Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Går motsatt vei også. Jeg kom på brett i nedoverbakke, først inn i rundkjøringen og rundt plutselig kom det en bil i en helvettes fart og var 30 cm fra å meie meg ned. Jeg var på hjul, jeg var kjørende og GODT synlig. Bilisten begynte å tute, jeg bare sa høyt noen gloser og ga han et blikk. Fyren kjørte sakte ved siden av meg etter rundkjøringen for å få kontakt. Jeg bare heiste på skuldrene og pekte på ham, da kjørte han vekk. Makan til en idiot.

Sikkert mange bilister som synes jeg er idiot, men er man på hjul er man kjørende, og kan bruke veien like mye som biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat NÅ savner jeg å bo på grønland...kebab var 5min unna fra sofaen bokstavelig talt... Mens nå...må bruke 50min før jeg kan være i sofaen igjen med en babb.... kona sover...så jeg må faktisk lage mat sjææl :(

Og du...Marius2002...pliz....ikke start med sykkel vs bil diskusjonen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat NÅ savner jeg å bo på grønland...kebab var 5min unna fra sofaen bokstavelig talt... Mens nå...må bruke 50min før jeg kan være i sofaen igjen med en babb.... kona sover...så jeg må faktisk lage mat sjææl :(

Overlegent beste fastfooden i Oslo er burger hos kineseren på Lambertseter, hvis sjappa finnes enda.. 50/50 burger og sterk kebabdressing. Mmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du...Marius2002...pliz....ikke start med sykkel vs bil diskusjonen nå...

:mrgreen: Hahaha elsker den diskusjonen, vinner alltid!

Du la opp til det. Så jeg bare svarer med en situasjon som jeg har alt på mitt.

Men jeg synes syklister i trafikken er grei, er like mange duster som kjører bil så. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den sterkeste babben jeg har spist var i Tyrkia, Marmaris. Jeg og en kompis på tur hjem fra byen med etpar damer på slep. Stoppa på strandpromenaden og bestilte mat på ei sjappe og maste om at det skulle være sterkt. Satt en kar i bakgrunnen og reiste seg etterhvert og spurte, på ordentlig gebrokkent "russisengelsk" You want it strong?

Det ville vi altså, så han gikk og klipte nå greier av noen planter som vokste i bakgrunnen som ble hakket opp og strødd på babben.

Tror det tok ca 2 min fra vi starta å spise til begge to mistet stemmen og ikke klarte å klemme ut en eneste lyd. God damn det var sterkt.. Drakk minst 1 million cola men det hjalp nada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist to kebaber jeg har likt.

En fra halal restaurant utenfor turistområder i Tyrkia, og den andre på en halal restaurant i Alicante. (Durum). Men jeg er generelt veldig kresen.

Metallica hadde vært fett :) Lenge siden sist. Vurderte å se de i Stockholm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...