Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da håper jeg du starter den flere ganger om dagen.... ;)

Driter i grunn i motor...så lenge den er artig å kjøre... har 362hk på vei til garasjen til neste sommer så 140hk i en firer klarer jeg meg med helt fint :)

Men z3 er vel "morsommere" å kjøre enn en e36? se bort i fra motor da jeg fint kan ha det morro i en UP! med 80hk også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z3 er ikke nydelige de heller akkurat nei, men det er en toseters roadster og automatisk litt kul på grunn av at den ikke prøver å være flere ting på en gang.

Eneste E36en jeg har prøvd var en 320cab med automat og det må være den kjedeligste bilen jeg noensinne har kjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er i grunn litt konfjusing, egentlig dårlig og samtidig dritbra

http://www.youtube.com/watch?v=K6I8ycxLeqE

eneste jenta som kan rappe

Brorparten av musikken jeg virkelig liker har kvinnelig vokalist men henne hadde jeg ikke hørt om.

Meeget bra låt, og bærta var uten tvil skikkelig dyktig.

Men, langt fra eneste jenta som kan rappe..

En av favorittene

Sant er flere flinke, var litt rask der med å erklære hun som eneste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant er flere flinke, var litt rask der med å erklære hun som eneste :P

For ikke å snakke om Liza Lopez, overlegent den beste rapperen jeg har hørt og skikkelig fin var hun også. Døde ca samtidig som 2pac, Aaliyah og flere "mørkhuda musikkfolk" nedi usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det få vet er at Puma og Adidas ble grunnlagt av de tyske brødrene Rudolf og Adolf "Adi" Dassler. Brødrene etablerte skofabrikken "Gebrüder Dassler Schuhfabrik" allerede i 1924. Begge ble medlemmer av Hitlers Naziparti med Adolf som den mest prominente med store leveranser av militærstøvler til Wehrmacht (det tyske miltæret under Adolf Hitler). Rudolf endret under krigen holdning til nazismen og brødrene ble uvenner (selv om også Adolf tilslutt før krigens slutt tok avstand fra nazismen). Etter krigen etablerte Rudolf skofirmaet "Ruda" (les: Rudolf Dassler), men dette ble hurtig endret til Puma (fjelløve på norsk). Broren Adolf etablerte "Adidas" (les: Adolf "Adi" Dassler). Begge skofabrikkene hadde og har idag hovedkvarter i byen Herzogenaurach i Bayern, Tyskland... :)

Trodde alle kjente til den historien ;) En kanskje mer ukjent historie er at Nike sin logo ble designet for $35 i sin tid!

OK... jeg synes at det er en temmelig artig historie though. Spesielt Rudolf´s ide om å endre navnet på hans skomerke til Puma. Dette var moderne markedsføring på et tidlig stadie akkurat som med bilmerket Jaguar. Idag virker dette ganske naivt, men når man tenker etter og vet bakgrunnen for navnet Adidas lyder Puma utvilsomt mye bedre. De $35 for å tegne Nike´s logo var vel anvendte penger. De kan ikke ha brukt mye tid på logoen... :P

E36 Cab i original stand har nydelige linjer. Den er klart en av de mest elegante 3-seriene når det gjelder designet på karosseriet. Det spiller ingen rolle at det evt. bare er 318i. Det viktigste er at den er nogenlunde rustfri... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du starter den flere ganger om dagen.... ;)

Du begynner bra ser jeg.... :roll:

Du glemte forøvrig en ting, har ikke firer i noen av mine biler jeg 8) En ordentlig BMW skal spille på alle seks :D (med visse unntak som S14 da)

Nå var det jo du som starta.

Uansett, lite interessert i å bruke tid på deg, så dette blir siste innlegget mitt til deg! Er herved Fredrik-ferdig her på bimmers! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wicky wicky, du har ikke råd til pensko men velger å kjøpe deg enda en bil når bilparken allerede er 4 biler stor? :lol:

Grattis med dagen som var forresten! Gammern! :wink:

Nekter å bruke 4tusen på pensko.. :lol: Og jeg har midtlivskrise for tiden...derfor...S-klassen er solgt btw...E klassen erpå finn... og c-klassen kommer på finn iløpet av uken...

Og alle bilene er sånn "fornuftige biler"...ikke sånn "jeg skal ta meg en ekstra omvei hjem"..

Og jo takktakk...Bursdager er artige :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...