Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er SÅ fristet til å kjøpe iPad Mini eller "4" fordi jeg kjeder meg endel her nede og vil ha noe å fikle med ( :lol:)

Er det noe man fortsetter å bruke eller har folk kjøpt iPad og bare hatt det liggende?

Hadde iPad (første) for noen år siden og gikk litt lei, men regner med at app-utvalget nå er mye bedre.

Skrevet

Jeg bruker også en iPad Mini når jeg ikke sitter med laptoppen. Billigste versjon med 16 GB og uten Retina skjerm holder lenge til alminnelig bruk... :)

Skrevet

Vant en Ipad og byttet den samme dag med en canon 550D, Genialt :lol:

Nå til saken, bruker kun galaxy tab 10.1, funker fet til sitt formål. Skulle ønsket jeg hadde den da jeg var på stasjonær-vakt i 14 dager. Måtte se alt med en S2, var litt kjedelig med 4,5'' :lol:

Skrevet

Bruker bare ipad jeg, kjøpte set istedenfor pc :P Har "3" med retina skjerm, vil bytte den inn i en Samsung Tab 3 nå :P Lenge leve Android!

Sent from iPaddo

Skrevet

Nå til saken, bruker kun galaxy tab 10.1, funker fet til sitt formål. Skulle ønsket jeg hadde den da jeg var på stasjonær-vakt i 14 dager. Måtte se alt med en S2, var litt kjedelig med 4,5'' :lol:

S2 har 4,3" :)

Skrevet

S2 har 4,3" :)

Mulig :) brukte kona sin da :) Har alltid hatt Htc

Skrevet

Cool... Litt usikker på Mini da jeg er keen på å lese magasiner osv...

Vil ikke ha Android-nettbrett btw ;) Er 'droid tilhenger på mobilfronten, men mener at iPad er mye bedre på nettbrett pga enorm bredde med standardiserte apps (har endel Android-apps på min S2 som fungerer bra, men som ikke er installerbare på min nr 2 telefon Samsung Star pga liten skjerm og oppløsning!)

Man får kjøpt Android 4.0 brett til rundt 500-lappen her btw. Kollega som bestilte til dattera si... Men jeg orker ikke low-end crap etter min low-end Android-telefon erfaring...

Skrevet
Cool... Litt usikker på Mini da jeg er keen på å lese magasiner osv...

Vil ikke ha Android-nettbrett btw ;) Er 'droid tilhenger på mobilfronten, men mener at iPad er mye bedre på nettbrett pga enorm bredde med standardiserte apps (har endel Android-apps på min S2 som fungerer bra, men som ikke er installerbare på min nr 2 telefon Samsung Star pga liten skjerm og oppløsning!)

Man får kjøpt Android 4.0 brett til rundt 500-lappen her btw. Kollega som bestilte til dattera si... Men jeg orker ikke low-end crap etter min low-end Android-telefon erfaring...

Kjøp deg tab 3, eller note 10.1 siste gen, de ble forresten lansert i Berlin idag. :=)

Skrevet

08:12 Fårn a4'n grattis passering gjennom bommen ved hjelp av en e61 :lol:

:shock: skal aldri kjøre i russland!! hahaha :P

Akkurat det samme tenkte jeg :P Sånn går det i ett land hvor sprit kan kjøpes langs veien, ikke trafikkregler overhode og null respekt for politiet #-o Huleboerland!! :roll:

Tror vi skal være glad det er som det er i Norge jeg :)

Skrevet

08:12 Fårn a4'n grattis passering gjennom bommen ved hjelp av en e61 :lol:

:shock: skal aldri kjøre i russland!! hahaha :P

Akkurat det samme tenkte jeg :P Sånn går det i ett land hvor sprit kan kjøpes langs veien, ikke trafikkregler overhode og null respekt for politiet #-o Huleboerland!! :roll:

Tror vi skal være glad det er som det er i Norge jeg :)

Har tar du fullstendig feil ;) Jeg kommer opprinnelig ifra Russland (ikke russer da :lol: ) og må si politiet har opparbeidet slik respekt de har per dags dato.Du har sikkert hørt om korrupsjon, men tror ikke du kommer til å fatte hvor utbredt det er i Russland. Med hånda på hjertet kan jeg si at nærmere 80 %( om ikke mer) av statlige ansatte er korrupte! Dermed slik behandling resulterer i at samfunnet gir rett og slett f*** i alt og alle. De som har nok penger i lomma kan gjøre hva de vil, da pengen bestemmer alt( igjen ikke alltid). Jeg prøver ikke å være offensiv hverken mot russere, eller deg, men sånn er det bare.

Btw de som kjører SUV'er er rike folk, som sjelden for noen konsekvenser etter grisekjøring.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...