Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Samsung Galaxy Note 8.0 4G til 399kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

Samsung Galaxy Note 10.1 4G 599kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

Apple iPad Mini 3G/4G 16 GB (evnt wifi utgaven med egen løs 4g minirouter) til 1kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

SONY Sony Xperia Tablet Z 1399kr (+499 i mnd i 12mnd så 299kr)

ASUS Nexus Tablet 7.0 299kr (+299 i mnd)

hva hadde dere valgt?

har mobilt bredbånd nå, og kommer til å ha det et år framover, så liksågreit binde meg et år og få noe igjen for det :P får og gratis spotify da (må betale 99kr/mnd om jeg ikke har binding)

Ville valgt Samsung Tab 3 ,selv om du ikke har tatt den med på listen :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Husk at du også kan kjøpe tabbene uten abonnement og billigst via http://www.prisjakt.no og så tegne abonnementet du skal ha, fordelen er at du da slipper å ha binding, slik at du kan avslutte når du vil i tilfelle noe skjer, eller hvis det om noen mnd kommer kjempe bedre priser på abonnement hos konkurrentene som du ønsker å skifte til =)

Av de hadde jeg tatt ipad eller tab3

vet at man kan kjøpe billigere andre steder.

men har mobilt bredbånd nå, og kommer til å ha det i minst et år framover så kan liksågreitbinde meg 12mnd

internettkvoten min erpå ca 500kr mnd, da er det en vanlig bredbåndlinje koster meg (ca 400kr + 80-100kr i hakke telefongebyr) men synes mobilt er prakisk da er ikke utsatt for overspenninger like mye (har knerta et modem og en forsterker/pc på den måten før) så tenker bare på å få mest mulig igjen for penga som alikevell går til internett, har tab2 fra før så trenger egentlig ikke tab, men har lyst på 4g mulighet, :P

er litt det om spotify fortsatt er inkludert innenfor bindinga som jeg venter på svar på (har endt netcom mail) om hvilken jeg velger, eller om jeg går for en annen løsning.

regner jeg med spotify å er internettkvoten ca 600kr/mnd

Skrevet

e46 328n jeg kjøpte i går reagerer plutselig ikke reagere når jeg prøver å starte. tenning og alt går på om vanlig, men når jeg vrir om siste hakket på tenninga så skjer det ingening mer, ikke anntydning til liv i starter.

kjørte bilen parkerte og skrudde av bilen. sprang inn og hentet noen sko og ut i bilen igjen og da var den plutselig slik. så tviler på det har med flatt batteri å gjøre.

HASTER da jeg skal reise på jobb i morgen... perfekt tidspunkt. er bestekompis av meg så har eid bilen i ett år før meg så vet det ikke har skjedd før.

noen tips?

Skrevet
e46 328n jeg kjøpte i går reagerer plutselig ikke reagere når jeg prøver å starte. tenning og alt går på om vanlig, men når jeg vrir om siste hakket på tenninga så skjer det ingening mer, ikke anntydning til liv i starter.

kjørte bilen parkerte og skrudde av bilen. sprang inn og hentet noen sko og ut i bilen igjen og da var den plutselig slik. så tviler på det har med flatt batteri å gjøre.

HASTER da jeg skal reise på jobb i morgen... perfekt tidspunkt. er bestekompis av meg så har eid bilen i ett år før meg så vet det ikke har skjedd før.

noen tips?

Se om det er noe på tanken... :rompe:

Skrevet

Sitt bilen i 1.gir og dytt den litt frem og tilbake...

Evnt finn starteren og dunk lett på den med en hammer e,l!

Evnt: prøv og ta den på gir og se om den starter da!

Skrevet

noen tips?

motorer pleier nå å turne over med tom tank :)

er automat btw

Skrevet

er automat btw

Kjørte en Camaro i helga, og 500 meter før vi var framme, merka jeg at jeg ikke fikk gitt gass. Den starta pokker ikke heller, så vi skjønte jo fort at det var bensin det var dårlig med (tankmåleren funka ikke som den skulle) :P Artig bil å kjøre, da.

'

Skrevet

vanlig_saksedyr-1.gif

Dette er ikke dyret du vil se ved siden av hendene dine på grytekluten mens du holder på å ta en pizza av ovnen.

Skrevet

noen tips?

Sliten tenningslås?

Har noe ala samme problem på min e46.

Må bare vri om et par ganger før den våkner skikkelig til liv.

Forsøk å lirke litt på nøkkelen før du vrir om.

Edit; Når jeg tenker meg om så går starteren på min, men den tenner ikke.

Prøv med startkabler.

Evt sjekk at den står i N før du vrir om tenninga :mrgreen:

Skrevet

noen tips?

er automat btw

Vær sikker på at skiftern står i Park eller Neutral, prøv begge stillinger.

Hvordan lyser framlyktene i startøyeblikket?

Skrevet

Vær sikker på at skiftern står i Park eller Neutral, prøv begge stillinger.

Hvordan lyser framlyktene i startøyeblikket?

har prøvd den i alle girene flerne ganger :P

lysene er helt fine dem, dimmer ikke. hører 0 tegn til liv i startmotor.

om tenningslås er slitt eller ikke aner jeg ikke, bilen er gått ca 170k

er nå iaf på vei til bavaria med bergningsbil nå :P dem BØR klare ta en diagnose på den i morgen, ellers er jeg småfuckd. har iaf klart å få lånt meg en bil i morgen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...