noekult Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Har skjønt at Dexter begynner råbra, men jeg orker ikke serier folk klager på avslutningen på Man blir jo emosjonell knytta etter så mange timer, da gidder jeg ikke kjip avslutning. Har dere sett Battlestar Galactica? Det er den absolutte favorittserien min, by far! (Vet at jeg har nevnt den noen ganger før )Thundercoil: Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Jeg liker Dexter veldig godt. Ser ikke hvordan man kan sammenligne med breaking bad, annet enn at det er to gode serier. Hehehe. Men Dexter har tatt noen merkelige svinger i slutten av nåværende sesongen, ja! Så har du serier som gravity, merlin, the 4400, Flash Forward, V osv som blir cancelled rett før klimaks. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Battlestar Galactica <3 Frak, Frak, Frak. En serie jeg skal se opp igjen nå og Mange ganger til Har til og med ene sangen som ringetone ("Kara remembers") Men så er jeg geeky, så er ikke sikkert dere andre liker det (med unntak av noekult) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Jeg har lest mange reisebrev, "euro delivery"-brev og slikt, men dette tror jeg er det beste: 10 days. 3000 miles. 18 Alpine passes. 5 ///Ms. THE Alpine Adventure! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Vet at Knut_Olestad her inne også er stor fan av BG! Det er den eneste serien jeg har hatt lyst til å eie på Bluray OG oppgradere lyd/bilde pga... For å se alt igjen og få med meg enda mer detaljer. Snakker om komplett serie! V hadde jeg store forhåpninger til, husker at den serien satte et støkk i meg som liten pga aliens som spiste mus, haha... Men nye utgaven begynte jeg på og avsluttet fort! The 4400 var skikkelig spennende, men jeg falt litt av der, husker ikke hvor langt jeg kom... Digga "Heroes" skikkelig, ble litt knust da de kansellerte den!Også fulgte jeg med på tegneserien Young Justice (unge Justice League medlemmer)... Men også den ble kansellert, grrr...Nå for tiden går det mye i comics Leser en god del Deadpool fra 90-tallet, by far min nye favoritt etter Batman! Deilig at man finner hele samlinger på nett og kan lese før man legger seg på Android-telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ja, enig angående Heroes. Det var nedsig. V fulgte jeg mest med på pga han agenten fra 4400, og hun alien damen fra Firefly og hun blonde datteren fra smallville. Likte heller ikke måten de drepte f.eks. Jericho og Terra Nova. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Eneste serien som var tversigjennom bra er Sopranos, synes heller ikke Lost var så aller værst selv om det blei noe drøyt på slutten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ja, enig angående Heroes. Det var nedsig. V fulgte jeg mest med på pga han agenten fra 4400, og hun alien damen fra Firefly og hun blonde datteren fra smallville. Likte heller ikke måten de drepte f.eks. Jericho og Terra Nova. Firefly har jeg spart... Samme med Twin Peaks! Twin Peaks har jeg prøvd å begynne på flere ganger, men gitt litt opp... Hører at det er veldig bra serie, så jeg må nok ta meg sammen og gjennomføre før eller senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Kvalitetstid ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Twin peaks har jeg ikke sett! Ikke Sopranos heller. Prøvde å se six feet under også, men ga opp etter 3 episoder. Sikkert sånn man måtte se når det kom ut. Akkurat som at drittunger som ser Buffy for første gang i 2013, mest sannsynlig ikke liker det. Husker vi siklet etter Sarah michelle, hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 DSC_1629.jpg Kvalitetstid ! Ahh, det er kvalitets tid det Nå slår det meg at jeg ikke har vasket bilene på to uker, men så har det heller ikke vært noe regn eller våte veier på disse to ukene. Men nå begynner de å bli litt støvete så blir en skikkelig godvask snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ikke vasket bilene på par uker sjæl...BBS felger er HAAAAT å vaske as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Spylet den her om dagen og den ble delvis soltørket da jeg ikke Hadde med meg noe utstyr og måtte kjøre mens den tørket... Er det noe jeg virkelig hater, så er det akkurat det. Bedre å ha en møkkete bil enn en ren soltørket en. Deilig å legge seg med ren bil i garasjen, selv om samboeren min virkelig ikke forstår behovet mitt for å vaske bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Er faktisk LENGE siden jeg brukte lang tid på å vaske bilen selv as..som regel leverer jeg den til vask hos folka ved jobben...Inn/ut for 200kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 *Kremt* Erebus *Kremt* Er noe med den plutselige interessen for Fredrik sin tråd og Tulletråden samt den småkvasse tonen.... Eventually I don´t care. La nå evt. mannen være hvis han kan oppføre seg ordentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg