Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan finne delenummer til skruen som holder oppe verktøyluka på E39?

Finner den ikke på GS sin delekatalog. Har klart å knekke min og nå henger bare luka og slenger.

Skrevet
Noen her som kan finne delenummer til skruen som holder oppe verktøyluka på E39?

Finner den ikke på GS sin delekatalog. Har klart å knekke min og nå henger bare luka og slenger.

71111179444

Skrevet

71111179444

Tusen takk! :D

Skrevet

!B2y28Gw!2k~$%28KGrHqEOKn!E%291tNitFSBMj6Mcnj,!~~_35.JPG

Delenummer på denne knappen da?

Ja, jeg må være verdens dårligste fyr til å leite. Ikke under ETK elektrisk og ikke under ETK varmeapperat #-o

Skrevet
Huff, en liten tur på flaska igår, helt ødelagt idag..

Du er ikke den eneste, var skikkelig karatefylla for min del i går :lol:

Skrevet
Fyra i peisen nå, helt klart feil vær ute da! :(

Ja høsten kom fort :? Ikke så galt her sørpå dog, var ute og vaska bilen i teskjorta tidligere i dag men når sola går ned så blir det kjølig. Har ennå ikke slått av aircondition på jobb da, når det bli gjort da er det offisielt høst :P

Har vært litt sånn rart dette året her, Sommeren kom liksom plutselig i Mai. Var ikke rare våren vi hadde ettersom vi hadde snø langt ut i April. I fjor så kom vinteren da Desember begynnte, etter å ha hatt en veldig tørr og varm høst :? Man vet aldri hva været kan bringe, det kan være 13 grader og regn Juli og 20 varmegrader og sol i Oktober...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...