Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Spilt gta v i noen timer nå, og ikke for å høres ut som en hipster som bare vil gå mot strømmen, men: meh. Spilt det før liksom. Grafikken er så som så, er vel så bra som det blir på ps3. Antialiasing er vel det mest merkbare. Hakkete kanter på alt. Stort sett kjedelige oppdrag, har vel ikke komt så langt enda (komt til at trevor møter michael), og ingen som skiller seg ut som særlig minneverdige. Nice med mulighet til å bytte mellom characters, får litt ekstra variasjon. Har vel ikke vert på mer enn 10% av kartet, men vet ikke hvor mye mer jeg får ut av å oppleve resten. Stort sett ikke noe særlig å oppleve. Kjørefølelsen er jo i typisk gta-stil, så det å cruise rundt er ikke så vanvittig høydare. Skyting og slikt er forbedra siden gta iv, men fremdeles ganske dritt med autoaim og ps3-kontroll. Kan sikkert skru av autoaim, men sitter fremdeles med ps3-kontroll, så da blir det vel enda jævligere.

Greit tidsfordriv, men ikke noe mer for min del iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt gta v i noen timer nå, og ikke for å høres ut som en hipster som bare vil gå mot strømmen, men: meh. Spilt det før liksom. Grafikken er så som så, er vel så bra som det blir på ps3. Antialiasing er vel det mest merkbare. Hakkete kanter på alt. Stort sett kjedelige oppdrag, har vel ikke komt så langt enda (komt til at trevor møter michael), og ingen som skiller seg ut som særlig minneverdige. Nice med mulighet til å bytte mellom characters, får litt ekstra variasjon. Har vel ikke vert på mer enn 10% av kartet, men vet ikke hvor mye mer jeg får ut av å oppleve resten. Stort sett ikke noe særlig å oppleve. Kjørefølelsen er jo i typisk gta-stil, så det å cruise rundt er ikke så vanvittig høydare. Skyting og slikt er forbedra siden gta iv, men fremdeles ganske dritt med autoaim og ps3-kontroll. Kan sikkert skru av autoaim, men sitter fremdeles med ps3-kontroll, så da blir det vel enda jævligere.

Ble nettopp ferdig med siste mission, kan si meg enig i det med grafikken. Men den er nok bedre på pc/neste konsollgenerasjon. Syntes oppdragene er bra, men det er jo typisk gta stil over hele linja. Noe annet kan man ikke forvente.

Noe jeg syntes er kjipt er at det tar så lang tid før man tjener noe særlig penger på oppdrag, og hvordan man skal få råd til golfbanen/klubben skjønner jeg ikke.

Ser frem til når online delen kommer den 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grafikken er hakket vassere på Xbox 360, men er uansett ikke mye å skryte av ift hva man får til med en god PC om noen måneders tid kan jeg tenke meg.

Har spilt litt jeg og, det som irriterer meg mest må være mangelen på mat. Litt som irl :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp ferdig med siste mission, kan si meg enig i det med grafikken. Men den er nok bedre på pc/neste konsollgenerasjon. Syntes oppdragene er bra, men det er jo typisk gta stil over hele linja. Noe annet kan man ikke forvente.

Noe jeg syntes er kjipt er at det tar så lang tid før man tjener noe særlig penger på oppdrag, og hvordan man skal få råd til golfbanen/klubben skjønner jeg ikke.

Ser frem til når online delen kommer den 30 :)

Online har eg trua på ja.. Det eg faktisk likte med oppdragene og hele spillet, er at det er litt meir seriøst enn firern, som blir veldig opplagt flåsete der alt skal være morsomt. Mye morro detaljer i femmern óg, men ikke så jævlig opp i trynet som før. Angående grafikk.. Den er jo ikke rævva, men irriterende forstyrrende til tider.. F.eks det driiiitkjedelige oppdraget der man skal feste stickybombs på trailere med lost mc-folk i, så sitter det to stk på mc utenfor ene traileren. Ser de nesten ikke på sånn 30-meters avstand, fordi grafikken er så "hakkete", og det skal være med for mye detaljer. Vanskelig å forklare, men funker dårlig til tider. Er ikke noe grafikkhore, synst live for speed med tvers igjennom elendig grafikk er mye bedre enn gt5, men det må funke til sitt bruk liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker egentlig ikke på framerate-hakking, men sånne jagged edges på ting og tang.. Men ja, dårlig framerate er noe dritt det og.. På tide med ps4 snart! Merkelig at gt6 blir på ps3 og ikke 4. Tror nok en del står over gt6 da, og venter til gt7 på ps4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker egentlig ikke på framerate-hakking, men sånne jagged edges på ting og tang.. Men ja, dårlig framerate er noe dritt det og.. På tide med ps4 snart! Merkelig at gt6 blir på ps3 og ikke 4. Tror nok en del står over gt6 da, og venter til gt7 på ps4.

Jeg var litt utydelig, er det jeg tenkte på og. Dette blir værre i høyere hastigheter, kjører man fort nok blir alt kantete :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer Gta v til ps4 da? Har verken øs3 eller ps4. Vurderer å kjøpe ps4 når det kommer OM gta kommer til den.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Leste litt om det nå, men er kun rykter som sier at det kommer kanskje en PS4 versjon samtidig som PC versjon. Er vel bare tiden som for vise! Men PS4 se jo lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer Gta v til ps4 da? Har verken øs3 eller ps4. Vurderer å kjøpe ps4 når det kommer OM gta kommer til den.

Leste litt om det nå, men er kun rykter som sier at det kommer kanskje en PS4 versjon samtidig som PC versjon. Er vel bare tiden som for vise! Men PS4 se jo lovende ut.

ja kom du innpå der det sto om 4chan kanskje? Det jeg og leste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kom du innpå der det sto om 4chan kanskje? Det jeg og leste

Nei mener det kanskje var techradar el.no

Edit: Om det er flere enn meg som irriterer seg over meget tynn skrift på iOS7 og liten kontrast kan man skru på fet tekst. Blir mer som i iOS 6. Innstillinger -> Generelt -> Tilgjengelighet -> Skru på Halvfet tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...