Erik89 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Noe faren min hadde klipt ut av et blad før i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Haha. Der kom den Det gliset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Noen her som kan finne delenummer til skruen som holder oppe verktøyluka på E39? Finner den ikke på GS sin delekatalog. Har klart å knekke min og nå henger bare luka og slenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Noen som er ute å ruller i hovedstaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Nei er jo kjett vær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Noen her som kan finne delenummer til skruen som holder oppe verktøyluka på E39?Finner den ikke på GS sin delekatalog. Har klart å knekke min og nå henger bare luka og slenger. 71111179444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Noen her som kan finne delenummer til skruen som holder oppe verktøyluka på E39?Finner den ikke på GS sin delekatalog. Har klart å knekke min og nå henger bare luka og slenger. 71111179444 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Fyra i peisen nå, helt klart feil vær ute da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Delenummer på denne knappen da? Ja, jeg må være verdens dårligste fyr til å leite. Ikke under ETK elektrisk og ikke under ETK varmeapperat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ligger under varmeapparat i ETK. Du får ikke kjøpt knappen løst, men du må kjøpe hele knappesatsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Huff, en liten tur på flaska igår, helt ødelagt idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Huff, en liten tur på flaska igår, helt ødelagt idag.. Du er ikke den eneste, var skikkelig karatefylla for min del i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Huff, en liten tur på flaska igår, helt ødelagt idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Fyra i peisen nå, helt klart feil vær ute da! Ja høsten kom fort Ikke så galt her sørpå dog, var ute og vaska bilen i teskjorta tidligere i dag men når sola går ned så blir det kjølig. Har ennå ikke slått av aircondition på jobb da, når det bli gjort da er det offisielt høst Har vært litt sånn rart dette året her, Sommeren kom liksom plutselig i Mai. Var ikke rare våren vi hadde ettersom vi hadde snø langt ut i April. I fjor så kom vinteren da Desember begynnte, etter å ha hatt en veldig tørr og varm høst Man vet aldri hva været kan bringe, det kan være 13 grader og regn Juli og 20 varmegrader og sol i Oktober... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 En vakker dag skal jeg bli E24 eier igjen, og jeg skal dra på europatur, det er sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg