Kvasi Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Har spist to kebaber jeg har likt. En fra halal restaurant utenfor turistområder i Tyrkia, og den andre på en halal restaurant i Alicante. (Durum). Men jeg er generelt veldig kresen. Metallica hadde vært fett Lenge siden sist. Vurderte å se de i Stockholm. Vært på endel konserter men fant aldri fasinasjonen. Foretrekker musikk hjemme og golyd samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 hjalp vell ikke at jeg snappa bilde av kebab wicky Du må legge litt mer arbeid i snapsene dine... haha Og jeg lager mat nå...eller...skal lage...ikke stått opp av sofaen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Det var ikke akkurat som om jeg oppsøkte halal steder, det var bare tilfeldig Men de var orgasmisk Spiste det hver dag, hele 2 ukene feriene varte. Lars: jeg så death stars, korn og Manson i Oslo. Så mistet samboeren bankkortet, og jeg hadde flere 1000 i minus på mitt. Fæla styr med å skaffe ID til å bruke flybilletter hjem, og i tillegg få togbilletter bort. Uff. Eneste gangen jeg har sett samboeren gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 I morgen med jobben så skal vi på båttur fra akerBrygge til Ostøya Og vi har en vannscooter til disposisjon også, på øya ventes det grillings og slikt Alt gratis såklart, så får vi helikopter turer , deretter ut på italiensk restaurant. Gleder meg vilt til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Det er meldt regn og torden og kjøligere vær imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hørtes absolutt ikke feil ut! Jeg må innom jobben i morgen og montere takstativ og skiboks for en kunde. Enda jeg egentlig har fri... En så blir det vel bmw treff om været er bra. Så oppussing av hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hmm.. tror nesten jeg må ut på øltanen og grille litt nattmat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 ser ut til at jeg går sulten til sengs inatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Det var vanskelig å finne ledig nick på snapchat, så hvis noen lurer på hvorfor jeg heter thecyrushorse, så er dette grunnen: parodi på mtv awards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Straks nattmat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hva i svarte!!?? ble postet på facebook: http://www.youtube.com/watch?v=tXtYyTaaJ1M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Kjedelig på jobb! Kom dere ut bergensere. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Jeg runda snapchat for ikveld! Adios! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Jeg runda snapchat for ikveld!Adios! Sier du det? Vært vitne til akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Litt hardcore DNB en kompis holder på med https://soundcloud.com/tonyanthemaxlend ... nimix-2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg