Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis Robkill! husker selv dagen jeg kjørte opp til lastebil, fantastisk følelse å kjøre alene hjem fra trafikkstasjonen i svæær lastebil :P

(kjørte alene til også da, lovlig sådan :P )

Militæret du tok den via da? De får vel disp. på å kjøre alene til Vegvesenet :P

Men takk, kjekt å ha det førerkortet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lappløs i 6 mnd yeay.......

Hvordan klarte du det?

Utforkjøringa jeg hadde med e90'n i midten av juli. fikk plutselig brev i går om at jeg mister lappen i 6 mnd.

Stilig det når det i avhør ble fortalt at jeg skulle få et forelegg og saken var utav verden. aldri blitt nevnt tap av førerkort. Derfor jeg handla bil 3 dager etter avhør..

Har i følge brevet ikke hatt lappen siden den 19 sep. Stilig om jeg hadde vært på ferie nå i en mnd. Hadde fortsatt kjørt rundt i god tro om at jeg hadde lappen, ikke fått en telefon eller noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utforkjøringa jeg hadde med e90'n i midten av juli. fikk plutselig brev i går om at jeg mister lappen i 6 mnd.

Stilig det når det i avhør ble fortalt at jeg skulle få et forelegg og saken var utav verden. aldri blitt nevnt tap av førerkort. Derfor jeg handla bil 3 dager etter avhør..

Har i følge brevet ikke hatt lappen siden den 19 sep. Stilig om jeg hadde vært på ferie nå i en mnd. Hadde fortsatt kjørt rundt i god tro om at jeg hadde lappen, ikke fått en telefon eller noenting.

Så du har kjørt å sladdet og kræsjet og synes det er rart at du har mistet lappen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...