Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Arg... Evigheter siden jeg har brukt Ebay og Paypal. Husker selvsagt ikke passordet og finner ikke ut av kontrollspørsmålene for gjenoppretting av kontoer: Ingen av dem kan hjelpe meg på kundesupport, siden de hevder de via mail ikke kan være sikker på at jeg er samme person. Jawohl... Trodde ikke dette var klassifisert som gradert informasjon

Burde jo holde å sende kopi av ID/bankkort med kontonummer og div. Har jeg hvert fall gjort flere ganger med andre butikker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Julian.

Vi driver og justerer litt på skjermbredde slik at forumet skal bli litt mer oversiktlig å ikke så bred.

Mulig at minste-bredden vi hadde justert til ble litt for stort for enkelte, denne har vi nå satt ned igjen til det orginale. Er det bedre for deg nå?

\\ Fredrik

Helt supert igjen nå :) 

Stort pluss til dere for at dere bruker så mye tid og energi på å gjøre forumet bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det med å abbonnere på en tråd med å få mail slik er vel bare irriterende og tungvindt?

Blir akkurat det samme og trykke  "mine innlegg" oppe i høyre hjørne. Så får du opp alle trådene du har vært aktiv i. Mulig det er greit og trykke "marker hele forumet som lest" nede i høyre hjørne først...

veldig greit som det fungerte før, en mail per topic. med link til det første innlegget jeg ikke har lest.

nå får jeg derimot en mail på hvert eneste innlegg i topicene jeg følger (dvs de 2 nye jeg har fulgt etter updaten)

så har fort 10 mail om denne topicen, men linken i mailen funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjørte hjem fra skolen i 13-tiden så jeg at det var storkontroll et par min fra leiligheten. Prøvde dermed å ta en stikkvei for å kjøre rundt dem. Når jeg kom inn igjen på hovedveien 1km lengre inne, ble jeg møtt av marinen/forsvaret som ba meg om å snu. Det er fortsatt sperret av, pga de fant 3 forlatte kofferter på et busstopp i nabolaget her, like ved marinebasen (Haakonsvern).

Det komiske er at det nettopp har landet bombeeksperter fra Oslo, og de måtte hentes fra Oslo fordi våre er på øvelse på Island. Hehehe. Ironien :) Hadde fått seg en fin øvelse her i dag.

Glad jeg sluttet tidlig i dag, for da slapp jeg køen når jeg kjørte rundt hele driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm mulig slikt kan høres litt sært ut i de kretser jeg holder på i, men kanskje ikke iforhold til utdannelse innen ledelse og økonomi?

Jeg studerer maskinteknikk på teknisk fagskole.. Har bare ett semester med engelsk, men syntes det fortsatt er litt... Unødvendig ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakdelen med å handle tekniske duppeditter på eBay, kommer med kinesisk språk... Må nok ta for meg bruksanvisningen nå. Har (tror jeg) filmet et par kjøreturer med dash cam, slenger ut en film eller to i kveld dersom det viser seg at jeg forstår kinesisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...