Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt 325en i 3 år men er fortsatt ikke lei av denne herlige dieselpurka, har bare veldig lyst på en ny bil og da må godbilen ofres for noe som forhåpentligvis blir enda mer godbil ;) E34en skal jeg ha til jeg dør, ferdig med det :)

Tre år er forøvrig en fin tid å bytte på, da har man rukket å bli godt kjent med bilen og man har fått masse fine opplevelser.

Oh lord, det utsagnet der... holder med deg i, selv om 540'n blir bytta i noe større en gang...

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø... folka inne på bimmerforum.com er ganske hissige av seg. Skrev jeg likte 540'n min bedre enn m5 3.8 pga tidligere moment og følte ikke m5, n var opp til mine forventninger....De klikka jo helt!sent from my microwave using tapatalk

Haha, ganske likt bimmers altså ;)

Få se link da ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å ser på E92 til meg nå, og har ikke fått studert dette markedet skikkelig. Noen som vet hvordan en 330d uten m-sport er å selge? Har fått en god pris på en, men redd for at det kan bli tungsolgt ved gjensalg uten m-sport.

Godt utstyrt ellers med full el. skinn, navi, auto. etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs avdeling god Bergen, hvordan er butikken der? Har di mye på lager? :smile:

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Jeg har ikke vært inne på bakrommet og sett, men inntrykket er at det har blitt mindre i det nye lokalet. Virker også som det er stillere der nå.

Men de har vært flinke å skaffe originalt småplukk til dagen etter osv.  Er ofte de ikke har det jeg trenger på lager, men det er forståelig, så jeg sender stort sett e-post eller ringer og spør om de har på lager, så skaffer de innen en dag eller to. Jeg bruker de stort sett til småskruer, skiver osv som ryker under reparasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært inne på bakrommet og sett, men inntrykket er at det har blitt mindre i det nye lokalet. Virker også som det er stillere der nå.

Men de har vært flinke å skaffe originalt småplukk til dagen etter osv. Er ofte de ikke har det jeg trenger på lager, men det er forståelig, så jeg sender stort sett e-post eller ringer og spør om de har på lager, så skaffer de innen en dag eller to. Jeg bruker de stort sett til småskruer, skiver osv som ryker under reparasjoner.

Okei, tenkte jeg sku innom å se om de har sorte nyrer til bilen min :-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da ikke så ille det der. Du har jo ikke en gang fått med deg hovedkranglefanten "Attack eagle". 

Du skulle sett når det ble påstått at folk rakket ned på skjeldne biler (Les: sette spørsmålstegn ved originalitet) pga sjalusi. Da var det brann i leiren gitt.  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant kone sin Samsung S2 liggende i vannet idag, den lå slik helt siden igår kveld. Skrudd den i deler, tørket med varmviften, og guess what, den slå seg på. Heldigvis var det ferskvann som ungen min sølte fra et stort glass. God kvalitet på de mobilene må jeg innrømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...