Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin lyd fra under huven ja :D mangler noe eksoslyd fortsatt.

planer i korte trekk: mtech2 foran og bak, coilovers, noe breie felger og strekk, fjerne chrome, kaanskje facelift front og ikke minst, bygge om til manuel kasse(har girkasse og pedalsett liggende som jeg fikk av en kompis) selv om autokassa er overraskende bra.

Noen som vet hvor breie felger det er plass til på e46? tenker typ 10-11" brett bak og 9,5" foran.

Skrevet

Samsung Galaxy Note 8.0 4G til 399kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

Samsung Galaxy Note 10.1 4G 599kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

Apple iPad Mini 3G/4G 16 GB (evnt wifi utgaven med egen løs 4g minirouter) til 1kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

SONY Sony Xperia Tablet Z 1399kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

ASUS Nexus Tablet 7.0 299kr (+299 i mnd)

hva hadde dere valgt?

har mobilt bredbånd nå, og kommer til å ha det et år framover, så liksågreit binde meg et år og få noe igjen for det :P får og gratis spotify da (må betale 99kr/mnd om jeg ikke har binding)

Skrevet

Apple iPad Mini 3G/4G 16 GB (evnt wifi utgaven med egen løs 4g minirouter) til 1kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

hva hadde dere valgt?

har mobilt bredbånd nå, og kommer til å ha det et år framover, så liksågreit binde meg et år og få noe igjen for det :P får og gratis spotify da (må betale 99kr/mnd om jeg ikke har binding)

Ville valgt Samsung Tab 3 ,selv om du ikke har tatt den med på listen :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

trenger litt hjelp gutta!

bytta girkasse igår, og alt er igrunne på plass, bortsett fra starteren, som jeg overhodet ikke klarer å få inn igjen. utenfra ser det ut som styretappen fra kassa ikke passer i hullet på starteren (som er mellom 2 bolthull), men kan det bare være tannhjulet på starteren som må vries på for å få den på svinghjulet?

Skrevet

Starteren skal jo ikke være i nærheten av svinghjulet med mindre den er aktivert? ( Altså når du gir den strøm så popper jo innslaget inn og drar svinghjulet rundt )

Skrevet

bytta girkasse igår, og alt er igrunne på plass, bortsett fra starteren, som jeg overhodet ikke klarer å få inn igjen. utenfra ser det ut som styretappen fra kassa ikke passer i hullet på starteren (som er mellom 2 bolthull), men kan det bare være tannhjulet på starteren som må vries på for å få den på svinghjulet?

Borre opp større hull? Kan være litt tight, så kan jo smekke i boltene og "tvinge" den på plass når en skrur inn?

Skrevet

hva hadde dere valgt?

Ville valgt Samsung Tab 3 ,selv om du ikke har tatt den med på listen :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Husk at du også kan kjøpe tabbene uten abonnement og billigst via www.prisjakt.no og så tegne abonnementet du skal ha, fordelen er at du da slipper å ha binding, slik at du kan avslutte når du vil i tilfelle noe skjer, eller hvis det om noen mnd kommer kjempe bedre priser på abonnement hos konkurrentene som du ønsker å skifte til =)

Av de hadde jeg tatt ipad eller tab3

Skrevet
Starteren skal jo ikke være i nærheten av svinghjulet med mindre den er aktivert? ( Altså når du gir den strøm så popper jo innslaget inn og drar svinghjulet rundt )

så klart! skrudd meg litt surrete nå skjønner du :P

Borre opp større hull? Kan være litt tight, så kan jo smekke i boltene og "tvinge" den på plass når en skrur inn?

kan være en mulighet det.. bare lite lysten på å ta ut starteren helt.. :) takker for gode tips !:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...