pautomagi Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Danke ! Har lurt på shortshift, men jeg kommer ivertfall ikke til å kjøpe fra gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bilverkstedutstyr/Verkstedpresse-20-tonn-15846/ drøyt nedsatt pris Steinhar og Mathias Holtsdalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Danke ! Har lurt på shortshift, men jeg kommer ivertfall ikke til å kjøpe fra gs. Jeg vil påstå det er ingen oppgradering som har tjent meg bedre for pengene enn den girspaken til 300 kroner. Du må derimot passe på å ikke kjøpe for "grov", for da kan den kollidere med mellomakslingen. Dette er derimot forsjellig fra bil til bil, men du ser det fort dersom du kryper under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Max booring på jobb...På tide å søke seg til ett annet sted føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Biler-tilgriset-av-tjare-i-Oddernestunnelen-2482963.html#.Uk15HRDW7NFHer kom jeg såklart, med min hvite E91 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Biler-tilgriset-av-tjare-i-Oddernestunnelen-2482963.html#.Uk15HRDW7NF Her kom jeg såklart, med min hvite E91 !!! Da lurer jeg hvordan de fjerner den tjæra fra bilene, noe sterkere avfettinger og rensemiddler må iallfall til men da går voksen også. Så i prinsippet så må egentelig hele bilen taes og vokses på nytt for ikke å få helligdager rundt forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kjerringa: æ skal lage vaffla idag, æ kan lage røra sjøll! Æ: greit. 5 min etterpå: kan du Google vaffelrøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Haha. Vaffelrøre er jo den ultimate øyemålrøren. Et par egg, kless på med sukker, litt bakepulver.. Bytt på å dumpe i melk og mel til du er fornøyd med mengden røre og konsistens, så kan du bruke litt fløte om du liker de sprø. Easy peasy 7ertzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Haha. Vaffelrøre er jo den ultimate øyemålrøren. Et par egg, kless på med sukker, litt bakepulver.. Bytt på å dumpe i melk og mel til du er fornøyd med mengden røre og konsistens, så kan du bruke litt fløte om du liker de sprø. Easy peasy skal prøve denne oppskrifta i dag, første gang jeg lager vafler. takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Haha. Vaffelrøre er jo den ultimate øyemålrøren. Et par egg, kless på med sukker, litt bakepulver.. Bytt på å dumpe i melk og mel til du er fornøyd med mengden røre og konsistens, så kan du bruke litt fløte om du liker de sprø. Easy peasy Fløte?! Freaking god idea man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Danke ! Har lurt på shortshift, men jeg kommer ivertfall ikke til å kjøpe fra gs. Jeg har en shortshift liggende hvis du er interresert. Vet ikke hvor den er kjøpt, men det følger med monteringsanvisning. NB: Denne var veldig "hard" på giringen husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Det er så mye god underholdning i å lese i kommentarfeltet i artikkelene på Broom.no Fy søren å mye tullinger som sitter der å lirer av seg fjas og bajasprat, og når du begynner å sammenlikne Audi Quattro mot 5 serie bakhjulstrekk på vinterføre DA har du gått tom for argumenter mot BMW http://www.tv2.no/underholdning/broom/test-bmw-518d-naa-er-den-billigere-enn-konkurrentene-4128264.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Fløte?! Freaking god idea man Matfløte* Og hvis du har problemer med røre som setter seg fast i jernet, har du i litt smeltet smør. 50-100g holder plenty. Bruker i tillegg en klatt margarin i kaffefilter til å smøre opp jernet før hver gang man heller i røren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bilverkstedutstyr/Verkstedpresse-20-tonn-15846/ drøyt nedsatt pris løp og kjøp gutter! dette er et tilbud man ikke kommer over ofte -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Haha. Vaffelrøre er jo den ultimate øyemålrøren. Et par egg, kless på med sukker, litt bakepulver.. Bytt på å dumpe i melk og mel til du er fornøyd med mengden røre og konsistens, så kan du bruke litt fløte om du liker de sprø. Easy peasy Hehe, ja.. Men nu va ho så fornøyd med at mora hadde lært ho å lage vaffla, så æ valgte å ikkje komme med innspill. Nu sett æ bære å vente på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg