Thundercoil Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 nå blei det for mange hvite menn på lista mi... Husk at jeg er halvt hviting og halvt italiener. Haha. Lars: Bare mobber deg litt mtp musikkdiskusjonen vår tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Endelig noen smarte...http://www.nettavisen.no/nyheter/article3678487.ece Går motsatt vei også. Jeg kom på brett i nedoverbakke, først inn i rundkjøringen og rundt plutselig kom det en bil i en helvettes fart og var 30 cm fra å meie meg ned. Jeg var på hjul, jeg var kjørende og GODT synlig. Bilisten begynte å tute, jeg bare sa høyt noen gloser og ga han et blikk. Fyren kjørte sakte ved siden av meg etter rundkjøringen for å få kontakt. Jeg bare heiste på skuldrene og pekte på ham, da kjørte han vekk. Makan til en idiot. Sikkert mange bilister som synes jeg er idiot, men er man på hjul er man kjørende, og kan bruke veien like mye som biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Nå er det rett før jeg må kjøpe nye deler til høyttalerne igjen https://soundcloud.com/psyktunes/dogg-m ... nthem-psyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Akkurat NÅ savner jeg å bo på grønland...kebab var 5min unna fra sofaen bokstavelig talt... Mens nå...må bruke 50min før jeg kan være i sofaen igjen med en babb.... kona sover...så jeg må faktisk lage mat sjææl Og du...Marius2002...pliz....ikke start med sykkel vs bil diskusjonen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Lars: Bare mobber deg litt mtp musikkdiskusjonen vår tidligere. Hehehe, regna kanskje med det kunne være noe sånnt ja! Må tro om Metallica kommer hit neste år, iom. at det ryktes nytt album til 2014! Har faktisk ikke sett dem live enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Akkurat NÅ savner jeg å bo på grønland...kebab var 5min unna fra sofaen bokstavelig talt... Mens nå...må bruke 50min før jeg kan være i sofaen igjen med en babb.... kona sover...så jeg må faktisk lage mat sjææl Overlegent beste fastfooden i Oslo er burger hos kineseren på Lambertseter, hvis sjappa finnes enda.. 50/50 burger og sterk kebabdressing. Mmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Har etter mange år i kebabransjen funnet ut at jeg ikke skal stole på nordmenn og deres kebab-anbefalinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Og du...Marius2002...pliz....ikke start med sykkel vs bil diskusjonen nå... Hahaha elsker den diskusjonen, vinner alltid! Du la opp til det. Så jeg bare svarer med en situasjon som jeg har alt på mitt. Men jeg synes syklister i trafikken er grei, er like mange duster som kjører bil så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 jeg har intet imot syklister som sykler fordi de liker å sykle....Jeg HATER syklister som sykler i kondomdrakt.... og som er i veien for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 http://poststuff5.entensity.net/091313/ ... e-Game.php Skihopping, american style! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Nope...kona nekter å stå opp og lage mat til meg...jeg må lage mat selv... "Some say... He is the best chef there is...and that making food is NOT one of his skills... Alle we know is...HE IS WICKY!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Og den sterkeste babben jeg har spist var i Tyrkia, Marmaris. Jeg og en kompis på tur hjem fra byen med etpar damer på slep. Stoppa på strandpromenaden og bestilte mat på ei sjappe og maste om at det skulle være sterkt. Satt en kar i bakgrunnen og reiste seg etterhvert og spurte, på ordentlig gebrokkent "russisengelsk" You want it strong? Det ville vi altså, så han gikk og klipte nå greier av noen planter som vokste i bakgrunnen som ble hakket opp og strødd på babben. Tror det tok ca 2 min fra vi starta å spise til begge to mistet stemmen og ikke klarte å klemme ut en eneste lyd. God damn det var sterkt.. Drakk minst 1 million cola men det hjalp nada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Har spist to kebaber jeg har likt. En fra halal restaurant utenfor turistområder i Tyrkia, og den andre på en halal restaurant i Alicante. (Durum). Men jeg er generelt veldig kresen. Metallica hadde vært fett Lenge siden sist. Vurderte å se de i Stockholm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Halal mat har ingen forskjellig smak enn ikke-halal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 hjalp vell ikke at jeg snappa bilde av kebab wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg