majuz Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Dette hadde vært kjekt:http://www.wimp.com/powercleaning/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Arg... Evigheter siden jeg har brukt Ebay og Paypal. Husker selvsagt ikke passordet og finner ikke ut av kontrollspørsmålene for gjenoppretting av kontoer: Ingen av dem kan hjelpe meg på kundesupport, siden de hevder de via mail ikke kan være sikker på at jeg er samme person. Jawohl... Trodde ikke dette var klassifisert som gradert informasjon Burde jo holde å sende kopi av ID/bankkort med kontonummer og div. Har jeg hvert fall gjort flere ganger med andre butikker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hei Julian. Vi driver og justerer litt på skjermbredde slik at forumet skal bli litt mer oversiktlig å ikke så bred. Mulig at minste-bredden vi hadde justert til ble litt for stort for enkelte, denne har vi nå satt ned igjen til det orginale. Er det bedre for deg nå? \\ Fredrik Helt supert igjen nå Stort pluss til dere for at dere bruker så mye tid og energi på å gjøre forumet bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Men det med å abbonnere på en tråd med å få mail slik er vel bare irriterende og tungvindt? Blir akkurat det samme og trykke "mine innlegg" oppe i høyre hjørne. Så får du opp alle trådene du har vært aktiv i. Mulig det er greit og trykke "marker hele forumet som lest" nede i høyre hjørne først... veldig greit som det fungerte før, en mail per topic. med link til det første innlegget jeg ikke har lest. nå får jeg derimot en mail på hvert eneste innlegg i topicene jeg følger (dvs de 2 nye jeg har fulgt etter updaten) så har fort 10 mail om denne topicen, men linken i mailen funker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Når jeg kjørte hjem fra skolen i 13-tiden så jeg at det var storkontroll et par min fra leiligheten. Prøvde dermed å ta en stikkvei for å kjøre rundt dem. Når jeg kom inn igjen på hovedveien 1km lengre inne, ble jeg møtt av marinen/forsvaret som ba meg om å snu. Det er fortsatt sperret av, pga de fant 3 forlatte kofferter på et busstopp i nabolaget her, like ved marinebasen (Haakonsvern). Det komiske er at det nettopp har landet bombeeksperter fra Oslo, og de måtte hentes fra Oslo fordi våre er på øvelse på Island. Hehehe. Ironien Hadde fått seg en fin øvelse her i dag. Glad jeg sluttet tidlig i dag, for da slapp jeg køen når jeg kjørte rundt hele driten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hah! Sparte meg over tusenlappen på å bestille NGK-plugger til bilen min på ebay fra tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hah! Sparte meg over tusenlappen på å bestille NGK-plugger til bilen min på ebay fra tyskland Er ikke NGK enda billigere fra .co.uk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hvilke plugger anbefales til en n42b18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Thank you Ser ut som jeg skal ha BKR6EQUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Da er det bare å ebaye seg frem til et par slike plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hadde helt glemt hvordan det er å gå på skole.. Bruke fredagskvelden til å skrive engelsk rapport om en presentasjon jeg hadde tidligere om businesskultur i tyskland og hvordan de kommuniserer i forhold til nordmenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hmm mulig slikt kan høres litt sært ut i de kretser jeg holder på i, men kanskje ikke iforhold til utdannelse innen ledelse og økonomi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hmm mulig slikt kan høres litt sært ut i de kretser jeg holder på i, men kanskje ikke iforhold til utdannelse innen ledelse og økonomi? Jeg studerer maskinteknikk på teknisk fagskole.. Har bare ett semester med engelsk, men syntes det fortsatt er litt... Unødvendig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Bakdelen med å handle tekniske duppeditter på eBay, kommer med kinesisk språk... Må nok ta for meg bruksanvisningen nå. Har (tror jeg) filmet et par kjøreturer med dash cam, slenger ut en film eller to i kveld dersom det viser seg at jeg forstår kinesisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg