Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Danke ! :)

Har lurt på shortshift, men jeg kommer ivertfall ikke til å kjøpe fra gs.

Jeg vil påstå det er ingen oppgradering som har tjent meg bedre for pengene enn den girspaken til 300 kroner. Du må derimot passe på å ikke kjøpe for "grov", for da kan den kollidere med mellomakslingen. Dette er derimot forsjellig fra bil til bil, men du ser det fort dersom du kryper under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg hvordan de fjerner den tjæra fra bilene, noe sterkere avfettinger og rensemiddler må iallfall til men da går voksen også. Så i prinsippet så må egentelig hele bilen taes og vokses på nytt for ikke å få helligdager rundt forbi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Vaffelrøre er jo den ultimate øyemålrøren. :)

Et par egg, kless på med sukker, litt bakepulver.. Bytt på å dumpe i melk og mel til du er fornøyd med mengden røre og konsistens, så kan du bruke litt fløte om du liker de sprø. Easy peasy :)

skal prøve denne oppskrifta i dag, første gang jeg lager vafler. takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par egg, kless på med sukker, litt bakepulver.. Bytt på å dumpe i melk og mel til du er fornøyd med mengden røre og konsistens, så kan du bruke litt fløte om du liker de sprø. Easy peasy :)

Fløte?! Freaking god idea man :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danke ! :)

Har lurt på shortshift, men jeg kommer ivertfall ikke til å kjøpe fra gs.

Jeg har en shortshift liggende hvis du er interresert.

Vet ikke hvor den er kjøpt, men det følger med monteringsanvisning.

NB: Denne var veldig "hard" på giringen husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye god underholdning i å lese i kommentarfeltet i artikkelene på Broom.no :D Fy søren å mye tullinger som sitter der å lirer av seg fjas og bajasprat, og når du begynner å sammenlikne Audi Quattro mot 5 serie bakhjulstrekk på vinterføre DA har du gått tom for argumenter mot BMW ;)

http://www.tv2.no/underholdning/broom/test-bmw-518d-naa-er-den-billigere-enn-konkurrentene-4128264.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløte?! Freaking god idea man :D

Matfløte* :)

Og hvis du har problemer med røre som setter seg fast i jernet, har du i litt smeltet smør. 50-100g holder plenty.

Bruker i tillegg en klatt margarin i kaffefilter til å smøre opp jernet før hver gang man heller i røren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Men nu va ho så fornøyd med at mora hadde lært ho å lage vaffla, så æ valgte å ikkje komme med innspill.

Nu sett æ bære å vente på resultatet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...