Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ekke bare jeg som har merket at etter forumupdate så får jeg ikke lenger mail om tråder jeg følger?

fikk trykka følg tråden igjen på denne, men da får jeg mail på hvert eneste innlegg, ikke en mail til jeg leser tråden så ny neste gang som det var før.

Men det med å abbonnere på en tråd med å få mail slik er vel bare irriterende og tungvindt?

Blir akkurat det samme og trykke  "mine innlegg" oppe i høyre hjørne. Så får du opp alle trådene du har vært aktiv i. Mulig det er greit og trykke "marker hele forumet som lest" nede i høyre hjørne først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg forumet er altfor bredt? Må Zoome ut til 75% for å få hele forumet i ett, og da er alt for smått til å leses.. :(

Hei Julian.

Vi driver og justerer litt på skjermbredde slik at forumet skal bli litt mer oversiktlig å ikke så bred.

Mulig at minste-bredden vi hadde justert til ble litt for stort for enkelte, denne har vi nå satt ned igjen til det orginale. Er det bedre for deg nå?

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg... Evigheter siden jeg har brukt Ebay og Paypal. Husker selvsagt ikke passordet og finner ikke ut av kontrollspørsmålene for gjenoppretting av kontoer: Ingen av dem kan hjelpe meg på kundesupport, siden de hevder de via mail ikke kan være sikker på at jeg er samme person. Jawohl... Trodde ikke dette var klassifisert som gradert informasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...