Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Plutselig ble det varmt her i Aarhus. Nå er det 18 varmegrader utenfor... :)

Her var det også 18 grader i dag og sol fra skyfri himmel, gikk i bare t skjorte ute i stad når jeg vasket bilen :) Har egentelig ikke sett så mye regn så langt denne høsten, har for det meste vært sol og helt tørt og det passer meg ypperlig ;)

Når klimaet i Norge først er stabilt så er det helt fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om et (helst gratis) program, som kan flette sammen gjerne 5-20 bilder pluss/minus? :)

Da tenker jeg ikke på å lage film e.l., men at alle bildene blir litt transparente og blander seg sammen.

F.eks. hvis du setter kameraet på et stativ i mørket, tar masse bilder av en bil som ikke flytter seg, men at man har en eller flere lyskilder man flytter rundtom på hvert bilde. Så legger man alle sammen til ett bilde.

http://www.hdrsoft.com/download.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ganske ofte og ser på E38 på finn. Mange skriver at bilene har masse utstyr. Også er det så og si ikke noe ekstrautstyr i bilene. Det er så jævlig iriterende!

Ser på bilder at det nesten ikke er noe utstyr. Blir da nyskjerrig og sjekker utstyrslista, og de er så dårlig utstyrt enkelte av de med bilene med "masse ekstrautstyr" at det er såvidt de i det heletatt har ratt og seter.

Mulig folk skriver slikt om andre "utstyrsbomber" også og ikke bare E38. Men hvorfor?

Er folk uvitene om hvor dårlig utstyrt bilen sin er? Eller prøver de å få bilen til å høres jævlig flott ut for og få solgt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ganske ofte og ser på E38 på finn. Mange skriver at bilene har masse utstyr. Også er det så og si ikke noe ekstrautstyr i bilene. Det er så jævlig iriterende!

Ser på bilder at det nesten ikke er noe utstyr. Blir da nyskjerrig og sjekker utstyrslista, og de er så dårlig utstyrt enkelte av de med bilene med "masse ekstrautstyr" at det er såvidt de i det heletatt har ratt og seter.

Mulig folk skriver slikt om andre "utstyrsbomber" også og ikke bare E38. Men hvorfor?

Er folk uvitene om hvor dårlig utstyrt bilen sin er? Eller prøver de å få bilen til å høres jævlig flott ut for og få solgt dem?

Denne passer vel bedre her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt enig med deg, har sittet å irritert meg over dette selv og ikke bare på Finn og på E38. På Mobile24 så er det sååå mange som skriver at F10en har sportautomat, men den har jo kun vanlig automat. Også står det M men bilen har ikke M sport men M sport understell, så står det dessuten feil ytelse tall mange ganger. En 530d Xdrive har ikke 245 hester men 258, vanlig 530d har 245 hester derimot og da koster bilen mer å importere enn det man får oppgitt hvis man kikker på Xdrive :(

Også irriterer jeg meg over det så nå plutselig skal selge M528I og M530d bare fordi bilen har M sport og er chippa, finnes kun M535I, M135I og M550d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg alene om å ha problemer med avatarbildet. Mitt ble plutselig borte igår og nå har jeg ingen muligheter for å endre bildet? Det mangler et menupunkt for nedlasting av bilder fra egen datamaskin samt at begrensningen fra en evt. ekstern url er satt til 0 bytes... :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...