Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er nok flere år på etterskudd, men ser nå på Johnny English 2.. Jeg likte eneren, jeg liker slike filmer og jeg synes Rowan Atkinson er en av vår tids beste komikere.. Men denne filmen er for dum... den er rett og slett dårlig.. De som har skrevet dette skrotet burde virkelig få seg en smekk...

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gammel Bowie fan må jeg si dette er den råeste coverversjonen ever!

Space oddity, innspilt på ISS av astronaut Chris Hadfield :)

Aldri vært en typisk fan av Bowie, men han har noen låter som er temmelig høyt på lista. Dritgrom stemme, og dæven den funker her;

https://www.youtube.com/watch?v=Iqzdw_1hARo

Liker egentlig hverken Placebo eller sjangeren men denne er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen har ikke gjort noe annet enn å være våken de 4 siste nettene. Hylgrini hele natta.... Jeg er helt utslitt.

Var hos legen med han idag, (endelig hadde de tid...) og fikk bekreftet at han har halsbetennelse. Og attpåtil så holder jeg på å pusse opp videre i huset til langt på kveld, fra morgenen av. Så jeg vet det skal bli deilig å ha en barnefri dag når vi endelig flytter inn, sånn at vi kan sove lenge på morgenen. Det trenger vi. Hvertfall jeg. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiler ved aktivering her hos meg... mister kontakten med iTunes store. På telefon og via iTunes ;/

Kult med iPhone?

iPhone rocker. Hadde det før, gikk til Samsung S2, og nå er jeg tilbake på iPhone5.

Og her blir jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...