Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Eirik89, jeg meldte meg inn for noen uker siden. Har nettopp mottatt giroen, så er spent å se vidre hva som skjer med velkomstpakken, og hvor man får rabbater .

Navnskift ;P

Ja, hørt de er trege med å få utlevert tingene..

Noen som har fått de bladene man egentlig skal få 4 ganger i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framme på hytta. Har skrudd opp temperaturen i boblebadet til 38 grader og tar meg en øl...

Ahhh.. Kjenner jeg er misunnelig! Men får kose meg med studier og varm leilighet istede!

Navnskift ;P

Ja, hørt de er trege med å få utlevert tingene..

Noen som har fått de bladene man egentlig skal få 4 ganger i året?

Jeg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik89, jeg meldte meg inn for noen uker siden. Har nettopp mottatt giroen, så er spent å se vidre hva som skjer med velkomstpakken, og hvor man får rabbater .

Navnskift ;P

Ja, hørt de er trege med å få utlevert tingene..

Noen som har fått de bladene man egentlig skal få 4 ganger i året?

Jeg får bladene. Da jeg betalte for første året, fikk jeg nytt medlemskort i posten med kvittering for betalt påtrykt. Men ikke fått det på andre giroen/nye medlemskortet... Og det er snart 6 mnd siden. BMWCCN sin medlemservice er så ufattelig treigt... Treigeste jeg har vært borti, ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik89, jeg meldte meg inn for noen uker siden. Har nettopp mottatt giroen, så er spent å se vidre hva som skjer med velkomstpakken, og hvor man får rabbater .

Navnskift ;P

Ja, hørt de er trege med å få utlevert tingene..

Noen som har fått de bladene man egentlig skal få 4 ganger i året?

Sorry my bad :P

Er meget spent på nårtid bladet kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear China er bekreftet. Hmm.

Det skal bli spennende å se hvor mye av showet som blir autentisk. De prøvde jo å eksportere konseptet mer eller mindre uforandret til Australia og USA uten at det var en spesielt stor suksess. Jeg tror absolutt ikke at det blir lettere med Kina... snarere tvert imot. På den annen side har Top Gear nå holdt det gående i siden 1977... siden 2002 med Jeremy Clarkson... og på mange måter handler det nok mest om å tjene mest mulig før folk går lei eller programkonseptet visner pga. manglende fornyelse. Jeg merker at Top Gear ikke er like interessant nå som det var for noen år siden. Vi har liksom sett det før selv om kulissene og bilene endrer seg med tiden, men bevares... jeg tviler på at alle Kinas 1,3 milliarder mennesker har sett Top Gear så dette er jo helt klart et nytt marked for Clarkson & Co. Bare lisensrettighetene basert på mulige seere burde gjøre gutta til mangemillionærer i Pound Sterling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear China er bekreftet. Hmm.

Det skal bli spennende å se hvor mye av showet som blir autentisk. De prøvde jo å eksportere konseptet mer eller mindre uforandret til Australia og USA uten at det var en spesielt stor suksess. Jeg tror absolutt ikke at det blir lettere med Kina... snarere tvert imot. På den annen side har Top Gear nå holdt det gående i siden 1977... siden 2002 med Jeremy Clarkson... og på mange måter handler det nok mest om å tjene mest mulig før folk går lei eller programkonseptet visner pga. manglende fornyelse. Jeg merker at Top Gear ikke er like interessant nå som det var for noen år siden. Vi har liksom sett det før selv om kulissene og bilene endrer seg med tiden, men bevares... jeg tviler på at alle Kinas 1,3 milliarder mennesker har sett Top Gear så dette er jo helt klart et nytt marked for Clarkson & Co. Bare lisensrettighetene basert på mulige seere burde gjøre gutta til mangemillionærer i Pound Sterling.

Er det ikke Clarkson selv som sitter på rettighetene til konseptet? Slik jeg har forstått det tidligere ihvertfall, uten at jeg har gått i dybden.

Kan godt forstå at det prøves å melke mer ut av konseptet på denne måten. Går ikke utover originalen på noen måte heller, og alternativet hadde vel vært enda blekere kopier som ikke ble lisensiert.

For min del kunne de gjerne hatt en periode hvor TG-guttene heller lagde en serie reiseprogrammer, siden jeg synes disse er klart mest underholdende.

Mer James og Oz hadde også vært gøy om kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...