Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 he-hey [ Bilde ] nå tar man lunch på jobb med stil artig sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Gomusikk https://soundcloud.com/dosvec/a-d-d-rad ... pisode-7-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Som gammel Bowie fan må jeg si dette er den råeste coverversjonen ever! Space oddity, innspilt på ISS av astronaut Chris Hadfield Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 GRATULERER SÅ MYE TIL VÅR -Erik-! Hvorfor, jo det får han skrive selv! :D :D Ja, gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Jeg er nok flere år på etterskudd, men ser nå på Johnny English 2.. Jeg likte eneren, jeg liker slike filmer og jeg synes Rowan Atkinson er en av vår tids beste komikere.. Men denne filmen er for dum... den er rett og slett dårlig.. De som har skrevet dette skrotet burde virkelig få seg en smekk... Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Som gammel Bowie fan må jeg si dette er den råeste coverversjonen ever!Space oddity, innspilt på ISS av astronaut Chris Hadfield Aldri vært en typisk fan av Bowie, men han har noen låter som er temmelig høyt på lista. Dritgrom stemme, og dæven den funker her; https://www.youtube.com/watch?v=Iqzdw_1hARo Liker egentlig hverken Placebo eller sjangeren men denne er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 fredag kveld..jeg er hjemme..bilen er skitten... ungen gråter... men jeg er fornøyd med livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Ungen har ikke gjort noe annet enn å være våken de 4 siste nettene. Hylgrini hele natta.... Jeg er helt utslitt. Var hos legen med han idag, (endelig hadde de tid...) og fikk bekreftet at han har halsbetennelse. Og attpåtil så holder jeg på å pusse opp videre i huset til langt på kveld, fra morgenen av. Så jeg vet det skal bli deilig å ha en barnefri dag når vi endelig flytter inn, sånn at vi kan sove lenge på morgenen. Det trenger vi. Hvertfall jeg. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Det tok meg ett kvarter å se det dovendyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Mmmm, the slothness! I must say, jeg liker dovendyr-fokuset her om dagen! Gikk nylig en kjempefin dokumentar om dovendyr på NRK forresten, kan godt finne url om noen vil se Ja, bryster! Jeg ser bryster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 GRATULERER SÅ MYE TIL VÅR -Erik-! Hvorfor, jo det får han skrive selv! :D :D Ja, gratulerer så masse! Jeg ble PAPPA igår!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Det tok meg ett kvarter å se det dovendyret.. [ Bilde ] så den.. likte det sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Feiler ved aktivering her hos meg... mister kontakten med iTunes store. På telefon og via iTunes ;/ Kult med iPhone? iPhone rocker. Hadde det før, gikk til Samsung S2, og nå er jeg tilbake på iPhone5. Og her blir jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 GRATULERER SÅ MYE TIL VÅR -Erik-! Hvorfor, jo det får han skrive selv! :D :D Ja, gratulerer så masse! Jeg ble PAPPA igår!!!! Congratzzz!!!! Må være spesiell følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg