Insulaventus Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Sjekk hvem som har vært på outland og nerdet seg![ Bilde ] Sånn super mario-dings man hopper på i spillet, darth vader, en storm trooper og ghost busters. Kjekt med litt guttepynt også. Jeg holdt på å kjøpe en light saber, men den var litt for dyr. Og så fant jeg en kokebok med Darth Maul, som het Darth Malt, og der sto det oppskrifter og pynt på retter, slik at de så ut som ansiktet hans. Haha. såppass! Har vært helt vilt stille på denne threaden i dag, har ikke vært et eneste siden 16:33
majuz Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Hvilken antivirus anbefales til android? Zoner antivirus er det beste gratis antivirusprogrammet til android.
Fredrik Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Sjekk hvem som har vært på outland og nerdet seg![ Bilde ] Sånn super mario-dings man hopper på i spillet, darth vader, en storm trooper og ghost busters. Kjekt med litt guttepynt også. Jeg holdt på å kjøpe en light saber, men den var litt for dyr. Og så fant jeg en kokebok med Darth Maul, som het Darth Malt, og der sto det oppskrifter og pynt på retter, slik at de så ut som ansiktet hans. Haha. Apropos Darth Vader... jeg var på "Star Wars" premieren (altså ikke med titlen "A New Hope") i 1977 da den ble vist på Colosseum Kino i Oslo. Jeg var 10 år gammel, men siden jeg var sammen med en venn og hans far kom jeg allikevel inn på forestillingen som hadde 12 års grense. Gjett om vi var konger i skolegården dagen etter... Noe tid senere så vi Spielberg filmen "Nærkontakt av tredje grad", men den var så skummel at jeg hadde mareritt i lang tid senere. Jeg var forøvrig også på premierene med Star Wars filmene "Imperiet slår tilbake" (1980) og "Jediridderen vender tilbake" (1983)...
Thundercoil Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Sjekk hvem som har vært på outland og nerdet seg![ Bilde ] Sånn super mario-dings man hopper på i spillet, darth vader, en storm trooper og ghost busters. Kjekt med litt guttepynt også. Jeg holdt på å kjøpe en light saber, men den var litt for dyr. Og så fant jeg en kokebok med Darth Maul, som het Darth Malt, og der sto det oppskrifter og pynt på retter, slik at de så ut som ansiktet hans. Haha. Apropos Darth Vader... jeg var på "Star Wars" premieren (altså ikke med titlen "A New Hope") i 1977 da den ble vist på Colosseum Kino i Oslo. Jeg var 10 år gammel, men siden jeg var sammen med en venn og hans far kom jeg allikevel inn på forestillingen som hadde 12 års grense. Gjett om vi var konger i skolegården dagen etter... Noe tid senere så vi Spielberg filmen "Nærkontakt av tredje grad", men den var så skummel at jeg hadde mareritt i lang tid senere. Jeg var forøvrig også på premierene med Star Wars filmene "Imperiet slår tilbake" (1980) og "Jediridderen vender tilbake" (1983)... Aaah. Din heldiggris! Har alltid følt jeg ble født på feil årstall Skulle gjerne opplevd rock konsertene i USA på 70-tallet++ og til og med woodstock. Jeg fikk sett premiæren på Attack of the clones, på Forum kino når jeg var 14. Gikk med min fetter. Gikk ut med en wow-følelse Så ble forum lagt ned, så jeg så den siste filmen på vanlig kino.
Fredrik 90 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Noe tid senere så vi Spielberg filmen "Nærkontakt av tredje grad", men den var så skummel at jeg hadde mareritt i lang tid senere Jeg har også sett den, fikk ikke mareritt men ble litt ukomfortabel når nattbordlapa ble slukket og jeg lå og kikket ut på nattehimmelen igjennom vinduet For ikke lenge siden så jeg forøvrig en annen film i samme sjanger, "Fire in the sky"! Den var var vel det jeg vil kalle "skummel" synes jeg, mulig jeg er pysete men slikt ukjent som man ikke vet noe om liker jeg ikke. Skal visst være en sann historie også....
Thundercoil Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Haha. Jeg ble vettskremt av X-files. Så de nylig opp igjen og de var ikke akkurat skummel lenger. Men kan anbefale Dark Skies hvis man liker nærkontakt/aliens Det er litt mer Thriller enn blod og gørr og predators. Handler om en familie som blir plaget av noe uvanlig. Den begynner med et kult sitat: “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” ― Arthur C. Clarke
Jordfræsar Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 @Nytern: kanskje denne er noe for deg? De klarte pengemålet så den kommer snart ut for salg til resten av oss http://www.kickstarter.com/projects/183 ... flashlight @316: Handla du ikke den lykta som både jeg og nytern anbefalte? Den på str med en dassrull. Sykt lys på den!
Fredrik 90 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Haha. Jeg ble vettskremt av X-files. Så de nylig opp igjen og de var ikke akkurat skummel lenger.Men kan anbefale Dark Skies hvis man liker nærkontakt/aliens Det er litt mer Thriller enn blod og gørr og predators. Handler om en familie som blir plaget av Ja jeg kunne tenkt meg å se den, men fikk ikke med dama på kino på akkurat den etter at ho hadde sett traileren Ho tror like godt på slik ho....
FredrikE24 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Aaah. Din heldiggris! Har alltid følt jeg ble født på feil årstall Skulle gjerne opplevd rock konsertene i USA på 70-tallet++ og til og med woodstock. Var det ikke på Woodstock McIntosh leverte "The Wall Of Sound"? For å drive denne høyttalerveggen brukte de flere rack med en haug med monoblokker stacket sammen på 300watt pr. stk. med rørdrift? Må ha vært en opplevelse å ha sett det.
Thundercoil Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Jajaja. Grateful dead Visste ikke at det var rør. Må ha vært en opplevelse, ja! Liker myten om at folk som gikk der aldri var de samme.
316 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Fræsar, kom ikke så langt. Hva het den igjen, link til den?
asv Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 nitecore ea4w regner jeg med. Jeg har den, og den er virkelig imponerende om man tenker på størelse og det faktum at den går på 4xAA.
-Roger- Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Jeg handlet den Var helt konge! Takk for tips forresten!
-Roger- Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Var vel fræsarn eller nytern som linket til en ebayannonse jeg kjøpte fra...
Anbefalte innlegg