knut_olestad Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Siste natta i hakadal, i mårra går turen til riskhospitalet for evaluering. Wish me luck!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Haha, er det mulig? http://www.itavisen.no/nyheter/han-har- ... B8en-99860 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Siste natta i hakadal, i mårra går turen til riskhospitalet for evaluering. Wish me luck!! Vi krysser fingrene for deg... good luck... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Siste natta i hakadal, i mårra går turen til riskhospitalet for evaluering. Wish me luck!! Vi krysser fingrene for deg... good luck... Jepp, lykke til Knut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Snart blir det henting av ny bil ! Valget falt på en svart 2003 E46 320d, med svart skinn. Blir virkelig annerledes å gå fra en 1992 E36 som jeg har kjørt i 2 år til en 2003 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Tar vell ikke lange tida før en chip er bestilt da thewiz . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Timetilbud på Komplett er farlig. Ble visst en tv og en prosjektor gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 @Thewiz: Har du bilder? Ja, det tok litt tid å venne seg til for meg også. Første E46en jeg prøvde, var en 2004 316ia. Da hadde jeg bare kjørt diverse E36 og E34. Førsteinntrykket var nesten negativt mtp kjørefølelsen. Følte at bilen hadde mistet kontakten med veien, blitt isolert på en måte. E36 er veldig logisk og forutsigbar og du kjenner det du gjør og hva som skjer. Men nå som jeg er på 3. året i E46 og spesielt i denne, frister det ikke å gå tilbake. Jeg har egentlig alltid savnet E36 328en, og lett litt etter den gjennom flere andre BMWer, helt til 330en. Endelig fornøyd igjen, selv om mye vil ha mer... @awt: Haha. Det ble vel en billig fornøyelse? Har vurdert projector selv, men tror jeg venter til jeg har kjøpt hus og kan lage et kinorom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ble noen tusenlapper ja. Prosjektoren er tiltenkt kinorom, da jeg har er lite rom uten vinduer, men kommer ikke til å pusse rommet opp noe særlig før jeg vet om det blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Er jo genialt det! Vi har lyst å male et rom sort, slenge inn anlegg og projector, en stressless eller fire og retro/sirkus-popcornmaskin. Kan slå til med røde gardiner og innrammede filmplakater på veggene også Begynner å få et fint filmarkiv. Har akkurat passert 1000 DVD og BluRay. De tar 11 hyller fra gulv til tak, og en hel stuevegg. Så ila 5-6 år har vi brukt over 100K på filmer. Kunne vært fint bidrag til egenandel til hus, men det var ikke akkurat planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Høres ut som en fornuftig plan det. Mitt rom er litt for lite igrunn, men har kjellerstue vegg i vegg som kan bli en fin foajé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Incase noen lurer...jeg er transporter idag... Oslo-drammen-tønsberg med pakker jeg ikke kunne åpne... 7500kr cash i lomma! Og er det bare jeg som kun følger med på gamle friendsepisoder på tvN? har faktisk ikke tid til å følge med på serier..eneste jeg og kona har fulgt med på siste tiden er The Walking Dead (laster ned)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Akkurat sett to episoder av Home and Away, de ble sendt i ettermiddag, men siden jeg var på jobb så tok jeg dem opp for å se dem nå i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Seriøs journalistikk fra Nord Norge. Tror det er for få journalister og for mange saker å dekke. http://www.salangen-nyheter.com/innehol ... 28288.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Shit... Ford har annonsert at de vil kjøpe hele Renault! Ingeniører fra begge sider samarbeider allerede om en kompaktbil som skal dominere kvinnemarkedet. De kombinerer det beste fra Renault Clio og Ford Taurus, og ser frem til lanseringen av modellen Clit-aurus innen 2014. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg