hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Fantastisk avslappende sang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Må skaffe meg nye pensko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Bare å kjøpe pensko det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Fantastisk avslappende sang... Absolutt. Godt med avslappende musikk på en søndagskveld! Har selv vært på en 4timers fjelltur med familien, og så en times tid på brett etter det. Godt å sette seg ned med en rekemiddag og avslappende musikk! Lade opp til jobb i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 ahh classic den der, chillern med rolig musikk på søndagskveldene ja, eller kvelder generelt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 De er opptatt av å nyte naturen å ta vare på den videre. Jeg observerte allikevel kun 2 Nissan Leaf, en bil som har solgt like mye som golf den siste tiden. Jeg har derfor konkludert med det at de som kjøper nissan leaf er opptatt av å spare penger, ikke miljøet. Det er derfor gjerrige folk og ikke miljøbevisste mennesker som mange kanskje skulle tro. Jeg er dog egentlig ikke overrasket Der har vi samme oppfatning gitt, 90 prosent av de som kjører EL bil gir vel faen i miljøet. De skal spare penger de, de skal kjøre gratis i bommer og slippe køen ved å kjøre i kollektivfeltet Er så mye hyklere ut å går. Sto bak ei kjerring med barnevogn på butikken som begynte å klage på at hun bak disken skrev ut kvittering selv om hun sa han ikke skulle ha den, for hun var miljøvennlig skjønner du Så betaler jeg og går ut og ser dette kvinnfolket i rettning bilene på parkeringsplassen, nå skal jeg følge med å se hva slags blodfattig bil de kjører tenkte jeg. Derfor var overraskelsen stor når ho begynnte å laste inn unger og barnevogn i en...ja faktisk en Grand Cherokee V8 Miljøvennlig meg i ræva tenkte jeg da Korfor er folk som kjøper el-bil og ikkje bryr seg om miljøet hyklere? Er det kun lov å kjøre el-bil om det er av hensyn til miljøet? Om man erklærer på forhånd at man kjøper bilen for å kjøre kollektivfelt og spare bompenger, er man da også hykler? Må det tinglyses hva grunnen til kjøpet er først? Om det er så, er det kun de som oppgir miljø som grunn som får lov å kjøpe el-biler? For da er jo de som har løyet seg til el-bil hyklere, det er sant. Hvor kommer det fra at folk mener alle som kjøper el-bil gjør det for at omverdenen skal tro det er for å redde miljøet, eller for å faktisk redde miljøet. I Norge er jo den økonomiske gevinsten langt større enn den miljømessige gevinsten, slik at man burde gå ut fra at de som kjøper el-bil gjør det for å spare penger. Og følger man din skuddsikre logikk kan man beskylde rikinger som har nok penger til å kjøpe ti ferrarier men kjøper tesla for å bidra sitt for miljøet i stedet, for hyklere.. Slike folk er det verste eg vet! Jeg kjenner veldig mange som har gått over til EL-bil til hverdagsbruk, og det er vel ingen som har brukt argumentet at de skal spare miljøet ved å gå til innkjøp av en. Det dreier seg kun om sparing av penger i form av ingen bomavgifter og kjøring i kollektivfelt. Og kjøring i kollektivfelt mener jeg de skal få lov til, har de tatt steget, og kjøpt en kjedelig EL bil uten identitet, ja da kan stakkarene få lov til det. Jeg kjører bil driftet av fossilt brensel med et smil, det er det beste jeg vet. EL bil er for øyeblikket ingenting for meg, men de som ønsker å kjøpe det skal få lov til å gjøre som de har lov til uten at jeg skal gå rundt og irritere meg over det. Det jeg liker minst med EL-bil er på vinterstid, når en kamerat plukker meg opp i 5 minusgrader og vi ikke kan ha på varmeapparatet fordi vi skal kjøre et stykke.. Man sitter på seg forkjølelse og hemoroider med EL-bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Eneste EL bilen jeg kunne tenkt meg er Tesla model S, men jeg måtte nok ha hatt en banebil/morro bil med skikkelig motor ved siden av. Lyden, vibrasjonen og giringen er en så stor del av kjøregleden, uten den, så vil ikke kjøring være den samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Bare å kjøpe pensko det? its dyrt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 ahh classic den der, chillern med rolig musikk på søndagskveldene ja, eller kvelder generelt =) Jess. Lige så igrunn, må ha min daglige dose musikk. Er avhengig! Samt at jeg går å nynner å synger for meg selv på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Du som er så glad i brett liker kanskje denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 ahh classic den der, chillern med rolig musikk på søndagskveldene ja, eller kvelder generelt =) Jess. Lige så igrunn, må ha min daglige dose musikk. Er avhengig! Samt at jeg går å nynner å synger for meg selv på jobb. ayeah, 90"s in tha houuuuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Har en "Oldies" playlist på iPoden, bare 80s og 90s snadder! Herlig når man bare cruiser rundt Får litt moro oppmerksomhet av det også Bare å kjøpe pensko det? its dyrt :/ Hva slags budsjett har du? Finnes pensko i alle priskategorier. Bare å begynne på billigsjappene og prøve oppover til noe man trives med, bokstavelig talt hundrevis av skobutikker i Oslo! Folk gir F i pensko-merke (med mindre du har en 10.000+ dress og ikke ønsker å vanne ut standarden på antrekket selv - akkurat det er viktig for meg, må ha en viss standard hele veien eller ingen standard hehehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 ahh classic den der, chillern med rolig musikk på søndagskveldene ja, eller kvelder generelt =) Jess. Lige så igrunn, må ha min daglige dose musikk. Er avhengig! Samt at jeg går å nynner å synger for meg selv på jobb. ayeah, 90"s in tha houuuuse Yeah! Mye bra fra den kanten! Du som er så glad i brett liker kanskje denne ...hver dag Har en "Oldies" playlist på iPoden, bare 80s og 90s snadder! Herlig når man bare cruiser rundt Får litt moro oppmerksomhet av det også Hehe, ikke bare moro oppmerksomhet. Jeg måtte stoppe for ei dame på et overgangsfelt her i forrige uke, på "anlegget" i bilen hadde jeg Gangsta Team sunget av diverse 90-tallshelter på full guffe. Vinduene var nede, det var varmt. Akkurat når hun skulle over så kom det et par grove gloser, damen stoppet nesten opp og så forskrekket på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Gammel og, usannsylig bra, slager til dere som hører på rap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg