Dontzi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Du trykker på navnet ditt, også Mine Innlegg Edit: ser du fant det ja Nei. oppe til høgre, trykk på bruker namne også "mine innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bilde i signatur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 oppe til høgre, trykk på bruker namne også "mine innlegg" Fant det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Det er ikke noe særlig.. Det er jo så stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Nei, vær så snill, dropp bilder i signaturen folkens! Blir så vannvittig uoversiktlig av det! Legg heller til en klikkbar link til bildet! E28Fredrik, FredrikE24 og 316 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bilder i signaturen er nå slått av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Endelig har bimmers fått det løftet det har skreket etter i så mange år! Takk til dere! evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bilde i signatur? Hadde vært greit med bilder i signaturen så lenge det var maks grense på hvor stor de kan være. Men ser ut til at det er av nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hadde vært greit med bilder i signaturen så lenge det var maks grense på hvor stor de kan være. Men ser ut til at det er av nå? Og godt er det, bilder har ingenting å gjøre i en signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hmm. What. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bilder i signatur er en forferdelig uting. Ser det i 90% av amerikanske forum, og en ting er dårlig oversikt. En annen ting er når man sitter på mobilen med dårlig 3G-nett. Da er det vannvittig irriterende å laste inn de samme bildene for hver nye side, samt man blir utrolig lei. Man klarer vel å kjenne igjen folket på avataren, eller? Bra det er borte i alle fall. Eneste jeg ville endret er "mine innlegg" lettere tilgjengelig, slik folket allerede har nevnt. Ellers vil jeg si jeg er positiv til endringene. Diskusjon.no har hatt denne løsningen en stund, og det har fungert bra der iallefall. Tar nok bare litt tid å bli vandt med nye designet. Syns det er kjempebra at de nye eierne jobber raskt og effektivt. Utrolig hvor kjapt ting går og jeg tror bimmers.no er i gode hender Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Helt enig med bilde i signatur, herregud så crap`y det er på mye utenlandske forum, vet jo ikke hva som er innlegg eller hva som er bilde i en tråd.. Totalt kaos.! Ellers synes jeg den nye layouten er super Mye likt DCN som nevnt før her, så dette ble ikke forferdelig omstilling for min del i alle fall. Godt jobba av nye eiere, håper det fortsetter med updates og fremgang, men ikke tar av rent design og brukermessig Jordfræsar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 syns en "mine innlegg" knapp sku komt ved siden av "vis nytt innhold" knappen oppe til høgre Steinhar og Bjornhbjelland reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Holy shit detta var uvant gitt! Men må gi nye eigara creds for tiltak! Ingenting er perfekt ved første lansering! Men dette er ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Ialledager... Skjønte pent lite her nå! Jaja. Er nok bare en vanesak som alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg