Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Alt nord for Sør-Trøndelag er Nord-Norge! Og det er vitenskapelig bevist og forsket på av scientologisk institutt.

Her må jeg arrestere deg!!! Nå må du lære deg fylkesgrensene!!! Kona di er TROMSdame, Nordland er fylket som grenser til Troms. Men for dere søringer så er vel alt nord for Sinsenkrysset, Nord-Norge og Nordlandsdamer. :smile:

Greit å kunne lese da. NORDLANDSDAME er noe helt annet enn å kalle noen for nordlending. Selv om jeg personlig ikke forstår hvordan en finnmarking kan være nordlending, men folk insisterer på å kalle dem det.

Nord-Norge er Nordland, Troms og Finnmark - men en nordlending er fra Nordland på samme måte som en finnmarking er fra Finnmark.

Folk fra Troms har ikke noe eget navn - men de ønsker å være nordlendinger hele gjengen, og derfor kaller de seg for det.

Naturlig, siden Tromsing vil bli omgjort til tomsing 99% av tiden.

Men - alle ord som starter med "nordland" impliserer at personen er fra fylket Nordland - og om dama er fra Troms, så er det skivebom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel diskuteres :P

er jo mye gøyere når de er blitt en 2-3år

Det kommer an på hvordan du definerer "gøyere" - det er rimelig slitsomt å ikke være herre i eget hus, spesielt når sjefen ikke kan si en hel setning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke...  Mange år til hun er så gammel :P Men regner med tiden flyr og plutselig er hun 18 :(

Trust me, fra hun er 13 og opp så kommer tiden til å gå sakte igjen. Spesielt fredag- og lørdagskveldene ;)

Herregud for noen nisser, hvorfor kan noen si at "dette trenger ikke Norge"? Var det samme som når Kristin Halvorsen ved valgkampen til de rødgrønne i 2004 sto med brosjyre på Range Rover og Chevrolet Tahoe og skreik ut at slike biler ville vi ikke ha på Norske veier, dem skulle de gjøre alt for å stoppe disse med høye avgifter. Jævla misunnelse politikk....

Hvordan kan noen enkelte bare si på veiene av alle andre at dette treger vi ikke, de vet da vel faen ikke noe om hva jeg eventuelt trenger. Enten det er en Segway (neitakk) eller en trygg og praktisk familiebil i form av en solid Range Rover eller Tahoe.

De grønne reiv seg i håret og kalte Høyre og FRP for bak mål når de gikk ut og sa at ett av deres satsingsområder bli å bygge ut motorveier med 130 km/t, jævla egoister vil jeg si om de grønne da. De som ett klart mindretall har valgt å utelukkende benytte seg av kollektiv transport, mens for de resterende 98 prosents av befolkningen så passer kollektivtransport veldig dårlig inn i hverdagen og da blir det bil. Så da skal alle vi andre kjøre på dårlige veier bare fordi noen få forskrudde raringer inne i Oslo har fått det for seg at det er bilen sin skyld all forurensningen....

http://ipad.dagbladet.no/2013/10/07/nyheter/valg13/samfunn/regjeringserkleringen/trine_skei_grande/29657991/

Du og meningene dine. Spesielt vinkelen med at politikere som tjener det dobbelte av snittlønna (eller mer) fører en misunnelsespolitikk med å forby biler de har råd til.

At man ikke vil ha dem på norske veier KAN kanskje være forbundet med f.eks trafikksikkerhet og miljø?

Utrolig at det er mulig å være så trangsynt og så triggerhappy fra beltet.

^Haha, 13-åringer tenker ikke veldig mye på konsekvenser :P

Apropos Segway: Jeg haddde rett og slett følt meg for flau til å rulle rundt på en. Ser såå teit ut!

Hvis man absolutt vil ha billig og kompakt kjøretøy så får man jo f eks en Mokey Bike med 50cc motor til 7500 kr... Jeg savner Monkey Biken min, det var vanvittig gøy!

attachicon.gifIMG_0310.jpg

Er ingen MC-menneske altså, men lite slår å putre rundt i det fri på en fin dag... (ikke minst 40 kr. for bensin som holdt i flere uker :P)

Når jeg tenker på Segway, så ser jeg alltid for meg Gob i Arrested Development. Så det er liksom symbolet på idioti :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke...  Mange år til hun er så gammel :P Men regner med tiden flyr og plutselig er hun 18 :(

Ja... jeg skjønner ikke hvor årene ble av med min datter. For ikke så lang tid siden gikk vi hånd i hånd små turer på fjellet ved hytta. Nå er hun 20 år gammel og bor alene som voksen i London. Det er ikke greit å være gamlefar hjemme når slikt skjer og jeg er glad for at jeg har en bøllete tiåring rundt meg som må følges opp. På den måten føler jeg meg ikke helt vippet av pinnen ennå. Tiden går fort og man forstår det ikke før den har gått. Carpe Diem... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk fra Troms har ikke noe eget navn - men de ønsker å være nordlendinger hele gjengen, og derfor kaller de seg for det.

Naturlig, siden Tromsing vil bli omgjort til tomsing 99% av tiden.

Å ka i hælvetta meine du me d?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... jeg skjønner ikke hvor årene ble av med min datter. For ikke så lang tid siden gikk vi hånd i hånd små turer på fjellet ved hytta. Nå er hun 20 år gammel og bor alene som voksen i London. Det er ikke greit å være gamlefar hjemme når slikt skjer og jeg er glad for at jeg har en bøllete tiåring rundt meg som må følges opp. På den måten føler jeg meg ikke helt vippet av pinnen ennå. Tiden går fort og man forstår det ikke før den har gått. Carpe Diem... :)

Har planen klar..Hun bor med meg til hun er 30 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...