Dirty Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Skikkelig Action i lille mandal idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Reagerte først litt på bildene, men skjønte etterhvert at det ikke var ekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Reagerte først litt på bildene, men skjønte etterhvert at det ikke var ekte Hehhe stemmer det http://www.l-a.no/nyheter/Sa-smalt-det-86917.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Annoying as føkk http://xfreak.com/twitter-bug-req ... on-130923/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 lappløs i 6 mnd yeay....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Har vært flink i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 lappløs i 6 mnd yeay....... Det er jo litt gængster da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 lappløs i 6 mnd yeay....... Det er jo litt gængster da! ja skikkelig bad to the bone Skal vertfall få advokat på greiene og krysse det som er å krysse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Grattis Robkill! husker selv dagen jeg kjørte opp til lastebil, fantastisk følelse å kjøre alene hjem fra trafikkstasjonen i svæær lastebil (kjørte alene til også da, lovlig sådan ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Grattis Robkill! husker selv dagen jeg kjørte opp til lastebil, fantastisk følelse å kjøre alene hjem fra trafikkstasjonen i svæær lastebil (kjørte alene til også da, lovlig sådan ) Militæret du tok den via da? De får vel disp. på å kjøre alene til Vegvesenet Men takk, kjekt å ha det førerkortet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 lappløs i 6 mnd yeay....... Det er jo litt gængster da! ja skikkelig bad to the bone Skal vertfall få advokat på greiene og krysse det som er å krysse Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 lappløs i 6 mnd yeay....... Hvordan klarte du det? Utforkjøringa jeg hadde med e90'n i midten av juli. fikk plutselig brev i går om at jeg mister lappen i 6 mnd. Stilig det når det i avhør ble fortalt at jeg skulle få et forelegg og saken var utav verden. aldri blitt nevnt tap av førerkort. Derfor jeg handla bil 3 dager etter avhør.. Har i følge brevet ikke hatt lappen siden den 19 sep. Stilig om jeg hadde vært på ferie nå i en mnd. Hadde fortsatt kjørt rundt i god tro om at jeg hadde lappen, ikke fått en telefon eller noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Utforkjøringa jeg hadde med e90'n i midten av juli. fikk plutselig brev i går om at jeg mister lappen i 6 mnd. Stilig det når det i avhør ble fortalt at jeg skulle få et forelegg og saken var utav verden. aldri blitt nevnt tap av førerkort. Derfor jeg handla bil 3 dager etter avhør.. Har i følge brevet ikke hatt lappen siden den 19 sep. Stilig om jeg hadde vært på ferie nå i en mnd. Hadde fortsatt kjørt rundt i god tro om at jeg hadde lappen, ikke fått en telefon eller noenting. Så du har kjørt å sladdet og kræsjet og synes det er rart at du har mistet lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Nå vet ikke jeg noe rundt omstendighetene rundt førerkort beslaget, men hvis man sladder og herjekjører slik at man tilslutt havner i grøfta så er det kanskje grei man er uten lappen en periode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Type bil jeg jeg gjerne kunne hatt igjen..! litt mere strøken dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg