Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Huff, 5 serie GT som hadde gått rundt på Nesodden i nattpatruljen :( Alle i bilen hadde stukket av og da snakker vi jo ikke om fyllekjøring nei... ;)

Husker dette skjedde. Hørte rykter om at det var X6...Aner ikke hvem det var. Den svingen den hadde kjørt ut har krevd ganske mange biler før. Kommer på i hvert fall to utforkjøringer der, samt et dødsfall mot elg samt at jeg selv har vært utenfor veien så vidt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring, men jeg syns den modellen av Accord egentlig er en ganske pen bil. Og de ligger jo priset fornuftig, og skal vel være av ganske god kvalitet! :)

Jo, satser på det. Men hadde vært fint om noen her hadde erfaringer med slike biler.

Selv ville jeg se ham i en 525d enten e39 eller e6*, men lillebroren bruker bilen til pendling( jaja, faren sin bil :)) og han er redd for hans del når det gjelder glatta på vinteren. Jeg er derimot en helt annen sak i øyene hans, han bryr seg veldig lite hva slags bil jeg bruker( eller later sånn)  :evillol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var sexy :)

Veldig veldig bra bil! 428ix som var loaded med alt tenkelig utstyr! Totalprisen kom vell på 920k eller noe, startpris på denne modellen var 650... Koster å være kar jaaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye god underholdning i å lese i kommentarfeltet i artikkelene på Broom.no :D Fy søren å mye tullinger som sitter der å lirer av seg fjas og bajasprat, og når du begynner å sammenlikne Audi Quattro mot 5 serie bakhjulstrekk på vinterføre DA har du gått tom for argumenter mot BMW ;)

http://www.tv2.no/underholdning/broom/test-bmw-518d-naa-er-den-billigere-enn-konkurrentene-4128264.html

Jeg ønsker ikke diskutere bil med Audi fanatikere, er som å diskutere politikk med en sosialist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgen var det en motorsykkel som traff, kompis av min far som kjørte.

Har selv sklidd godt der på vinterstid, men aldri vært utenfor veien :P

Hørte den historien med elgen ja. Indre blødninger er skummelt.

Jeg havnet litt uti grøfta der da jeg understyrte med en Corolla, som gikk under navnet "Det sorte lyn". La meg på hjul etter en svart E30 M3 og satset litt for mye hehe. E30en forsvant avgårde i 160km/t mens jeg spant meg opp av grøfta med gresstuster i frontfangeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke diskutere bil med Audi fanatikere, er som å diskutere politikk med en sosialist..

Det har du helt rett i, de kommer alltid drassende med Quattro, interiør og papir racere som RS6 og S8 som skal være så mye raskere enn M5. Jævlig rart at M5 kjører i fra dem hver gang ute i det virkelige liv, har vel noe med at VAG skryter på seg litt når de går ut med tall mens BMW gjør det motsatte og holder litt igjen :) Sånn sett safer de mht om det sitter en god eller dårlig sjåfør bak rattet på M5en, en god sjåfør klarer kanskje akselerasjonen til 100 på 3,7 sekunder (hvilket Car and driver gjorde) mens en uerfaren klarer på 4,3 sekunder som er akkurat innafor det fabrikken oppgir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i, de kommer alltid drassende med Quattro, interiør og papir racere som RS6 og S8 som skal være så mye raskere enn M5. Jævlig rart at M5 kjører i fra dem hver gang ute i det virkelige liv, har vel noe med at VAG skryter på seg litt når de går ut med tall mens BMW gjør det motsatte og holder litt igjen :) Sånn sett safer de mht om det sitter en god eller dårlig sjåfør bak rattet på M5en, en god sjåfør klarer kanskje akselerasjonen til 100 på 3,7 sekunder (hvilket Car and driver gjorde) mens en uerfaren klarer på 4,3 sekunder som er akkurat innafor det fabrikken oppgir :)

Haha, du nevner papirracere også nevner du tiendelssekundforskjeller selv!! :P

Jeg er ganske sikker på at en RS6 er mye raskere i det virkelige liv enn det M5 er. Samme med RS4 vs. M3. Sånn apropos "papir racere"...

RS4 B7 Avant, mm jatakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tesla kjører fra m5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke Audi Quattro mye bedre på vinteren enn en Bmw med bakjhulstrekk da? Har opplevde at en Quattro kommer seg mye bedre fram enn RWD fra bmw på vinterføre, Men kommer kanskje mye ann på dekka? Husker jeg lekte meg masse med Quattroen til en i familien i skogen, Det var utrolig gøy med diff sperre og alt :P hehe

Wicky: Bestilte du ikke Tesla? Så i Vg at en Tesla fra statene eller noe i den duren brant opp :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tesla kjører fra m5.

Litt sannhet med modifikasjoner vel? Den er raskere av streken og litt opp i fart pga umiddelbart tilgjengelig dreiemoment, men så tar jo M5 igjen hele veien. Men blir feil å sammenligne 750.000,- bil mot 2.000.000+ bil. Lurer på hvordan Teslaen stiller i USA kontra M5? Noen som vet prisforskjellen der?

Men er ikke Audi Quattro mye bedre på vinteren enn en Bmw med bakjhulstrekk da? Har opplevde at en Quattro kommer seg mye bedre fram enn RWD fra bmw på vinterføre, Men kommer kanskje mye ann på dekka? Husker jeg lekte meg masse med Quattroen til en i familien i skogen, Det var utrolig gøy med diff sperre og alt :P hehe

Wicky: Bestilte du ikke Tesla? Så i Vg at en Tesla fra statene eller noe i den duren brant opp :S

Tror han mener at det er teit å sammenligne en Audi med Quattro mot BMW uten X-Drive. Blir det samme som å sammenligne en BMW X-Drive mot en Audi uten Quattro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...