wicky124 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 klokken er 0501...Endelig sovna ungen...hilsen ett stykk sliten pappa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Klokka 56 mil med dieselkrigeren i dag, den bilen har virkelig gjort nytta si mtp hva den kosta Brukte 0.53 på mila, men jeg kjørte til gjengjeld over en rekke usympatiske fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ei last igjen nå så er det hjem på fri!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 sitt med hånd-munn og fotsyke barn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Er altfor klar for å se filmen Rush til helga! : http://www.youtube.com/watch?v=QKAr42gxjhM Mange andre som skal? Virker utrolig bra, også ifølge kritikken den har sanka.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 http://imgur.com/gallery/gxDcS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Yeah, vinterfelga e bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 har bare lakka mine i år jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 bestilte meg ny bil istedet jeg men må fikse nye vinterdekk alikevel thou altfor dyrt å ta det med i kontrakten vs. hva jeg får slikt for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hehe, var nødt til å kjøpe da jeg ikke hadde noe som passa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Svensker er flinke til å teste nye bilmodeller: TrafikMagasinet BMW E34 BMW Alpina, fabrikksbesøk E36 Hur många rattar får en tresekstån? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 noen som vet hva en e34 520 kosta ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Trafikmagasinet i min film over her nevner kjøpsprisen for en 520i med M20 I Sverige dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Trafikmagasinet i min film over her nevner kjøpsprisen for en 520i med M20 har time så kan ikke ha på lyd haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg liker Numedal (ref: Nore og Uvdal). Den er ikke bygget ut som de fleste andre større dalførene i Norge... et stykke Norge som det var før kjøpesenter og bygge med betonggalskapen tok overhånd. Naturen er fantastisk vakker (spesielt ved fjordene) og veien (riksvei 40) har flere partier som er skikkelig interessante å kjøre på. Veien over fjellet fra Rødberg til Tunhovdfjorden må være Norges best bevarte hemmelighet... så fin og morsom å kjøre... Rv40 kan være artig ja, men har kun kjørt langt på den to ganger (Vinter med e34 525i og sommer med 535i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg