Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Haha. Allright Skal du ha deg Alfa? Veldig fine, de gamle Liker også noen av de nye. Men har bare prøvd noe ala 80-modell med 3 liter. Var sjarm i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Hehe, min sovner kl 2000 og lager ikke en lyd før kl 0700-0800 Hu la seg vel i 21tiden..blitt 7mnd...fått rare rutiner hu der..haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Noen her som er flinke med nettverk? Har en ny case her.. Hos frøkna så er det trådløst nettverk i 2 etasje på huset(nede hos faren, er mange leiligheter i huset). Det er meget dårlig dekning i stuen og på soverommet hos oss, men i gangen er det full styrke. (Vi bor i 3dje etasje) Har midlertidig satt opp laptop i Bridge-mode for å få kablet nett på stasjonæren(Bruker Wifi som accespunkt, og sender dette til stasjonær via kablet) Dette funker overraskende bra og har faktisk 12/12 ifølge speedtest (dette er hva de har fra nettleverandør). Men litt upraktisk å måtte skru på laptop hver gang jeg skal bruke stasjonæren. Har lest om Homeplug og Wifi extender, og bestilte Homeplug. Denne kommer over helgen, men frykter det er to forskjellige strømnett (Eget sikringsskap til hver leilighet.. ) Spørsmålet er igrunn: finnes det en Wifi Extender som faktisk virker? Har lest MYYYE negativt om at de detter ut osv. Og blir det helt ubrukelig vis jeg bruker Wifi-extender i gangen, som har kablet utgang til en Homeplug for så å gå i stasjonæren på rommet? Huffameg, dette ble et langt innlegg.. EDIT: Jeg har nå satt det opp hakket mer komplisert.. Wifi inn på Laptop, over på trådløs router og så kablet til stasjonæren.. Da har jeg faktisk wifi i hele leiligheten, samt kablet på laptop.. Hadde jeg bare hatt en wifi-repeater som faktisk virker til dette så hadde vi snakket! EDIT2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Wireless regnes ikke som en stabil tilkobling, har testet dette ved flere anledninger og det er veldig til og fra. Har du mulighet til å trekke kabel mellom leilighetene? Har du Kabel-Tv i leiligheten med serienett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Det er jeg fullt klar over. Ikke mulighet til det nei, da det er utleie.. Hm nei såvidt jeg vet er det kun Parabol her, men kan ta å høre med husverten. Vi har forøvrig ingen kanaler her, da vi aldri ser på TV.. hehe Får krysse fingrene for at Homeplug funker! Kan jo være at det er koblet sammen på et vis. Er forøvrig ikke veldig kravstor til internettet sålenge jeg kan laste ned filmer og serier (Hysj hysj.. ) Vis ikke får jeg skaffe meg en lydløs laptop som kan være Wifi-repeater for meg! Ser ut til å funke over all forventning dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Hu la seg vel i 21tiden..blitt 7mnd...fått rare rutiner hu der..haha Akkurat passert 6mnd, håpe det forsetter sånn som nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Det er jeg fullt klar over. Ikke mulighet til det nei, da det er utleie.. Hm nei såvidt jeg vet er det kun Parabol her, men kan ta å høre med husverten. Vi har forøvrig ingen kanaler her, da vi aldri ser på TV.. hehe Får krysse fingrene for at Homeplug funker! Kan jo være at det er koblet sammen på et vis. Er forøvrig ikke veldig kravstor til internettet sålenge jeg kan laste ned filmer og serier (Hysj hysj.. ) Vis ikke får jeg skaffe meg en lydløs laptop som kan være Wifi-repeater for meg! Ser ut til å funke over all forventning dette her! http://www.makeuseof.com/tag/8-tips-to-boost-the-signal-from-your-wireless-router/ mulig dette hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Strekke LAN kabel fra router og opp til riktig etasje, så koble på en wifi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Skål Ka faen, æ e ikkje ferdig me kaka enda.. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Noen som vet om et (helst gratis) program, som kan flette sammen gjerne 5-20 bilder pluss/minus? Da tenker jeg ikke på å lage film e.l., men at alle bildene blir litt transparente og blander seg sammen. F.eks. hvis du setter kameraet på et stativ i mørket, tar masse bilder av en bil som ikke flytter seg, men at man har en eller flere lyskilder man flytter rundtom på hvert bilde. Så legger man alle sammen til ett bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Koofffor i inni svarte funker ikke bimmers med tapatalk lenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Tok dette bilde av pusekatten her istad.. Tror blitsen ble sterk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Hadde jeg bare ikke vært så allergisk så skulle jeg gjerne hatt en katt, koselige dyr som klarer seg stort sett selv bare de får mat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Koofffor i inni svarte funker ikke bimmers med tapatalk lenger ?Du må finne Bimmers NY Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg