Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

@Thewiz: Har du bilder? :)

Ja, det tok litt tid å venne seg til for meg også.

Første E46en jeg prøvde, var en 2004 316ia. Da hadde jeg bare kjørt diverse E36 og E34.

Førsteinntrykket var nesten negativt mtp kjørefølelsen. Følte at bilen hadde mistet kontakten med veien, blitt isolert på en måte. E36 er veldig logisk og forutsigbar og du kjenner det du gjør og hva som skjer.

Men nå som jeg er på 3. året i E46 og spesielt i denne, frister det ikke å gå tilbake. Jeg har egentlig alltid savnet E36 328en, og lett litt etter den gjennom flere andre BMWer, helt til 330en. Endelig fornøyd igjen, selv om mye vil ha mer...:)

@awt: Haha. Det ble vel en billig fornøyelse? Har vurdert projector selv, men tror jeg venter til jeg har kjøpt hus og kan lage et kinorom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo genialt det!

Vi har lyst å male et rom sort, slenge inn anlegg og projector, en stressless eller fire og retro/sirkus-popcornmaskin. Kan slå til med røde gardiner og innrammede filmplakater på veggene også :)

Begynner å få et fint filmarkiv. Har akkurat passert 1000 DVD og BluRay. De tar 11 hyller fra gulv til tak, og en hel stuevegg. Så ila 5-6 år har vi brukt over 100K på filmer. Kunne vært fint bidrag til egenandel til hus, men det var ikke akkurat planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incase noen lurer...jeg er transporter idag... Oslo-drammen-tønsberg med pakker jeg ikke kunne åpne... 7500kr cash i lomma!

Og er det bare jeg som kun følger med på gamle friendsepisoder på tvN? har faktisk ikke tid til å følge med på serier..eneste jeg og kona har fulgt med på siste tiden er The Walking Dead (laster ned)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit... Ford har annonsert at de vil kjøpe hele Renault!

Ingeniører fra begge sider samarbeider allerede om en kompaktbil som skal dominere kvinnemarkedet. De kombinerer det beste fra Renault Clio og Ford Taurus, og ser frem til lanseringen av modellen Clit-aurus innen 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...