...men hvorfor skal man ha TV-en på veggen om man har en benk under? Det blir jo bare dumt.

Er ikke mye dumt det.. Har jo f.eks dvd spiller, forsterker, plate spiller, media center etc der :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Jeg mener nå at tv`en kan henge på veggen, og enda ha en tv-benk under, men gjerne en som er litt diskret og stilsikker, som passer til rommet.

For meg skal den brukes til dekoder, xbox, forsterker, media center og apple tv.

Og da er det fint og ha den der hvor jeg da kan oppbevare dette.

MEN!! Jeg har da også kabelkanal fra tv`en og ned til benken. i samme farge som veggen såklart, og det er INGEN.

Kabler som synes på veggen.

Skrevet

Får vell legge seg. Jobb igjen imorra etter 2uker fri.

Må tjene litt cash for å få betalt mastercardet etter å ha handlet masse byggevarer i ferien :P

Koster å pusse opp.

Skrevet
Liker TV-benker jeg. Synes ihvertfall det er helt idiotisk å ha en TV-benk og en TV som henger på veggen 10cm ovenfor med masse synlige ledninger nedover.

Elendige bilder dessverre, men slik ble min:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Kabla legger man i rør i veggen ;)

uzeputeg.jpg

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Hvordan da ? Er snakk om en HDMI kabel i 50mm pvc rør :)

Kontakta er bak tv'n.

Å kabel i rør har jeg stortsett i hele huset :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
[ Bilde ]

Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt det bildet av ulven på veggen der eller noe liknende? Finner ikke noe på nettet :P

Jeg har slikt bilde i stuen som ble kjøpt på bohus, men fant kun dette på nettsiden dems nå

http://www.bohus.no/interior/bilder-og- ... yr-bilde2/

Takk, kosta jo bare 100-lappen jo :) Men fant ut at jeg kan få dette bildet printet på lerret i 170x106 cm til 1636 kroner, synes det var rimelig :)

images?q=tbn:ANd9GcQv5Fc5byQQTkMaK7aK1sP6AjBPBgUE-D6L4YqZyETYqhV3H06InA

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...