Fredrik Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Grattis med dagen Marius... Apropos vær så har vi mye av dette her på Jylland. Helt generelt minner været mye om det de har på Sørlandet i Norge (bl.a 4-5 uker med knallsol nå i sommer), men om vinteren er det mer ekstremt. Jylland ligger akkurat på grensen mellom klimasonene og det gjør at vi kan ha fuktig Atlanterhavsvær den ene dagen for så å få en uke med skikkelig snestorm som på fjellet i Norge. For 7-8 år siden var det så mye sne at om vi sto på toppen av snefonnene i vår lokale gate kunne vi skifte lyspærer på enkelte av gatelysene. Dette var den samme vinteren forsvaret måtte bruke Leopard stridsvogner til å trekke de største brøytebilene opp på veiene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Noen som vil ha noen grisebillige scootere i Bergen? Den ene er en såkalt Sym Jet som ikke starter og er umulig å få registrert. Startet for et års tid siden, men ikke nå lenger. Gikk i 70-80 på flatmark med 100kg tunge meg. Har også en Honda SFX som står og tar opp plass i garasjen. Utrolig lav km.stand, men mangler noe deler med navet foran. Har aldri startet den siden jeg fikk den, men den er registrert Gikk kort tid som skole-sykkel før den ble satt bort. Fikk den av en slektning. Står bare å samle støv, tenker noen andre har bedre nytte av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Pris for sfx'n? Hadde en sfx når jeg gikk på skole i Austevoll, det ble aldri til at jeg henta den.. Men spørst vell om den fortsatt står på skolen 2 år etter Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Satan å varmt det er i Malta i natt, 25 grader viser gradestokken nå! Cute... Kl. er 02:30 og temperaturen 37+ her i Emiratene... Regner med at dere har AC? Har ikke det i de leillighetene her, og ei vifte som lager like mye lyd som en M3 uten lyddempere i think.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Imponerende at det tar KW to måneder å levere coilovers. Blir syk av ventingen på å få ned e34'n Om another note: iOS 7 er en del bedre enn de tidligere versjonene.. En skikkelig facelift. Spørs om det ikke blir android neste gang likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Du med musikken.. Etter mine preferanser; Det tar for lang tid før det skjer noe. Samme rytmen på tangentene, ingen variasjon/bro/vers/refreng som bryter opp, meget monoton. Men den kan jo bli kul da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Et utvalgt bilde fra helgens opplevelse! Dette er bare et LITE, merk lite utsnitt av deltagere, det var ca 500 av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 pent det der mads! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Noen som vet hva jeg kan på for Yokohama piggfrie vinter dekk i dimensjonen 225/45-17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Til og med Fantomet kjører BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 På tide å skru av sitt sosiale liv! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Nice! Sjekket på cdon, men det står ikke tid, bare forhåndsbestilling. Men til xbox, står det bare "kjøp". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Nice!Sjekket på cdon, men det står ikke tid, bare forhåndsbestilling. Men til xbox, står det bare "kjøp". Skal hente det i kveld, kommer ut i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Så det selv på cdon, en kamerat bestilte det for herrens år siden, så håper de kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Kose deg da! Jeg må nok vente en uke til. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg