FredrikE24 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=43553564Løp og kjøp! Feil side av byn
noekult Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Jeg ser ikke at Antivirus trengs til Android med mindre du hyper-dowloader alt du kommer over... Det finnes en app som heter Titanium Backup, tar skikkelig backup av telefonen din. Ville heller satset på det da det også er kjekt om man ødelegger/mister telefonen...
Kvasi Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Laster ned ca nada bortsett fra en og annen app som har blitt testet, eneste "uoriginale" på tlf nå er en bankapp. Men den begynner å bli plagsomt treig innimellom.. Er kanskje all den forhånsinstallerte dritten som driver å oppdaterer seg hele tiden som har skylden, men den får jeg jo ikke avinnstallert. MøkkaHTC
FredrikE24 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Laster ned ca nada bortsett fra en og annen app som har blitt testet, eneste "uoriginale" på tlf nå er en bankapp. Men den begynner å bli plagsomt treig innimellom.. Er kanskje all den forhånsinstallerte dritten som driver å oppdaterer seg hele tiden som har skylden, men den får jeg jo ikke avinnstallert. MøkkaHTC Har HTC Desire HD, hatt denne siden den kom, gått knirkefritt hele tiden, rart du opplever problemer! Hva slags HTC har du?
Fredrik Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Hehehe... forskjellen er ikke alt for stor... http://www.dbtv.no/?vid=2633077853001
Kvasi Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Laster ned ca nada bortsett fra en og annen app som har blitt testet, eneste "uoriginale" på tlf nå er en bankapp. Men den begynner å bli plagsomt treig innimellom.. Er kanskje all den forhånsinstallerte dritten som driver å oppdaterer seg hele tiden som har skylden, men den får jeg jo ikke avinnstallert. MøkkaHTC Har HTC Desire HD, hatt denne siden den kom, gått knirkefritt hele tiden, rart du opplever problemer! Hva slags HTC har du? One V. Er ikke alt som er like tregt, og den er ikke det bestandig. Men et eksempel er lydhunden, den er alltid treg å åpne og det tar et år fra jeg trykker på søk til den begynner. Annoying as føkk så klart..
Dirty Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Blir litt imponert over noen av appene som blir utviklet. Denne posteren lager jeg på 5 min på tlf, og tlf'n er litt liten å jobbe med i denne sammenheng. [ Bilde ] app er dette ?
Fredrik Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Hahaha... hvor befinner vi nordmenn oss på denne "skalaen"...
Thundercoil Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Sjekk hvem som har vært på outland og nerdet seg! Sånn super mario-dings man hopper på i spillet, darth vader, en storm trooper og ghost busters. Kjekt med litt guttepynt også. Jeg holdt på å kjøpe en light saber, men den var litt for dyr. Og så fant jeg en kokebok med Darth Maul, som het Darth Malt, og der sto det oppskrifter og pynt på retter, slik at de så ut som ansiktet hans. Haha.
Anbefalte innlegg