Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Siden det "krangles" om telefoner, litt vann på mølla; Hva kommer det av at alle Appleeiere, uten unntak, sier at de skal ut og hente iphonen sin. Hvis de feks har glemt den i bilen?

Alle andre skal jo ut og hente telefonen sin ..

Haha, er faktisk sånn :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det "krangles" om telefoner, litt vann på mølla; Hva kommer det av at alle Appleeiere, uten unntak, sier at de skal ut og hente iphonen sin. Hvis de feks har glemt den i bilen?

For iPhone er en gjenstand med mye rart på. Litt som en gameboy, uten at du må sette inn spill.

Det andre er telefoner. Samsung osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Android siden de kom ut :P Veldig fornøyd med de, så fikk jeg tilbud å kjøpe en iPhone 4 med en kompis med knust skjerm.. Tenkte at jeg kunne bruke den som jobbtlf om jeg bytta skjerm.. Bytta skjerm og brukte den en ukes tid. Da var jeg so jææævli lei av hvor treigt alt gikk, dårligste dekningen og fantes ikkje 3g noen plass! Ente opp med at jeg lånte den vekk til en kompis som ville prøve iPhone, mens han ventet på Xperia Z sin ifra reparasjon.. Tror de ikkje gikk endag mellom gangen han spurte meg om å få knuse den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg mange ganger har sagt, jeg er igrunn en sterk motstander av Apple, men det ble et nettbrett med halvspist eple på fremfor noe med android da jeg følte at brukeropplevelsen var langt bedre. Telefonen i lomma har Android og tittuleres "telefonen". Samtidig som at iPaden tittuleres "nettbrettet".

La meg sitere meg selv:

Jeg var en god time inni nedlastinga av ios7 da internettet hikket litt og forsvant et par sekund.... Ble en tanke forbanna når jeg så at den da startet fra scratch igjen... Tommel ned til apple for sånnt idioti... Forsvinner plutselig det den lastet ned den siste timen?? Satte det til å laste ned enda en gang men så fikk nettet anfall enda en gang... Er litt ustabilt til tider her.. Helt merkelig. Helt borte på laptopen, funker fint på samsung telefonen og er litt til og fra på nettbrettet....

Ser jeg spesifiserte merket på telefonen, men det var for å bemerke at det var forskjell på et samsung og et Apple produkt :P

Jeg synes at folk må få velge det de vil. Om de er dumme nok (etter min mening) til å falle for hypen og alltid må ha det nyeste halvspiste eplet... be my guest. Det er dyrt og definitivt ikke noe jeg har hverken råd eller lysten til. Jeg har en telefon til den ikke virker mer, noe som de siste par telefonene har vært ca 1.5 år. Jeg er fornøyd med det, og har ikke noe behov for å bytte oftere.

Noe jeg óg synes er idioti av høyeste rang er alle iPhonene som plutselig blir stjålet eller mistet når det lanseres en ny modell. Forsikringssvindel er alvorlig og en unødvendig kostnad for oss andre med forsikringer... "Det er jo bare en telefon" sier kanskje mange.. Nyprisen på en iPhone med litt lagringsplass nærmer seg fort bruks-Audien min i pris.. Jeg later ikke som om at den er stjålet fordi jeg har lyst på ny bil.. Nei, nok ranting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem skal ikke hente iPhonen i bilen, dem skal hente den i BMW'n, Audien osv :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til at mange sier iPhone i stede for telefon er nok mange. En iPhone er jo litt mer enn bare en telefon, så mange føler sikkert det blir ett litt for vidt begrep å bare si telefon. Mange føler også og tror det en knyttet en viss grad av status opp mot å ha iPhone i stede for andre telefoner og flasher det på den måten.

Jeg selv har iPhone men sier alltid telefon, jeg kun ringer, skriver melding og surfer litt på telefonen og har ellers ikke noe forhold til den. Er ikke Apple entusiast og har iPhone fordi jeg fikk den av dama til jul :P

Men jeg unnskylder av og til at bildene er av dårlig iPhone kvalitet da denne telefonen ikke akkurat er kjent for å ha bra kamera :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...