Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakdelen med å handle tekniske duppeditter på eBay, kommer med kinesisk språk... Må nok ta for meg bruksanvisningen nå. Har (tror jeg) filmet et par kjøreturer med dash cam, slenger ut en film eller to i kveld dersom det viser seg at jeg forstår kinesisk.

Du vet google har en app hvor du kan ta bilde av teksten og oversetter ? :)

Skrevet

veldig greit som det fungerte før, en mail per topic. med link til det første innlegget jeg ikke har lest.

nå får jeg derimot en mail på hvert eneste innlegg i topicene jeg følger (dvs de 2 nye jeg har fulgt etter updaten)

så har fort 10 mail om denne topicen, men linken i mailen funker ikke.

Mulig det hjelper å endre noen innstillinger under Kontrollpanelet -> Varslingsinnstillinger

Skrevet

hahah, fantastisk! Hadde vært morro å satt den på bilen til en kompis og sett reaksjonen når han fiser avgårde :P

jeg og en kompis har planer ! ahahaha, forestiller meg de kjører 10meter ish og bråstopper for å hoppe ut for å så se rundt bilen! hahahaha  :grin: 

Skrevet

Ca 1000 kroner inkludert frakt endte jeg på fra eBay. Kvaliteten er full HD, youtube har ødelagt kvaliteten litt dessverre:

Edit: Fikk satt opp kvaliteten, så de er ikke så ødelagt likevel. Hva synes du? 

Skrevet

Ca 1000 kroner inkludert frakt endte jeg på fra eBay. Kvaliteten er full HD, youtube har ødelagt kvaliteten litt dessverre:

Edit: Fikk satt opp kvaliteten, så de er ikke så ødelagt likevel. Hva synes du?

ikke værst :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...